7,3

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

38 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Een stukje paradijs op aarde!

Mies
28-7-2018

Een camping met prachtig uitzicht als je zeezicht gevraagd hebt. Voldoende bezigheden voor de kinderen, zonder dat te overdrijven, waardoor de rust verzekerd was! Alles was heel netjes en het personeel uiterst vriendelijk!

Niet voor herhaling

Ingeborg
25-7-2018

Een tegenvaller als je bedenkt dat dit een 5-sterrencamping is. Sanitair verouderd; bij het eerste gebouw ontbreken zelfs de wc-brillen. Zwembad is echt te klein. Helaas, ik zou het niet aanraden.

Fantastisch!

Irene van de Wege
12-7-2018

Prachtige camping! Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Huisje (Faré, 3 slaapkamers) top! Uitzicht op zee, groot balkon. Heerlijk privé. Strandjes wat klein, maar heerlijk water. Winkeltje prima voor de dagelijkse boodschapjes. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest, wat we eigenlijk nooit doen, dus dat zegt al genoeg. Echt aanrader!!!

Tegenvaller!

Marieke
7-11-2017

Camping met prachtig uitzicht! Wij waren hier jaren geleden al eens geweest in het voorseizoen en toen heel tevreden. Maar voor ons niet nog eens...

We hadden een plek gereserveerd aan de hand van de afmetingen van onze vouwwagen. Bij aankomst bleken de afmetingen van de plek niet te kloppen, te klein! We hebben een nacht achter het sanitairgebouw gestaan om na te denken over waar we dan naar toe zouden gaan, de hele camping was namelijk vol. Uiteindelijk niet het gehele bedrag teruggekregen terwijl het een fout van de camping was. Hele vervelende communicatie over gehad. Niet de service die wij verwachtten van een 5 sterrencamping!

Ten opzichte van jaren geleden is de camping helemaal volgebouwd. Veel kleine plekjes waar alles net op past. Strandjes en zwembad zijn ook klein voor zoveel gasten. Die ene nacht dat we er gestaan hebben, nauwelijks een oog dicht gedaan. Livemuziek in het restaurant tot 23.30 uur tot ver op de camping te horen en daarna de hele nacht door lawaai van disco uit Argeles en partyboten op het water. Speeltuin en dierenweide niet noemenswaardig, dat was een teleurstelling.

Wat ons betreft blijven de ligging en het uitzicht bijzonder mooi maar is de camping te druk en te rumoerig en prijs-kwaliteit niet in verhouding. Tegenvaller!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

anke
7-9-2017

Een uitzicht waanzinnig, voor volgend jaar weer geboekt. Prachtige plek. Camping is klein, rustig maar genoeg vertier, door de zee, zwembad en ligging. Let wel op, te voet of met fiets naar Collioure is met kleine kinderen niet te doen. Verder gewoon goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging

Margot
6-8-2017

Ligging super om dagelijks naar 1 vd 5 rotsstrandjes te gaan of zwembad met glijbanen. Geluk gehad met plek 32 bij Criques met uitzicht op zee, wel kleine plek voor caravan en rumoerig met veel mensen en auto's over doorgaand pad (zelfs na 23.30), maar beneden niet graag hebben gestaan (dan is prijs per nacht wel duur, waarom niet betalen voor plekken met zeezicht of binnenring?). Als uitvalsbasis voor uitstapjes/wandeling langs kust prima, alhoewel erg warm met temperaturen boven 35 en 's nachts boven 20 gr. Kinderboerderij en trampoline zijn op nergens te vinden. Laatste 3 nachten last gehad van muziek van strandfeest in Argeles en 1 avond van band bij restaurant (duurde tot 23.30 uur), verder prima faciliteiten met schoon en voldoende sanitair, uitgebreid assortiment in winkel (jammer dat ijsjes vrieskist niet buiten staat als je uit zwembad komt en ijsje wilt halen) en lekker restaurant (alleen geen zeezicht zoals beloofd met grote safaritent ervoor gebouwd).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Kleine compacte camping aan zee

Yvon69
16-10-2016

De ligging van de camping is goed, aan zee en dichtbij Collioure. Alleen wel kleine staanplaatsen, alles staat dicht op elkaar. Wij waren hier 2 nachten op onze doorreis naar Spanje. Hadden een mobilhome van de Engelse organisatie met de groene naam. Ontzettend smerige en oude caravan. Was blij dat we er maar 2 nachten bleven. Strandje is redelijk, wel druk en waterschoenen noodzakelijk im de kiezels.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige camping

hilde Lootens
16-9-2016

Prachtig gelegen camping met subliem uitzicht op zee! Tamelijk ruime plaatsen, mooie omgeving en prachtig onderhouden Sanitair netjes en wordt veelvuldig schoon gemaakt. Wanneer het vies ligt, is het van de toeristen zelf. Zwembad is wel veel te klein, is meer een half ploeterbad voor kids. Strand mooi, (keien) en voor zandstrand moet je naar Argéles- sur-Mer Mooie wandelingen langs de kliffen o.a. naar Collioure... Mooie dorpjes en uitstappen in de Pyreneeen dicht in de buurt Soms veel wind die een aantal dagen kan aanhouden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische camping op wondermooie locatie

Sabine
4-8-2016

Het is reeds onze 3e keer dat we hier kwamen en volgend jaar komen we gegarandeerd terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische reis! Onbeschrijflijk mooi!

Céline
24-12-2015

We hadden een Pave huisje voor een week (is wel aardig prijzig nl.) voor 2/4 personen, niet groot en de kinderen sliepen in de woonkamer, maar het was alleen maar genieten. Het terras was groot en van alle gemakken voorzien (ook bbq), het uitzicht onbeschrijflijk mooi. Het strandje aan de camping was een steenstrandje, klein, maar fantastisch mooi. Zo fijn om een strandje naast 'de deur' te hebben. Het zwembad van de camping was piepklein en vol met bedden, niet doen: daar word je niet blij van. Daar zijn wij dus ook niet geweest. Het restaurant was erg goed met goede prijzen, erg fijn. Ook de campingwinkel was fijn: klein, maar van alle gemakken voorzien. Ik zou hier persoonlijk niet mijn tent neerzetten, de plekken zijn echt heel klein helaas. Sanitair was perfect verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.