7,3

Omschrijving
Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Les Criques een fantastische ervaring.

Jaap van der Est,
1-12-2018

Terrassen camping. Grote plaatsen. Vriendelijke ontvangst. Prachtig uitzicht. Prima sanitair. Leuk zwembad en kleine campingwinkel. Meerdere kiezel strandjes in de omgeving van de camping. De wandeling over de rotsen naar Argeles sur mere of Coulioure zijn een must. Met de boot van Argeles naar Coulioure en terug is fantastisch! Doen!

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

Nicole Van Schil,
23-9-2018

Helemaal geen 5 sterren deze camping. Mochten kiezen tussen twee plaatsen één aan de zeekant als ge uit uw caravan stapt stond ge op de weg, de andere bergzicht was zo scheef en vol met stenen niet te doen...

Sanitair zou vernieuwd worden maar daar hebben wij nu niks aan. Het zwembad is een lachertje verschillende keren hersteld, geverfd enzo....

Nee niet doen. Ook in de Acsi boek is deze camping zeer overroepen!!!

Gereisd met partner in september 2018

Wij gaan niet nogmaals naar deze camping.

Annemarie,
17-9-2018

5 sterren? Echt niet. Veel te kleine plaatsen. Sanitair ok. Maar niet luxe. Klein zwembad.

Uitzicht overzee is prachtig. Maarr alser wind is heb je daar zeker last van.

Personeel niet onvriendelijk maar ook niet heel vriendelijk. Geen gedag zeggen in t voorbij gaan.

Op de camping geen aanduiding welk paden naar de "strandjes" gaan. Lastige trap naar beneden.

Veel te duur voor wat geboden wordt.

Gereisd met partner in september 2018

D-reizen

Een stukje paradijs op aarde!

Mies,
28-7-2018

Een camping met prachtig uitzicht als je zeezicht gevraagd hebt. Voldoende bezigheden voor de kinderen, zonder dat te overdrijven, waardoor de rust verzekerd was! Alles was heel netjes en het personeel uiterst vriendelijk!

Niet voor herhaling

Ingeborg,
25-7-2018

Een tegenvaller als je bedenkt dat dit een 5-sterrencamping is. Sanitair verouderd; bij het eerste gebouw ontbreken zelfs de wc-brillen. Zwembad is echt te klein. Helaas, ik zou het niet aanraden.

Fantastisch!

Irene van de Wege,
12-7-2018

Prachtige camping! Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Huisje (Faré, 3 slaapkamers) top! Uitzicht op zee, groot balkon. Heerlijk privé. Strandjes wat klein, maar heerlijk water. Winkeltje prima voor de dagelijkse boodschapjes. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest, wat we eigenlijk nooit doen, dus dat zegt al genoeg. Echt aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige terrassen-camping met aan de ene zijde direct uitzicht op zee en aan de andere zijde uitzicht op de bergen. Zeer goed onderhouden en schoongehouden camping met zeer schone sanitaire voorzieningen. Prettig ontvangst en alle medewerkers op de camping zijn aller vriendelijkst.

Daarentegen is het WIFI netwerk (tegen betaling !!) , voor een 5-sterren camping ver beneden peil !!

Gereisd met partner in juni 2018

Tegenvaller!

Marieke,
7-11-2017

Camping met prachtig uitzicht! Wij waren hier jaren geleden al eens geweest in het voorseizoen en toen heel tevreden. Maar voor ons niet nog eens...

We hadden een plek gereserveerd aan de hand van de afmetingen van onze vouwwagen. Bij aankomst bleken de afmetingen van de plek niet te kloppen, te klein! We hebben een nacht achter het sanitairgebouw gestaan om na te denken over waar we dan naar toe zouden gaan, de hele camping was namelijk vol. Uiteindelijk niet het gehele bedrag teruggekregen terwijl het een fout van de camping was. Hele vervelende communicatie over gehad. Niet de service die wij verwachtten van een 5 sterrencamping!

Ten opzichte van jaren geleden is de camping helemaal volgebouwd. Veel kleine plekjes waar alles net op past. Strandjes en zwembad zijn ook klein voor zoveel gasten. Die ene nacht dat we er gestaan hebben, nauwelijks een oog dicht gedaan. Livemuziek in het restaurant tot 23.30 uur tot ver op de camping te horen en daarna de hele nacht door lawaai van disco uit Argeles en partyboten op het water. Speeltuin en dierenweide niet noemenswaardig, dat was een teleurstelling.

Wat ons betreft blijven de ligging en het uitzicht bijzonder mooi maar is de camping te druk en te rumoerig en prijs-kwaliteit niet in verhouding. Tegenvaller!

Geweldig

anke,
7-9-2017

Een uitzicht waanzinnig, voor volgend jaar weer geboekt.

Prachtige plek.

Camping is klein, rustig maar genoeg vertier, door de zee, zwembad en ligging.

Let wel op, te voet of met fiets naar Collioure is met kleine kinderen niet te doen.

Verder gewoon goed.

Geweldige ligging

Margot,
6-8-2017

Ligging super om dagelijks naar 1 vd 5 rotsstrandjes te gaan of zwembad met glijbanen. Geluk gehad met plek 32 bij Criques met uitzicht op zee, wel kleine plek voor caravan en rumoerig met veel mensen en auto's over doorgaand pad (zelfs na 23.30), maar beneden niet graag hebben gestaan (dan is prijs per nacht wel duur, waarom niet betalen voor plekken met zeezicht of binnenring?). Als uitvalsbasis voor uitstapjes/wandeling langs kust prima, alhoewel erg warm met temperaturen boven 35 en 's nachts boven 20 gr. Kinderboerderij en trampoline zijn op nergens te vinden. Laatste 3 nachten last gehad van muziek van strandfeest in Argeles en 1 avond van band bij restaurant (duurde tot 23.30 uur), verder prima faciliteiten met schoon en voldoende sanitair, uitgebreid assortiment in winkel (jammer dat ijsjes vrieskist niet buiten staat als je uit zwembad komt en ijsje wilt halen) en lekker restaurant (alleen geen zeezicht zoals beloofd met grote safaritent ervoor gebouwd).

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.