Camping Criques de Porteils

7,3

13 reacties Camping Criques de Porteils

omgeving

Ans, 11-1-2013

Kun je in de buurt van deze camping goed terecht om met je fiets boodschappen e.d. te doen .

En zijn de omliggende dorpen ook per fiets te bereiken?

1 reactie

Privacy ligging plek

Marianne van Dijk, 3-12-2012
Wij gaan volgend jaar naar deze camping. Hoewel wij er nog nooit zijn geweest spreekt hij ons erg aan en sluiten de reviews aan bij onze verwachtingen. Wij hebben een plek toegewezen gekregen waarbij de mensen naast ons over onze plek heen moeten om erlangs te kunnen. Dwz ze kunnen te voet via de andere kant maar per auto niet. Wij hebben begrepen dat dat bij meerdere plekken het geval is. Bij een camping die niet als terras is opgebouwd heb je natuurlijk ook een pad voorlangs lopen waar mensen langskomen. Dat hebben wij overigens nooit als vervelend ervaren. Ik lees hier niets over in de reviews. Hebben mensen ervaring hiermee en dat als vervelend ervaren? Of is de ruimte zo opgedeeld dat je er eigenlijk geen last van hebt?
4 reacties

Spoorlijn en animatie

Oliver, 30-9-2012

De camping Criques de Porteils nabij coulioures lijkt ons mooi, alleen in hoeverre heb je last van het geluid van de spoorlijn?

Wij hebben ene dochter van 10. Is er voor haar voldoende te doen? Zijn er veel Nederlandse kinderen? Is er NL animatie? Is er 's-avonds helemaal geen animatie?

Bvd.

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Allcamps
Allcamps