Camping Criques de Porteils

7,4

13 reacties Camping Criques de Porteils

looppaden

Geertje, 29-3-2018
Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen
0 reacties

campingplaats met uitzicht op zee

nettie, 4-9-2016

Wij willen 20 september naar deze camping

Is het dan druk op deze camping?

En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

1 reactie

Ned. Animatie,zwembad en hoe oud kids?

Steph, 28-7-2014

Ben erg benieuwd of er nl animatie is??zijn er veel nl kinderen rond 8/9 jaar en is het zwembad niet te klein voor in hoog seizoen? Wat zijn leuke stacaravans en welke plaats op de camping? Bedankt voor antwoord,

Mvg stephanie

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

eigen boot

Ronny, 21-2-2014

wij zouden dit jaar naar deze camping willen gaan.

weet iemand of je ergens in de buurt een boei kan huren voor een rubberboot en tegen welke prijs?

is er een duikcentrum in de omgeving?

1 reactie

Honden op strandjes bij de camping

Maria, 4-1-2014
Mogen er honden op de strandjes bij de camping?
2 reacties
Hallo, kan iemand mij het gedeelte en/of de plaatsnummers adviseren voor een grote De Waard tent op deze camping le crique de porteils? Van de plattegrond word ik niet veel wijzer, er staat nl. Niet bij waar je je tent kunt zetten. We willen graag wat schaduw. Ik hoor het graag! Groetjes karin
4 reacties

Trein en welke plek mobilehome

Nora, 27-9-2013

Ik ben benieuwd of die trein werkelijk veel overlast bezorgd, maar bovenal of deze ook 's nachts rijdt? Hoevaak komt deze sowieso voorbij?

We willen een mobilehome huren, wat is een mooie plaats, dien niet druk is, en schaduwrijk?

Is Homair een goede mogelijkheid?

Ben heel benieuwd naar reakties!

Schaduw op de camping?

Miranda, 11-5-2013

Hoe zit het met de schaduw op de camping? Is dit er voldoende overdag? Of zijn er bomen op een campingplaats?

Bedankt!

campingplaats

Sophie, 17-3-2013

Wij willen met twee kleine meiden deze zomer in juli naar les Criques.

Kan iemand mij plaatsen aanraden voor een caravan uitzicht op zee, rustig en ruim. Zoals iedereen wil?? Liefst plaatsnrs?? Op gedeelte genaamd Raqou of Ouille?

Lijkt mij een supercamping.

schaduw

Jacqueline, 3-2-2013
We hebben voor juli een plaats op deze camping geboekt, voor een tent. Ik heb de indruk dat er weinig schaduw is. Klopt dat?