Hotel Victoria Garden Montpellier

Hotel Victoria Garden Montpellier

7.3Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Clapiers

Op vakantie geweest naar Victoria Garden Montpellier?

7.3Goed

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Victoria Garden Montpellier

• 8Phil11-08-2009

Prachtig gelegen en modern comfort!

Recent volledig vernieuwde appartementen met kleine kitchenette (voorzien van microgolf, koelkast, 2 kookpitten, keukenmateriaal), kliklaminaat (vervelend geluid), flatscreen, gratis wifi, grote en goede matrassen,... Gelegen in een schaduwrijk naaldbos, vanaf het zonnige terras met zwembad een prachtig uitzicht over Montpellier en de kust. Praktisch was de hotelservice (elke dag verse handdoeken en reiniging van het appartement en toch je eigen potje kunnen koken). Mogelijkheid om daags voordien te reserveren voor het ontbijt. Dit hebben wij éénmalig gedaan en prijs-kwaliteit kon dit beter. Enkele straten verder is een dorpspleintje met bakker, slagerij, enz. Dit was veel lekkerder en goedkoper! Er is een gratis parking voor de wagen op het domein voorzien. Montpellier is vlot bereikbaar via snelweg, gps nodig om het domein te vinden. Professioneel onthaal. Hier kom ik nog!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6ontgoocheld gezin31-08-2006

Wij waren er begin augustus 2006 voor 14 dagen. Wie een familiekamer boekt met het idee om een balkon te hebben (in veel brochures vermeld) komt bedrogen uit. Hou er rekening mee er een wekelijkse schoonmaak is wanneer je meer dan 7 dagen boekt. toen wij er waren was de kamer volledig en mooi vernieuwd, maar er was geen mogelijkheid om in het restaurant te eten, daarvoor moest je iedere keer je auto nemen en naar een bepaald restaurant waar de keuze beperkt was, Gelukkig was het een mooie streek en hadden we goed weer, want van het hotel moet je het niet hebben.

Gereisd in augustus 2006

• 8Kermans Walter17-07-2006

Hotel Les Pins is van naam en eigenaar veranderd en noemt nu Victoria Gardens Suites, volledig gerenoveerd (was ergens wel nodig) en biedt voorlopig geen restaurant service aan. Ik verbleef in 2003 in wat toen nog het Hotel Les Pins was, voornamelijk de uitstekende keuken is mij toen bijgebleven. Het hotel is heel rustig gelegen en ideaal voor uitstappen in de buurt. (Camargue, Montpellier, Grau-du-roi, Aigues-Mortes)

Gereisd met partner in juni 2003

Hotel Victoria Garden Montpellier info