7,3

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

22 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Tegenvaller!

Marieke
7-11-2017

Camping met prachtig uitzicht! Wij waren hier jaren geleden al eens geweest in het voorseizoen en toen heel tevreden. Maar voor ons niet nog eens...

We hadden een plek gereserveerd aan de hand van de afmetingen van onze vouwwagen. Bij aankomst bleken de afmetingen van de plek niet te kloppen, te klein! We hebben een nacht achter het sanitairgebouw gestaan om na te denken over waar we dan naar toe zouden gaan, de hele camping was namelijk vol. Uiteindelijk niet het gehele bedrag teruggekregen terwijl het een fout van de camping was. Hele vervelende communicatie over gehad. Niet de service die wij verwachtten van een 5 sterrencamping!

Ten opzichte van jaren geleden is de camping helemaal volgebouwd. Veel kleine plekjes waar alles net op past. Strandjes en zwembad zijn ook klein voor zoveel gasten. Die ene nacht dat we er gestaan hebben, nauwelijks een oog dicht gedaan. Livemuziek in het restaurant tot 23.30 uur tot ver op de camping te horen en daarna de hele nacht door lawaai van disco uit Argeles en partyboten op het water. Speeltuin en dierenweide niet noemenswaardig, dat was een teleurstelling.

Wat ons betreft blijven de ligging en het uitzicht bijzonder mooi maar is de camping te druk en te rumoerig en prijs-kwaliteit niet in verhouding. Tegenvaller!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

anke
7-9-2017

Een uitzicht waanzinnig, voor volgend jaar weer geboekt. Prachtige plek. Camping is klein, rustig maar genoeg vertier, door de zee, zwembad en ligging. Let wel op, te voet of met fiets naar Collioure is met kleine kinderen niet te doen. Verder gewoon goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging

Margot
6-8-2017

Ligging super om dagelijks naar 1 vd 5 rotsstrandjes te gaan of zwembad met glijbanen. Geluk gehad met plek 32 bij Criques met uitzicht op zee, wel kleine plek voor caravan en rumoerig met veel mensen en auto's over doorgaand pad (zelfs na 23.30), maar beneden niet graag hebben gestaan (dan is prijs per nacht wel duur, waarom niet betalen voor plekken met zeezicht of binnenring?). Als uitvalsbasis voor uitstapjes/wandeling langs kust prima, alhoewel erg warm met temperaturen boven 35 en 's nachts boven 20 gr. Kinderboerderij en trampoline zijn op nergens te vinden. Laatste 3 nachten last gehad van muziek van strandfeest in Argeles en 1 avond van band bij restaurant (duurde tot 23.30 uur), verder prima faciliteiten met schoon en voldoende sanitair, uitgebreid assortiment in winkel (jammer dat ijsjes vrieskist niet buiten staat als je uit zwembad komt en ijsje wilt halen) en lekker restaurant (alleen geen zeezicht zoals beloofd met grote safaritent ervoor gebouwd).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Kamperen met zeezicht

Evelyn
21-12-2015

Heerlijke kampeer vakantie met prachtig uitzicht op de zee, 10 dagen lang. We hebben ons prima vermaakt. We doen nooit 2x hetzelfde anders hadden we het zo weer gedaan, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Mooie kiezelbaai

fam. Marks
10-8-2015

Mooie lokatie en daar betaal je ook voor. De 5 sterren gelden zeker niet voor het sanitair en het zwembad (veel te klein). Wc regelmatig zonder papier en stinkend. Douche warm maar niet schoon. Wij hadden een mooie plaats met zeezicht wat een hoop goed maakt. Personeel bij de receptie vriendelijk, in de winkel absoluut niet (zitten gewoon te bellen de hele tijd). Ook veel te duur dus beter ergens anders shoppen. Betaalde wifi heeft geen top ontvangst. We hebben het heerlijk gehad maar voor deze prijs mag er zeker meer kwaliteit worden geleverd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Bernadette van den Brink
15-9-2014

Helaas voldeed deze camping niet aan onze verwachtingen. Ondanks dat we voor 10 dagen hadden geboekt en betaald, zijn we na 3 dagen vertrokken. Onze sampingplek was nog 1 van de grotere, maar voor ons toch echt te klein. Waardoor onze kinderen en honden en wij dus ook zeer weinig leefruimte hadden. Het sanitair viel erg tegen voor een 5 * camping. Wel zijn er heel veel regels. geen consumpties bij het zwembad (!?), honden mogen niet op het strand en ook geen bbq mogelijkheden. De campingshop is heel erg duur en heeft zeer onvriendelijke bediening. Tja voor ons was het een vreselijke nactmerrie en we hoeven hier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Criques de porteils, Gérant, Sat Sep 27 2014 13:51:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij danken u voor u bezoek op onze camping. Het is duidelijk dat dit probleem een grote invloed heeft gehad op u tevredenheid van uw verblijf op onze camping.Graag willen wij daar begrip voor tonen maar wij kunnen u gegevens niet terug vinden in ons systeem wegens gebrek aan uw volledige naam bij deze beoordeling. Gelieve ons zo spoedig mogelijk te contaceteren zodanig dat wij precies met u kunnen na gaan wat er is fout gelopen. Met vriendelijke groet. De eigenaar.

Twijfelgeval.

Jurgen
11-9-2014

Voordeel: 1: Prachtig gelegen. 2: mooi zwembad, doch wel iets aan de kleine kant. 3: De zee vlak aan de camping. Nadeel: 1: de standplaatsen voor caravan met zicht op de bergen zijn een risico op schade aan de caravan want de opritten zijn redelijk stijl en zijn niet verhard, er liggen keien en stenen los. 2: Het is een camping met terrassen, veel klimmen en dalen. 3: De stranden van de camping bestaan uit kiezels en keien en zijn bereikbaar met oneffen treden, wat het wat gevaarlijk maakt voor jonge enthousiaste kinderen. 4:(iets waar niemand wat kan aan doen) Het weer!, deze camping ligt dicht tegen het gebergte en in ons geval hadden wij de pech dat het weer dik tegenviel, de bewolking bleef hangen boven de bergen met hier en daar een regenbui er boven op. Misschien bij de keuze van een camping toch wat rekening mee houden. Zeg het nogmaals, daar kan niemand wat aan doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014
Criques de Porteils, Gérant, 5-10-2014

Hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en voor uw commentaar en aanbeveling. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Criques de Porteils

mooi gelegen maar slecht sanitair

stuurman
8-8-2014

De vijf sterren zijn duidelijk behaald op de voorzieningen die aanwezig zijn. Dit zegt niets over de kwaliteit of de grootte ervan. Niet dat ik golf maar op de lijst staat een golfbaan, deze was ca. 5x10 meter. Speeltuin was een springkussen, schommel en wipkip. Prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit. Sanitair was verouderd en werd met de Franse slag "schoon "gemaakt. Na de tweede keer beklag gedaan te hebben werd hier meer aandacht aan besteed. Restaurant heeft slechte bediening, geen systeem, iedereen bediend iedereen. Je moet overal drie keer naar vragen. Een keer rauwe kipfilé gekregen, werd in de magnetron opgewarmd, dit kan natuurlijk niet. De goedkoopste kampeerplek met 2 volw. en 2 kinderen was circa 75 Euro per dag. Met zeezicht komt hier nog eens 21 Euro bij. Camping is prachtig gelegen maar veel uiterlijk vertoon. Een hotel in de open lucht, zoals de receptioniste het bij aankomst beschrijft, slaat echt nergens op.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Goed voor de rust .

Tom
10-7-2014

Camping heeft een super ligging maar veel slechte plekken . Veel plekken zijn niet alleen te klein maar lopen dan nog eens serieus schuin . We hadden wat geluk toen we aankwamen we hadden de keuze tussen enkele zeer slechte plekken ,maar naast ons (wat een ruime en betere plek was) kwam een dag later leeg dus konden we deze nemen . Anders waren we er zeker na 1 nacht van door gegaan . We hadden een schitterend uitzicht over de bergen . Er was juist iets serieus mis met de elektriciteit tip= zet deftige aansluit punten zoals dat hoort op een 5 sterren camping en laat alles eens nazien want ik heb verlies langs de aarding ondervonden wat dodelijk kan zijn . Het zwembad is er prima. Juist de mannelijke redder zou zich beter met het zwembad bezig houden dan met de vrouwen . Het restaurant ok maar de bediening is minder . De zee is super om te snorkelen ben er een keer s'avonds geweest lekker relax . Sanitair schoon . Zonder acsi kaart is het er wel schandalig duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

mooie ligging maar veel wind

lianne
25-5-2014

De camping ligt prachtig, het nieuwe zwembad vonden onze kinderen geweldig maar is wel klein, is het hoogseizoen lijkt ons dit zwembad te klein voor de hele camping. De douches waren lauw tot soms koud en gingen naar 10 seconden uit. Bij aankomst was ons de korting van acsi camping toegezegd, we waren het kaartje vergeten maar hadden wel de gids bij ons (onze eigen schuld). Bij vertrek bleek dit ineens niet meer bekend en moesten we het volle pond betalen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.