Camping Criques de Porteils

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Collioure

6.8Voldoende

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

150 reviews over Camping Criques de Porteils

• 2019
    6Senior11-10-2019

1 keer is genoeg

Vriendelijk, kleine plekken, douches te koud dit ivm salmonella besmetting !! Aardig restaurant . Mannen mogen niet in zwemshort zwemmen ivm hygiene(?????) bizarre reden! Maar kunnen een dure zwembroek aanschaffen op de camping, dit riekt naar verrijking van de camping Een effen onderbroek voldoet ook!! Dat zien ze niet eens!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Oscar van Werkhoven28-07-2019

Unieke ervaring!

Hebben 3 nachten op deze camping gestaan op onze reis langs de Franse & Spaanse kust. Zonder te boeken kwamen we hier terecht, en wat een verrassing! Ontzettend schone en leuke camping! Mooie ligging op de rotsen met 3 trappen naar verschillende baaitjes! Uniek! Met een tent kan je zelfs aan de rand van de rotsen staan! Dat je s’morgens wakker word met de blauwe zee als uitzicht! Zwembad is schoon en geen taferelen met het neerleggen van handdoeken vroeg in de ochtend. Overdag lekker snorkelen in het heldere water! Campingwinkeltje had veel keus en heerlijk vers brood de hele dag! 90 euro per nacht was de duurste die we gehad hebben, maar wel een unieke ervaring waard! Op de fiets of lopen naar collioure! Schilderachtig plaatsje met allemaal leuke straatjes en restaurantjes! We hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jaap van der Est01-12-2018

Les Criques een fantastische ervaring.

Terrassen camping. Grote plaatsen. Vriendelijke ontvangst. Prachtig uitzicht. Prima sanitair. Leuk zwembad en kleine campingwinkel. Meerdere kiezel strandjes in de omgeving van de camping. De wandeling over de rotsen naar Argeles sur mere of Coulioure zijn een must. Met de boot van Argeles naar Coulioure en terug is fantastisch! Doen!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 3Nicole Van Schil23-09-2018

Nooit meer

Helemaal geen 5 sterren deze camping. Mochten kiezen tussen twee plaatsen één aan de zeekant als ge uit uw caravan stapt stond ge op de weg, de andere bergzicht was zo scheef en vol met stenen niet te doen... Sanitair zou vernieuwd worden maar daar hebben wij nu niks aan. Het zwembad is een lachertje verschillende keren hersteld, geverfd enzo.... Nee niet doen. Ook in de Acsi boek is deze camping zeer overroepen!!!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6Annemarie17-09-2018

Wij gaan niet nogmaals naar deze camping.

5 sterren? Echt niet. Veel te kleine plaatsen. Sanitair ok. Maar niet luxe. Klein zwembad. Uitzicht overzee is prachtig. Maarr alser wind is heb je daar zeker last van.

Personeel niet onvriendelijk maar ook niet heel vriendelijk. Geen gedag zeggen in t voorbij gaan. Op de camping geen aanduiding welk paden naar de "strandjes" gaan. Lastige trap naar beneden.

Veel te duur voor wat geboden wordt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Mies28-07-2018

Een stukje paradijs op aarde!

Een camping met prachtig uitzicht als je zeezicht gevraagd hebt. Voldoende bezigheden voor de kinderen, zonder dat te overdrijven, waardoor de rust verzekerd was! Alles was heel netjes en het personeel uiterst vriendelijk!

• 8Staat v/h sanitair

• 4Ingeborg25-07-2018

Niet voor herhaling

Een tegenvaller als je bedenkt dat dit een 5-sterrencamping is. Sanitair verouderd; bij het eerste gebouw ontbreken zelfs de wc-brillen. Zwembad is echt te klein. Helaas, ik zou het niet aanraden.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 10Irene van de Wege12-07-2018

Fantastisch!

Prachtige camping! Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Huisje (Faré, 3 slaapkamers) top! Uitzicht op zee, groot balkon. Heerlijk privé. Strandjes wat klein, maar heerlijk water. Winkeltje prima voor de dagelijkse boodschapjes. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest, wat we eigenlijk nooit doen, dus dat zegt al genoeg. Echt aanrader!!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9G.11-07-2018

Geweldige camping met erg vriendelijke medewerkers

Geweldige terrassen-camping met aan de ene zijde direct uitzicht op zee en aan de andere zijde uitzicht op de bergen. Zeer goed onderhouden en schoongehouden camping met zeer schone sanitaire voorzieningen. Prettig ontvangst en alle medewerkers op de camping zijn aller vriendelijkst. Daarentegen is het WIFI netwerk (tegen betaling !!) , voor een 5-sterren camping ver beneden peil !!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Marieke07-11-2017

Tegenvaller!

Camping met prachtig uitzicht! Wij waren hier jaren geleden al eens geweest in het voorseizoen en toen heel tevreden. Maar voor ons niet nog eens...

We hadden een plek gereserveerd aan de hand van de afmetingen van onze vouwwagen. Bij aankomst bleken de afmetingen van de plek niet te kloppen, te klein! We hebben een nacht achter het sanitairgebouw gestaan om na te denken over waar we dan naar toe zouden gaan, de hele camping was namelijk vol. Uiteindelijk niet het gehele bedrag teruggekregen terwijl het een fout van de camping was. Hele vervelende communicatie over gehad. Niet de service die wij verwachtten van een 5 sterrencamping!

Ten opzichte van jaren geleden is de camping helemaal volgebouwd. Veel kleine plekjes waar alles net op past. Strandjes en zwembad zijn ook klein voor zoveel gasten. Die ene nacht dat we er gestaan hebben, nauwelijks een oog dicht gedaan. Livemuziek in het restaurant tot 23.30 uur tot ver op de camping te horen en daarna de hele nacht door lawaai van disco uit Argeles en partyboten op het water. Speeltuin en dierenweide niet noemenswaardig, dat was een teleurstelling.

Wat ons betreft blijven de ligging en het uitzicht bijzonder mooi maar is de camping te druk en te rumoerig en prijs-kwaliteit niet in verhouding. Tegenvaller!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017