Camping Le Salagou

Camping Le Salagou
3,4

Onvoldoende

8 reviews over Camping Le Salagou in het Nederlands

Nooit meer en met gierende banden weg hier.

Erik
22-6-2018

Camping is gewoon weg slecht. Toilet gebouwen vies. De staanplaatsen zijn redelijk ruim maar de bomen en de hagen dood of slecht onderhouden. Eten ging nog wel op de camping. Receptie is niet echt vriendelijk. Jammer van zo een mooie plek met een achterstallige camping. Nee voor ons nooit meer en zeker niet voor die 28 euro per nacht. Belachelijk.

nooit meer

karin
17-9-2015

heb nog nooit zulke vieze toiletten en douches gezien. waren moe dus zijn gebleven, maar nooit weer!!!

Gereisd Met partner in mei 2015

nooit meer!!!

Samantha Jansen
11-8-2015

Nog nooit zo n vieze camping meegemaakt. Heel kleine plek. Het duurde een uur voordat we stroom hadden. We hadden deze campings als doorreiscamping en waren moe anders hadden we weggegaan. De plaatsen erg smal en klein. Geen restaurant of eetmogelijkheid. Maden op de wc. sanitair niet verlicht en geen druppel warm water in de douche.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Salagou voor je op een rij gezet:

In lange tijd niet zo'n smerig douchegebouw gezien

lex
11-8-2013

De ontvangst bij de receptie is professioneel. Grote camping, kleine plaatsen. Douchegebouw te sterk veroudert en stinkt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping aan schoon meer in warme omgeving

Tinus
6-10-2010

Dit is een camping in een landschap met grote druivengebieden veelal op donkerrode grond. Het stuwmeer waaraan de camping ligt is gelegen in een prachtig wandelgebied o.a. cirkel Mouzére en fietsgebied voor ATB. Op de camping is beneden beschutting tegen zon en wind maar op terrasgedeelte weinig. Sanitair wordt dagelijks gereinigd en bij groepen jeugd altijd bezet. Er wordt vaak en divers wat georganiseerd maar leuk zijn de mosselfeesten. Vers brood van de warme bakker en groenteboer komt 3 x per week. Er is een restaurant en een pizzawagen. ’s Nachts is er bewaking. Leuke uitstapjes naar het oude Saint Geulhem voor kanoën en zwemmen in de rivier of naar canal du midi om langs te fietsen of bezoek te brengen aan de bekende sluizen van Beziers. Cap Agde voor kermisvertier of mosselbanken bij Sete bezoeken.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Reisperiode : 12 augustus t/m 13 augustus 2009

marga en cor
3-9-2009

Voor ons nooit meer. Deze camping staat als overnachtingscamping te boek bij de KCK...echt geen aanrader... wij vonden dat het zeer slecht aangegeven stond, diverse malen op de gok de rotondes genomen of de kruisingen.... Plekken ook niet al te groot en lastig als je een wat grotere caravan hebt....ook bij ons veel wind vanuit het meer zijde.. SMERIG..STINKEND...GORE.. DOUCHES....bij wijze van spreken kom je gorder als schoner uit de douche....dus alleen de avond van aankomst gedoucht en op de volgende camping weer lekker uitgebreid gedoucht... wij vinden dit GEEN AANRADER... ondanks dat dit een municipal camping is...

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Verblijf van 6 t/m 11-08-2007: Camping ligt (bijna) aan (

John & Hilly
2-9-2007

Verblijf van 6 t/m 11-08-2007: Camping ligt (bijna) aan het meer en wordt ruimschoots van te voren met borden aangekondigd. Ligt een aantal km's buiten Clermont L'H. We hadden niet gereserveerd, maar er was voldoende plaats op een gedeelte met terrassen. Vanaf de heuvel een mooi uitzicht. We hadden alleen ( af en toe irritant) veel wind, maar weten niet of dat altijd zo is ( mistral oid?). 's Morgens komt de bakker en verder is er een snackbar en een restaurant. Bij het ( gemeente-)strand is toezicht. Mooie omgeving en leuk om een paar dagen te verblijven. Het staat van het sanitair verchikt nogal. Waar wij stonden was een nieuwe unit geplaatst, alleen is dat vlakbij bij een gedeelte waar zeer grote groepen in tenten verblijven ( dus druk). Gelet op het aantal sanitaire units, die overigens goed schoon werden gehouden, was er altijd wel ergens iets vrij.

Gereisd Met partner in september 2007

De camping is een Municipal

f.derks
31-8-2007

De camping is een Municipal. Daardoor uitstekende prijs/prestatie verhouding. Ruime plekken. Matig sanitair (slechts 1 zit-wc per sexe!) Camping ligt vlakbij/aan meer van Salagou. Zeer mooie omgeving. Restaurant was gesloten. Weinig ontspanning op camping. Was ook niet nodig gezien ligging bij meer.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Salagou in Clermont-l'Hérault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Salagou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.