Camping Criques de Porteils

Camping Criques de Porteils
7,3

Terug naar overzicht

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Steph, 28-7-2014

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

1 reactie Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

stuurman, 8-8-2014
Er is alleen Franse animatie, beetje knippen en plakken. Wordt atelier creatief genoemd. Er zijn wel meer NL kinderen, ik schat 20% Nederlanders. Zwembad is wel te doen, glijbaan stelt niet veel voor. De stacaravans(chalets) met zeezicht, met het rietendak, zijn prachtig gelegen. Maar de 1400 Euro/week is wel wat veel gevraagd. Camping is prachtig gelegen maar overgewaardeerd.