Camping Criques de Porteils

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Criques de Porteils

• 8C. de Jong04-07-2009

Mooie rustige camping

Vorig jaar heb ik met een vriendin 2,5 week op deze camping gestaan. We wilden niet op een stadscamping en deze camping oogde erg natuurlijk. De camping ligt tussen Argeles en Collioure (overigens een geweldig dorpje). De receptie ziet er goed uit. Het zwembad zijn we nooit ingeweest want de camping heeft vier privéstrandjes waar je heerlijk kunt liggen, zowel op steen als op rots, in de schaduw en in de zon. De helft van de camping heeft uitzicht op zee, de andere helft op de bergen. De plekken bij zee zijn kleiner en hebben minder schaduw en meer wind en natuurlijk mooi uitzicht. De plekken aan de andere kant hebben meer rust. We stonden zelf aan de bergkant, achter het sanitair. Veel schaduw en grote plek maar ook veel herrie door alle afwassers en gillende baby's. De camping heeft een eigen supermarktje, behoorlijk compleet maar wel duur(der). Alle nationaliteiten komen op de camping. Niet alleen voor gezinnen maar ook voor alle natuurliefhebbers. Sanitair is prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 6Inge15-08-2007

Eenvoudige, rustige camping zonder toeters of bellen. Zoek je wat meer gezelligheid, dan zou ik deze camping niet kiezen. Zoek je juist de rust, dan zit je hier wel goed. Camping is niet zo groot. Er is een winkeltje waar je 's ochtends baguettes kunt halen en wat kleine boodschapjes. Verder is er een restaurantje, maar dit sprak ons niet echt aan. De beperkte voorzieningen van de camping liggen verspreid over het terrein. Er is dus geen centrale "ontmoetingsplek". De baaitjes bij de camping zijn niet echt geschikt om te zwemmen. Daarvoor moet je toch uitwijken naar Argeles. Op loopafstand van de camping is wel een strand, maar dit bestaat uit stenen en kiezels. Op de camping staan zowel mobile homes als caravans, tenten en campers. De ligging van de camping is goed. Collioure is overdag te lopen (20 minuten). En 's avonds ben je er in 5 minuten met de auto. Parkeren is vrij lastig maar lukte ons meestal nog wel bij Gare du SNCF. De stranden van Argeles zijn ook goed te bereiken.

Met vrienden

13 tips over Camping Criques de Porteils

• Martin burger, 06-05-2014

Er is wel altijd wind , veel of weinig Wij hadden twee dagen met windkracht 7/8

• aheem50, 12-09-2013

voor elk wat wils!, vermaak voor jongeren , rust, strand of bergen en rivieren, leuke dorpjes , mooie steden, sportief zijn of luieren.....

• van der Heijden, 29-07-2013

De kustroute richting Spanje is adembenemend mooi. Snorkelen in reservaat van Peyrefitte. Collioure is een schilderachtig plaatsje met smalle steegjes om lekker rond te slenteren en een hapje of drankje te doen

13 vragen over Camping Criques de Porteils

• Geertje, 29-03-2018

looppaden

Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen

• nettie, 04-09-2016

campingplaats met uitzicht op zee

Wij willen 20 september naar deze camping Is het dan druk op deze camping? En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

C.M. Brave, 07-06-2017

Wij waren er met Pinksteren. Toen was het heel druk. de dinsdag en woensdag daarna was het heel rustig en waren er weer volop plaatsen met een mooi uitzicht beschikbaar. Ik vermoed dat dat in september ook zo zal zijn.

• Steph, 28-07-2014

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

stuurman, 08-08-2014

Er is alleen Franse animatie, beetje knippen en plakken. Wordt atelier creatief genoemd. Er zijn wel meer NL kinderen, ik schat 20% Nederlanders. Zwembad is wel te doen, glijbaan stelt niet veel voor. De stacaravans(chalets) met zeezicht, met het rietendak, zijn prachtig gelegen. Maar de 1400 Euro/week is wel wat veel gevraagd. Camping is prachtig gelegen maar overgewaardeerd.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig