14 vragen over Camping Criques de Porteils

• B, 01-11-2019

Hoe is het hier eind april/ begin mei?

Zijn er mensen in de meivakantie hier geweest enhoe is dat bevallen? Is de temperatuur dan al goed of waait het dan bijvoorbeeld veel?

• Geertje, 29-03-2018

looppaden

Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen

• nettie, 04-09-2016

campingplaats met uitzicht op zee

Wij willen 20 september naar deze camping Is het dan druk op deze camping? En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

C.M. Brave, 07-06-2017

Wij waren er met Pinksteren. Toen was het heel druk. de dinsdag en woensdag daarna was het heel rustig en waren er weer volop plaatsen met een mooi uitzicht beschikbaar. Ik vermoed dat dat in september ook zo zal zijn.

• Steph, 28-07-2014

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

stuurman, 08-08-2014

Er is alleen Franse animatie, beetje knippen en plakken. Wordt atelier creatief genoemd. Er zijn wel meer NL kinderen, ik schat 20% Nederlanders. Zwembad is wel te doen, glijbaan stelt niet veel voor. De stacaravans(chalets) met zeezicht, met het rietendak, zijn prachtig gelegen. Maar de 1400 Euro/week is wel wat veel gevraagd. Camping is prachtig gelegen maar overgewaardeerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Eurocamp
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Ronny, 21-02-2014

eigen boot

wij zouden dit jaar naar deze camping willen gaan. weet iemand of je ergens in de buurt een boei kan huren voor een rubberboot en tegen welke prijs? is er een duikcentrum in de omgeving?

Jurgen, 12-09-2014

Indien je deze camping bezoekt, krijg je een infoboekje met alle activiteiten, handelaars etc ter beschikking in en rond Argeles sur mer. Daarin vind je zeker een antwoord op je vraag. Die boei weet ik niet, maar duikcentra zijn er zeker omdat de zee in het grensgebied met Spanje een beschermd natuurgebied is en je er de mogelijkheid hebt daar te gaan duiken. Mvg Jurgen.

• Maria, 04-01-2014

Honden op strandjes bij de camping

Mogen er honden op de strandjes bij de camping?

Jannette, 28-07-2014

Wij waren er in het voorseizoen (medio juni) en hondje mocht absoluut niet op de strandjes van de camping (in de algemene voorwaarden van de camping staat dat dit op alle strandjes te allen tijde verboden is). Maar links en rechts van de camping zijn prima strandjes waar honden wel welkom zijn (met name strandje ten noorden van de camping was heerlijk)! Afstand vanaf de camping is 10 minuten lopen :-) Onze hond heeft het prima naar z'n zin gehad. Tip: na strandbezoek kun je hond afspoelen op de waterplaats voor de campers (direct na ingang camping).

Paul, 27-06-2014

voor en naseizoen wel, hoogseizoen niet bekend

• Karin, 25-11-2013

Plaatsnummers gevraagd voor grote tent met schaduw

Hallo, kan iemand mij het gedeelte en/of de plaatsnummers adviseren voor een grote De Waard tent op deze camping le crique de porteils? Van de plattegrond word ik niet veel wijzer, er staat nl. Niet bij waar je je tent kunt zetten. We willen graag wat schaduw. Ik hoor het graag! Groetjes karin

lisette, 01-06-2014

Wij zijn nu al een aantal keer op deze camping geweest. Eerst met onze kleine de waard tent, afgelopen jaar met onze grote de waard tent en ook dit jaar gaan we weer een weekje op de camping staan. Het ligt eraan of jullie een plek willen met uitzicht op zee of niet. de plekken die geen uitzicht hebben op zee zijn over het algemeen wat groter en daar heb je minder last van de wind. De plekken in alberes zijn vrij groot, helaas weet ook ik de nummers niet meer. mocht u nummers willen weten, dan kan ik het eind juni voor u doorgeven. Dan zijn wij weer terug van vakantie.

Micha, 21-06-2014

Hallo Karin, Ik kan de plattegrond niet vinden op de website. Wij hebben een caravan van 6,5 mter + voortent en iglotentje voor 2 kinderen. Zou dat er allemaal kunnen staan? grt Micha

Karin, 22-06-2014

Hallo Micha,

op de site vd camping staat bovenaan, onder het kopje 'presentatie', de plattegrond vd camping. Ik heb zelf een mail gestuurd naar de camping met het verzoek voor een grote plaats. Daarop heb ik keurig een mail tereug ontvangen met een plaats va 8 x 10. dat is voor ons groot genoeg. Succes.

Karin, 16-06-2014

Hallo Lisette, dank voor je reactie op Zoover.. Wij hebben inmiddels plaats nr. 198 toegewezen gekregen in Alberes - area. Wij hebben een grote De Waard tent en een puppy tent. Wellicht zou jij kunnen kijken, als je wil uiteraard, of deze plek voldoende groot is? En weet jij of je de auto op je plek moet zetten of op een parkeerplaats in de buurt of zo? Ik lees dat jullie eveneens een grote De Waard tent hebben. Welke plaats hebben jullie dit jaar en eerder gehad. Het maakt me niet veel uit waar we staan op de camping, als er maar wat schaduw is. Ik hoor graag van je Lisette, alvast bedankt en een fijne vakanite gewenst! Gr. Karin

• Nora, 27-09-2013

Trein en welke plek mobilehome

Ik ben benieuwd of die trein werkelijk veel overlast bezorgd, maar bovenal of deze ook 's nachts rijdt? Hoevaak komt deze sowieso voorbij? We willen een mobilehome huren, wat is een mooie plaats, dien niet druk is, en schaduwrijk? Is Homair een goede mogelijkheid? Ben heel benieuwd naar reakties!

S, 30-09-2013

Trein valt reuze mee, rijdt snachts niet. Wij merkten het amper. Veel huisjes hebben ook schaduwplekken.

• Miranda, 11-05-2013

Schaduw op de camping?

Hoe zit het met de schaduw op de camping? Is dit er voldoende overdag? Of zijn er bomen op een campingplaats?

Bedankt!

lisette, 14-05-2013

Er zijn verschillende plekken. Plekken zonder bomen voornamelijk bij de zeekant, maar iets meer naar achter zijn er meer bomen op de camping.

• Sophie, 17-03-2013

campingplaats

Wij willen met twee kleine meiden deze zomer in juli naar les Criques. Kan iemand mij plaatsen aanraden voor een caravan uitzicht op zee, rustig en ruim. Zoals iedereen wil?? Liefst plaatsnrs?? Op gedeelte genaamd Raqou of Ouille? Lijkt mij een supercamping.

Marlies Manten, 21-08-2013

Neem niet nummer 141!!!