7,4

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

34 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Les Criques een fantastische ervaring.

Jaap van der Est
1-12-2018

Terrassen camping. Grote plaatsen. Vriendelijke ontvangst. Prachtig uitzicht. Prima sanitair. Leuk zwembad en kleine campingwinkel. Meerdere kiezel strandjes in de omgeving van de camping. De wandeling over de rotsen naar Argeles sur mere of Coulioure zijn een must. Met de boot van Argeles naar Coulioure en terug is fantastisch! Doen!

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer

Nicole Van Schil
23-9-2018

Helemaal geen 5 sterren deze camping. Mochten kiezen tussen twee plaatsen één aan de zeekant als ge uit uw caravan stapt stond ge op de weg, de andere bergzicht was zo scheef en vol met stenen niet te doen... Sanitair zou vernieuwd worden maar daar hebben wij nu niks aan. Het zwembad is een lachertje verschillende keren hersteld, geverfd enzo.... Nee niet doen. Ook in de Acsi boek is deze camping zeer overroepen!!!

Gereisd Met partner in september 2018

Wij gaan niet nogmaals naar deze camping.

Annemarie
17-9-2018

5 sterren? Echt niet. Veel te kleine plaatsen. Sanitair ok. Maar niet luxe. Klein zwembad. Uitzicht overzee is prachtig. Maarr alser wind is heb je daar zeker last van.

Personeel niet onvriendelijk maar ook niet heel vriendelijk. Geen gedag zeggen in t voorbij gaan. Op de camping geen aanduiding welk paden naar de "strandjes" gaan. Lastige trap naar beneden.

Veel te duur voor wat geboden wordt.

Gereisd Met partner in september 2018

D-reizen

Geweldige camping met erg vriendelijke medewerkers

G.
11-7-2018

Geweldige terrassen-camping met aan de ene zijde direct uitzicht op zee en aan de andere zijde uitzicht op de bergen. Zeer goed onderhouden en schoongehouden camping met zeer schone sanitaire voorzieningen. Prettig ontvangst en alle medewerkers op de camping zijn aller vriendelijkst. Daarentegen is het WIFI netwerk (tegen betaling !!) , voor een 5-sterren camping ver beneden peil !!

Gereisd Met partner in juni 2018

Prachtig uitzicht als je t hebt

Fhj
24-6-2017

Op de camping doen ze alle moeite om het zo te maken dat de hoge prijs die gevraagd wordt waar gemaakt wordt, maar dat is voor veel plaatsen echt te veel gevraagd. We komen hier 35 jaar een paar dagen maar t is altijd te duur voor wat je krijgt.

Camping heel goed, Strand Matig

C.M. Brave
7-6-2017

De Camping zelf is in perfecte staat. Heel goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Het restaurant is goed en het zwembad was boven verwachting goed. Het winkeltje is klein, maar van (bijna)alles voorzien. In het voorseizoen was er nog geen animatie, dus dat kunnen we niet beoordelen. Er zijn 2 soorten plaatslocaties. Aan de zeezijde of aan de zijde van de bergen. De paden zijn steil, maar wel te doen. Beide zijden heel mooi, als je uitzicht niet belemmert wordt door hekken of hoge caravans of campers voor je neus. Opletten met uitkiezen dus! De toegangen naar het stand zijn voorzien van lange trappen. Het onderhoud aan de strandtoegangen is echter zeer slecht! De informatie en de plattegrond suggereren veel meer strand, dan er in werkelijkheid is! De website is wat dit betreft niet foutief, maar suggereert te veel. De plattegrond geeft echt foute informatie! In plaats van strand langs de hele camping, zijn er slechts 3, vrij kleine kiezelstrandjes. Als je deze camping kiest voor een strandvakantie, kom je bedrogen uit.

Gereisd Met partner in juni 2017

Na valse start geweldig.

Peter en Sjaan
26-12-2016

Ontvangst was niet vriendelijk. Dit bleek echter aan de dame van dienst te liggen. Hierna alleen maar positief over personeel. Ligging is geweldig, prachtig uitzicht over de Middellandse Zee, plaatsen zijn niet erg groot. Sanitair zeer schoon. Bijzonder mooie plaatsjes in de omgeving, zoals Collioure en Ceret. Komen hier zeker terug.

Prima voor 1 nacht

Cor&Mar
5-10-2015

Eerst m golf kar de camping over... Voor een plekje....wij waren niet veel eisend...omdat het maar voor 1 nacht...was... Plekjes zijn niet groot....sanitair was redelijk...schoon...jammer dat men bij de receptie niet aangeeft...dat restaurant die avond een besloten feest had...en je alleen kon afhalen...zou hier nooit mijn hele vakantie willen zitten...

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed

Eric
2-10-2015

Een prima camping, prima gelegen. De camping pretendeert een ZEN camping te zijn. Dat is niet helemaal conform de werkelijkheid, geien het feit dat er elk kwartier een golfkarretje voorbij rijdt met personeel van de camping. Verder heeft men veel last van een trein die behoorlijk lawaai maakt. Er zijn behoorlijk wat (te) kleine plaatsen. Het restaurant is goed, maar heeft niet veel keus.

Gereisd Met partner in september 2015

Mooie locatie

Alie
30-6-2015

Mobil Home gehuurd van touroperator, Didic was een zeer vriendelijke man helaas spreekt deze man alleen frans, maar met handen en fouten en je schoolfrans kom je een heel eind. Personeel op de camping zelf alleen maar lof een en al vriendelijkheid. Vanuit de Camping kun je al wandelend naar Argles of Collioure. Het zwembad is niet groot, maar om de camping vele baaitjes en stranden. Dus een prachtig uitzicht over zee met de mooie rotspartijen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Criques de Porteils, Gérant, 11-7-2015

What a pleasure to read you !!! We would like to thank you for your stay and hope to welcome you again soon.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.