Camping Les Rivières

Meer campinginfo

38 reviews over Camping Les Rivières

• 2018
    9Evers19-09-2018

Fenomenale plek! Leuke camping en leuk dorp!

Het viel ons op dat er weinig recensies te vinden zijn en hebben deze avond her en der een review geplaatst. Wij komen al enkele jaren op de camping en zijn zeer tevreden over een particuliere huurder. Wij willen dan ook via deze en andere sites laten weten dat we het enorm naar onze zin hebben op deze camping en hebben de camping ook zien groeien. De faciliteiten zijn top, ligging perfect en het huisje fenomenaal. We staan naast de rivier, hebben geen last van buren en hebben prachtig uitzicht. Een echte aanrader. Verder mogen we gebruik maken van Nederlandse tv en enkele fietsen. Dit jaar waren het Giants, perfect!

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

4Monica28-08-2016

Altijd die Hollanders....

In doods dorpje waar niets te beleven valt. Slechts 4 Nederlandse gezinnen op de hele camping en als de kinderen dan 's avonds geluid maken bij het toiletgebouw( terwijl de bar naast het toiletgebouwgebouw nog in volle bedrijvigheid was), wordt er gedreigd met verwijdering van de camping. De mededeling die je dan krijgt is dat het altijd de Hollanders zijn die herrie maken, nooit de Fransen of de Belgen....( ??). We werden achter op de camping neergeplant op een plekje kleiner dan 80 vierkante meter, terwijl we bij boeking( in januari al) de maten van de caravan hadern doorgegeven. De suto stond nog net niet onder de luifel. Zwembad en rivier waren super, en de badmeester ook. Wij komen hier nooit meer terug door de houding van de eigenaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Van Sant07-03-2014

fantastische plek!

Hele leuke drie sterren camping die de afgelopen jaren sprongen vooruit heeft gemaakt! Wij komen hier nu 5 jaar met heel veel plezier. In de moderne zwembaden is het heerlijk genieten en de afgelopen jaren hebben ze ook aan de rest van de camping gewerkt. Schitterende oleander hagen, leuke speeltoestellen voor de kinderen. Nieuw voetbal en basketbalveld, meerdere BBQ punten. Restaurant wordt nu verhuurd en het eten is goed. Mensen uit de regio komen hier speciaal eten. Ook spreken ze inmiddels bij de receptie Engels en is er voldoende animatie voor de kinderen. De rivieren zijn beidde verschillend. Aan de ene kant kunt u in een lage, rustige rivier pootje baden en dammen bouwen. De andere rivier biedt de gelegenheid om te zwemmen en te vissen. Het dorpje heeft inmiddels meerdere eetgelegenheden en er staat op meerdere dagen een kleine lokale markt. Op 5 minuten van het dorp vind u de stad wat alles heeft wat je van een stad verwacht.

• 9Eetgelegenheden

• 2Fam. Moonen23-08-2012

Nooit meer!

Wij hebben deze camping bezocht van 4 tot 6 mei 2012. En ook onze ervaring is erg negatief. De plekken waren nat en stonden vol met onkruid en het sanitairgebouw was nog niet geopend. Onze staanplaats werd in overleg met mevrouw gekozen. De volgende dag werd ons echter medegedeeld dat de beheerder/eigenaar die avond een feestje had en dat wij daarvoor moesten verhuizen. Voor de verplaatsing van onze caravan door de beheerder/eigenaar met een vorkheftruck(!) werd aan één van de twee vorken een trekhaak geschroefd. Bij het nemen van een bocht is de andere vork tegen één van de disselbalken gebotst en heeft die zo zwaar beschadigd dat deze moet worden vervangen, een schade van meer dan 1.500 euro! Sabine Duquesne, de campingeigenares, weigert hiervoor de verantwoordelijkheid te nemen; we mogen zelf voor de schade opdraaien. Wat ons betreft dus een definitieve afrader. En mocht u hier toch heen gaan, kijk uit voor uw eigendommen!

• 2Staat v/h sanitair

• 8SJMJ08-08-2012

Goede doorreiscamping

We hebben 1 nachtje op deze camping gestaan. We stonden tegenover het zwembad dus we konden na een lange autotocht lekker af te koelen in het zwembad! Helaas was er `s avonds bij het zwembad karaoke, dus toen was het gedaan met de rust. Wij vonden het een leuke camping, maar zouden er niet voor 2 weken willen staan.

• 9vakantiegevoel12-01-2012

vakantie om niet te vergeten

Voor het 2e jaar op rij hier vakantie gevierd. gehuurd van een particulier. Netjes onderhouden chalet op een mooie ligging. Mooi, ver uitzicht over het landschap. Camping ziet er goed uit. Mooi zwembad en een leuk restaurant. Dit jaar gaan we proberen om in elk geval weer hier terecht te kunnen.

• 8Eetgelegenheden

• 4monique04-09-2011

nooit meer

Deze camping "grenst" aan de rivier. MAAR je moet eerst een hele grote bossage door dan nog een heel stuk kiezel strand(de uiterwaarden) en dan pas kom je bij het water. En als je pech hebt en aan het uiteinde van de camping staat dan is het echt een heel eind lopen. Dus je stuurt de kinderen niet even alleen naar de rivier.Bovendien is er alleen 's avonds animatie en dat is keiharde muziek. Dit brengt ons niet het rustgevende camping gevoel.

• 3Staat v/h sanitair

• 4Fam van den Oord19-08-2011

Na een nacht weg en nooit meer terug!

Speurtocht door buitenwijken en over hobbelige wegen om de camping te vinden, polsbandjes voor het zwembad (iech), op de toegewezen plek stond nog een caravan die ' over een uurtje of zo' opgehaald zou worden, smalle paden waardoor je er met een caravan amper door kunt (zonder flink te snoeien) en auto's her en der geparkeerd staan, zeer nieuwsgierige en luidruchtige Fransen, kleine plek zonder zon met kiezels, flinke stank bij toiletgebouwen, geluidsoverlast van houten vloeren in chalets. Niet ons soort camping dus!

• 6Staat v/h sanitair

• 7van Straten10-08-2011

tja

Als je op zoek bent naar een Franse camping kom je hier echt aan je trekken. De beheerders doen er nl. bijzonder weinig aan om een andere dan franse taal te spreken. Maar als je na 3 dagen daar aan gewend bent is het een prima camping.

Het zwembad is uitstekend. Een campingwinkel is er niet. Het echte campinggevoel hadden wij niet omdat wij, een overigens, prachtig chalet gehuurd hadden van particulieren. Die staan op een zeer rustig gedeelte van de camping.

De beloofde animatie voor kinderen ( muziekje website ) is er niet. In de buurt is er werkelijk niets te doen. Canet is uitgestorven. De weg naar de camping is al lang overleden.

in de regio is er een overvloed aan mooie dingen. Zoals bijvoorbeeld de heuvels, dorpjes, marktjes en de kust is niet ver rijden.

• 7Eetgelegenheden

• 9scarabisg05-06-2010

Leuke, sfeervolle en mooie camping

Afgelopen zomer een zeer succesvolle vakantie gehad. Leuke locatie. 30 min van zee en Montpellier. In de buurt genoeg gelegeheden bijvoorbeeld om een dagje de bergen, grotten in te gaan. Schitterende dorpjes en stadjes en natuurlijk een leuke camping! Op de camping heb ik weinig op of aan te merken. Fijne 4 persoons mobiel home Incl douche en wc. Het sanitair wordt overigens bij de gezamenlijke douches ook goed onderhouden. Na een duik in het zwembad heb ik daar zonder tegenzin een lekkere douche kunnen nemen. Het personeel kwam op mij vriendelijk over en kwa vermaak was er voor mij weinig te klagen. Kinderen hebben zich bij de glijbanen goed vermaakt en het grote zwembad bied genoeg ontspanning en afkoeling in de middag. Het restaurant op de camping biedt genoeg variatie om er goed te kunnen eten en in het leuke dorpje zit een goed restaurant. O.a. met heerlijk streekproducten!

Ik heb een super vakantie gehad. Mijn kinderen, man en ik verwachten dit jaar weer een mooie tijd!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

0 tips over Camping Les Rivières

2 vragen over Camping Les Rivières

• H. Verhoeven, 26-07-2017

Tarieven

Hoe hoog zijn de tarieven van de toerplaatsen?

• Max 10, 13-05-2014

Wie weet hoe het er nu uitziet?

Wie weet hoe de camping er nu uit ziet? Er staan vrn. reacties van 2 of 3 jaar geleden op. Alvast bedankt voor de informatie, J. Velema

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig