Camping Criques de Porteils

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Criques de Porteils

• 10Martine Noorland08-09-2008

prachtig uitzicht, topcamping

wij hebben 3 weken uitzicht gehad op zee, echt fantastisch. Aan de zeekant hoor je de trein bijna niet. Het sanitair is prachtig, wordt 2 tot 3 keer per dag schoongemaakt, eindelijk een camping waar je zelf de temperatuur van je douchewater kan regelen. Eindelijk een camping met heet water voor de afwas en een mooie gelegenheid om je handwasjes te doen, eidnelijk niet een keer in de afwasbak. In 1 woord een primna camping en we komen hier zker een keer terug, we hebben al mooie plaatsjes uitgezocht.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Jeroen Huisman08-07-2008

Wij hadden een bengali gereserveerd. Een kant-en-klare tent dus. Was erg compleet. Sanitair ruim voldoende. Leuke camping, ook voor de kinderen. Wel oppassen met alle steile trappen als ze nog klein zijn! Vooral het uitzicht en de omgeving fantastisch. Aanrader!!

• 8joanna28-12-2007

Ideale snorkelcamping. De strandjes zijn klein en met kiezelsteentjes. Een terassencamping dus ongeschikt voor mindervaliden. Het speelveld voor de jeugd ligt erg achteraf. Het zwembad is erg klein. Het uitzicht over de middelandse zee is fantastisch als je een goede plek hebt. De grootte van de plaatsen verschilt enorm.

• 4Cor05-09-2007

De camping is prachtig gelegen.Wij hebben er maar 1 nacht gestaan.Er was geen warm water voor de afwas en geen watertappunten,alleen bij de toiletgebouwen die 100 meter verderop stonden. Sanitair sterk verouderd.De receptie zag er erg ongezellig uit.Bijna geen strand.Wij moesten voor 1 nacht 36 euro betalen.(2 pers).Deze camping is veel te duur voor wat hij te bieden heeft!.

• 3Staat v/h sanitair

• 9Albert10-08-2007

Mooie camping met verschillende standplaatsen. Wij hadden gereserveerd en hadden een mooie grote standplaats direct aan zee. Wij hadden geen schaduw maar dat was ook niet nodig omdat er altijd een verfrissend windje stond. Sanitair wordt goed onderhouden. Mooie omgeving. Echt een aanrader!

• 6Sandra Stuyck24-07-2007

camping was heel rustig gelegen maar toch dicht genoeg aan zee (4km), alles was netjes, er was geen animatie noch activiteiten, zwembaden waren ok maar veel te laat open, vooral in hoogseizoen (10u). Accomodatie was ok maar geen gras tussen de stacaravans, enkel stof, kleine speeltuin was ok, winkeltje was ok maar duur en geen brood noch anderstalige kranten beschikbaar, restaurant was zeer slecht, niet proper en heel trage bediening. er zijn volgens mij heel wat betere campings aan die prijzen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

13 tips over Camping Criques de Porteils

• Martin burger, 06-05-2014

Er is wel altijd wind , veel of weinig Wij hadden twee dagen met windkracht 7/8

• aheem50, 12-09-2013

voor elk wat wils!, vermaak voor jongeren , rust, strand of bergen en rivieren, leuke dorpjes , mooie steden, sportief zijn of luieren.....

• van der Heijden, 29-07-2013

De kustroute richting Spanje is adembenemend mooi. Snorkelen in reservaat van Peyrefitte. Collioure is een schilderachtig plaatsje met smalle steegjes om lekker rond te slenteren en een hapje of drankje te doen

13 vragen over Camping Criques de Porteils

• Geertje, 29-03-2018

looppaden

Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen

• nettie, 04-09-2016

campingplaats met uitzicht op zee

Wij willen 20 september naar deze camping Is het dan druk op deze camping? En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

C.M. Brave, 07-06-2017

Wij waren er met Pinksteren. Toen was het heel druk. de dinsdag en woensdag daarna was het heel rustig en waren er weer volop plaatsen met een mooi uitzicht beschikbaar. Ik vermoed dat dat in september ook zo zal zijn.

• Steph, 28-07-2014

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

stuurman, 08-08-2014

Er is alleen Franse animatie, beetje knippen en plakken. Wordt atelier creatief genoemd. Er zijn wel meer NL kinderen, ik schat 20% Nederlanders. Zwembad is wel te doen, glijbaan stelt niet veel voor. De stacaravans(chalets) met zeezicht, met het rietendak, zijn prachtig gelegen. Maar de 1400 Euro/week is wel wat veel gevraagd. Camping is prachtig gelegen maar overgewaardeerd.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig