7,4

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Eurocamp
D-reizen
D-reizen

1 review over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

2007

Mooi gelegen camping met direct aan zee

Tom Nuijens
9-5-2007

Mooi gelegen camping met direct aan zee. De camping heeft zijn eigen kiezelstranden. Je kunt hier leuk snorkelen. Sanitair is vorig jaar verbeterd door de nieuwe eigenaren. Daarnaast heeft het ook een zwembad. Mooie omgeving, rustige camping.

Gereisd Anders in mei 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.