Camping Criques de Porteils

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Criques de Porteils

• 2018
    9Mies28-07-2018

Een stukje paradijs op aarde!

Een camping met prachtig uitzicht als je zeezicht gevraagd hebt. Voldoende bezigheden voor de kinderen, zonder dat te overdrijven, waardoor de rust verzekerd was! Alles was heel netjes en het personeel uiterst vriendelijk!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 4Ingeborg25-07-2018

Niet voor herhaling

Een tegenvaller als je bedenkt dat dit een 5-sterrencamping is. Sanitair verouderd; bij het eerste gebouw ontbreken zelfs de wc-brillen. Zwembad is echt te klein. Helaas, ik zou het niet aanraden.

• 2Staat v/h sanitair

• 10Irene van de Wege12-07-2018

Fantastisch!

Prachtige camping! Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Huisje (Faré, 3 slaapkamers) top! Uitzicht op zee, groot balkon. Heerlijk privé. Strandjes wat klein, maar heerlijk water. Winkeltje prima voor de dagelijkse boodschapjes. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest, wat we eigenlijk nooit doen, dus dat zegt al genoeg. Echt aanrader!!!

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Yvon6916-10-2016

Kleine compacte camping aan zee

De ligging van de camping is goed, aan zee en dichtbij Collioure. Alleen wel kleine staanplaatsen, alles staat dicht op elkaar. Wij waren hier 2 nachten op onze doorreis naar Spanje. Hadden een mobilhome van de Engelse organisatie met de groene naam. Ontzettend smerige en oude caravan. Was blij dat we er maar 2 nachten bleven. Strandje is redelijk, wel druk en waterschoenen noodzakelijk im de kiezels.

• 9hilde Lootens16-09-2016

Prachtige camping

Prachtig gelegen camping met subliem uitzicht op zee! Tamelijk ruime plaatsen, mooie omgeving en prachtig onderhouden Sanitair netjes en wordt veelvuldig schoon gemaakt. Wanneer het vies ligt, is het van de toeristen zelf. Zwembad is wel veel te klein, is meer een half ploeterbad voor kids. Strand mooi, (keien) en voor zandstrand moet je naar Argéles- sur-Mer Mooie wandelingen langs de kliffen o.a. naar Collioure... Mooie dorpjes en uitstappen in de Pyreneeen dicht in de buurt Soms veel wind die een aantal dagen kan aanhouden

• 10Sabine04-08-2016

Fantastische camping op wondermooie locatie

Het is reeds onze 3e keer dat we hier kwamen en volgend jaar komen we gegarandeerd terug!

• 10Eetgelegenheden

• 8Céline24-12-2015

Fantastische reis! Onbeschrijflijk mooi!

We hadden een Pave huisje voor een week (is wel aardig prijzig nl.) voor 2/4 personen, niet groot en de kinderen sliepen in de woonkamer, maar het was alleen maar genieten. Het terras was groot en van alle gemakken voorzien (ook bbq), het uitzicht onbeschrijflijk mooi. Het strandje aan de camping was een steenstrandje, klein, maar fantastisch mooi. Zo fijn om een strandje naast 'de deur' te hebben. Het zwembad van de camping was piepklein en vol met bedden, niet doen: daar word je niet blij van. Daar zijn wij dus ook niet geweest. Het restaurant was erg goed met goede prijzen, erg fijn. Ook de campingwinkel was fijn: klein, maar van alle gemakken voorzien. Ik zou hier persoonlijk niet mijn tent neerzetten, de plekken zijn echt heel klein helaas. Sanitair was perfect verzorgd.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 5xmarki02-08-2015

Weinig waarde voor je geld.

Personeel is vriendelijk, locatie aan zee is mooi. Echter de kleine keienstrandjes (criques) zijn vervuild met wrakhout, plastic en stinkend zeewier. Het wandelpad langs de kust is grotendeels ingestort. Veel stof, weinig schaduw. Klein zwembad.

Hier betaal je in het hoogseizoen dan 90 euro per nacht voor, dat is echt veel te veel.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Criques de Porteils, Gérant, 17-08-2015

Bedankt voor uw recent bezoek. Wij zijn blij te lezen dat u van uw verblijf genoten heeft. De strandjes maken technisch gezien geen onderdeel uit van de camping. Wij maken de stranden dagelijks schoon en wij doen ons uiterste best om de stranden zo aangenaam mogelijk te houden. Ons tarief komt overeen met de service van een 5 sterren camping in Argelès-sur-mer. Het was een genoegen u te mogen ontvangen op onze camping en wij hopen u snel nog eens terug te zien.

• 9zeeuwtje23-03-2015

Topcamping met perfecte ligging

Wij hebben als gezin een geweldige vakantie gehad in een tent via een touroperator. We gaan nooit terug naar dezelfde plek, maar dit keer maken we een uitzondering ! En daar was het hele gezin het over eens. As zomer gaan we terug naar deze camping. We werden heel vriendelijk ontvangen. Ook de welkomstborrel voor de nieuwe gasten (door de eigenaar zelf, met NL sprekende medewerkster) gaven ons het gevoel dat we echt welkom waren. De rust op de camping is uniek aan de Cote d"Azur. Maar wil je toch wat toeristendrukte, dan is Argeles in de buurt. Terrein werd bijzonder goed bijgehouden, ook het sanitair was schoon en dat in het hoogseizoen. Het enige minpuntje was het formaat van het zwembad. Maar verder was ook dat schoon en netjes, met ligbedden. Wij zijn veel naar de baaitjes geweest om te snorkelen, te zonnen etc. Kortom, wij kunnen iedereen deze camping aanraden !

• 6Bert22-08-2014

Mooi gelegen maar sfeerloos

11 Nachten verbleven midden in het hoogseizoen op deze 5 sterren camping. De sterren zijn zoals al door anderen opgemerkt vooral te danken aan de mooie ligging op terrassen aan de zee. Het uitzicht over de kust 's morgens vroeg is fantastisch. Het sanitair daarentegen werd soms dagen niet schoongemaakt. Met onze kinderen in de leeftijd van 14-18 jaar moesten we het vertier zelf opzoeken. De camping biedt een wat sfeerloze indruk. Na 22.00 uur is het doodstil en wel heel erg rustig. De prijs voor een nachtje (>75 euro per nacht voor een vouwwagen, klein tentje en drie personen), is voor mij reden om de volgende keer toch weer iets te zoeken wat meer land-inwaards. Plekken als deze zullen altijd gewild blijven bij grote massa's mensen en daarom hoeft men niet zo hun best te doen. Dit was dus eenmalig, maar desalniettemin een fijne vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Criques de Porteils, Gérant, 16-09-2014

Dank u voor uw opmerkingen wij vragen absolute rust op onze camping en bieden dus geen luidruchtige entartainment aan. Het sanitair wordt 3x per dag schoon gemaakt in het hoogseizoen.

13 tips over Camping Criques de Porteils

• Martin burger, 06-05-2014

Er is wel altijd wind , veel of weinig Wij hadden twee dagen met windkracht 7/8

• aheem50, 12-09-2013

voor elk wat wils!, vermaak voor jongeren , rust, strand of bergen en rivieren, leuke dorpjes , mooie steden, sportief zijn of luieren.....

• van der Heijden, 29-07-2013

De kustroute richting Spanje is adembenemend mooi. Snorkelen in reservaat van Peyrefitte. Collioure is een schilderachtig plaatsje met smalle steegjes om lekker rond te slenteren en een hapje of drankje te doen

13 vragen over Camping Criques de Porteils

• Geertje, 29-03-2018

looppaden

Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen

• nettie, 04-09-2016

campingplaats met uitzicht op zee

Wij willen 20 september naar deze camping Is het dan druk op deze camping? En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

C.M. Brave, 07-06-2017

Wij waren er met Pinksteren. Toen was het heel druk. de dinsdag en woensdag daarna was het heel rustig en waren er weer volop plaatsen met een mooi uitzicht beschikbaar. Ik vermoed dat dat in september ook zo zal zijn.

• Steph, 28-07-2014

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

stuurman, 08-08-2014

Er is alleen Franse animatie, beetje knippen en plakken. Wordt atelier creatief genoemd. Er zijn wel meer NL kinderen, ik schat 20% Nederlanders. Zwembad is wel te doen, glijbaan stelt niet veel voor. De stacaravans(chalets) met zeezicht, met het rietendak, zijn prachtig gelegen. Maar de 1400 Euro/week is wel wat veel gevraagd. Camping is prachtig gelegen maar overgewaardeerd.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig