Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Camping Criques de Porteils

Camping
Weer vandaag30°22°
Camping Criques de Porteils
7,3

Goed

Score uit 147 reviews

Beoordeling van bezoekers

• Kindvriendelijk7,8
  • Hygiëne8,3
  • Zwembad6,8
  • Prijs/kwaliteit6,2
  • Staat v/h sanitair7,4
  • Eetgelegenheden8,0
  • Ligging8,8

Review toevoegen
Terug naar overzicht

Plaatsnummers gevraagd voor grote tent met schaduw

Karin, 25-11-2013
Hallo, kan iemand mij het gedeelte en/of de plaatsnummers adviseren voor een grote De Waard tent op deze camping le crique de porteils? Van de plattegrond word ik niet veel wijzer, er staat nl. Niet bij waar je je tent kunt zetten. We willen graag wat schaduw. Ik hoor het graag! Groetjes karin

4 reacties Plaatsnummers gevraagd voor grote tent met schaduw

Karin, 22-6-2014

Hallo Micha,

op de site vd camping staat bovenaan, onder het kopje 'presentatie', de plattegrond vd camping. Ik heb zelf een mail gestuurd naar de camping met het verzoek voor een grote plaats. Daarop heb ik keurig een mail tereug ontvangen met een plaats va 8 x 10. dat is voor ons groot genoeg. Succes.

Micha, 21-6-2014

Hallo Karin, Ik kan de plattegrond niet vinden op de website. Wij hebben een caravan van 6,5 mter + voortent en iglotentje voor 2 kinderen. Zou dat er allemaal kunnen staan?

grt Micha

Karin, 16-6-2014

Hallo Lisette, dank voor je reactie op Zoover..

Wij hebben inmiddels plaats nr. 198 toegewezen gekregen in Alberes - area. Wij hebben een grote De Waard tent en een puppy tent. Wellicht zou jij kunnen kijken, als je wil uiteraard, of deze plek voldoende groot is? En weet jij of je de auto op je plek moet zetten of op een parkeerplaats in de buurt of zo? Ik lees dat jullie eveneens een grote De Waard tent hebben. Welke plaats hebben jullie dit jaar en eerder gehad. Het maakt me niet veel uit waar we staan op de camping, als er maar wat schaduw is. Ik hoor graag van je Lisette, alvast bedankt en een fijne vakanite gewenst!

Gr. Karin

lisette, 1-6-2014

Wij zijn nu al een aantal keer op deze camping geweest.

Eerst met onze kleine de waard tent, afgelopen jaar met onze grote de waard tent en ook dit jaar gaan we weer een weekje op de camping staan.

Het ligt eraan of jullie een plek willen met uitzicht op zee of niet.

de plekken die geen uitzicht hebben op zee zijn over het algemeen wat groter en daar heb je minder last van de wind.

De plekken in alberes zijn vrij groot, helaas weet ook ik de nummers niet meer.

mocht u nummers willen weten, dan kan ik het eind juni voor u doorgeven. Dan zijn wij weer terug van vakantie.

Advertentie
Advertentie