Camping Criques de Porteils

Camping Criques de Porteils
7,4

13 tips over Camping Criques de Porteils

C.M. Brave, 7-6-2017
Bezoek het stadje Collioure! Een van de mooiste middeleeuwse stadjes die ik ooit gezien heb. Mooie haven met een fort en een middeleeuwse kerk. Bezoek vooral Fort Elme, die ligt op een berg, tussen de wijngaarden, met een fantastisch uitzicht over de zee. Neem de strandweg naar de Spaanse grens. Deze biedt zeer mooie uitzichten op de rotsformaties langs de zee. Als je goed kunt klimmen en klauteren dan is de "Littoral" een prachtige wandeling.
zeeuwtje, 23-3-2015
Bij Argeles is een prima surfstrand.
Jurgen, 12-9-2014
Mooie camping, schitterend gelegen , praktisch direct aan zee en niet ver van de Spaanse grens.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Sylvia, 19-8-2014
Sanitair!!!! Dit is té slecht dit jaar. Zowel douches als wc's. Véél vaker schoonmaken en zorgen dat er altijd toiletpapier is. Douches beter afstellen en openstellen. Gesloten douches terwijl er niemand inzit gaat nergens over, en constant temperatuur verlies of een hete (echt héte) douche die je niet kan afstellen is niet leuk.
Henriette de Groot, 17-8-2014
Collioure, snorkelen, wijnhuis Terres des Templiers, les Orgues.
stuurman, 8-8-2014
Zoek een beschutte plek tegen de vaak aanwezige NW wind.

zwerver11, 12-7-2014

Te voet naar Collioure, in 1 woord fantastich plaatsje, vol historie, cultuur en eetgelegenheden. Daarnaast een Walhalla voor kunstenaars die in de 2e en 3e ring allerlei kleine winkeltjes/ateliers hebben. Ga een langs bij 'Art Rennes', een Nederlander die inmiddels 20 jaar hier woont en kunstschilder is.(doe 'm de groeten van Harry).

De prijzen voor eten en drinken variëren nogal waar je deze nuttigt, kijk eens in de vele kleine straatjes en steegjes en laat je verrassen.

Martin burger, 6-5-2014

Er is wel altijd wind , veel of weinig

Wij hadden twee dagen met windkracht 7/8

helma plaum, 21-9-2013
collioure, castell nou schitterend oud plaatsje in de bergen
aheem50, 12-9-2013
voor elk wat wils!, vermaak voor jongeren , rust, strand of bergen en rivieren, leuke dorpjes , mooie steden, sportief zijn of luieren.....