Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 8.7Sfeer in stad
  • 7.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

413 reviews over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 2018
    8Niek23-08-2018

Top vakantie!

We zijn hier 14 dagen geweest, zwembad is top voor elk wat wils, toch is er wel achterstallig onderhoud , veel regeltjes (geen eten en drinken , geen zwemshort, geen slippers, in de grote zwembaden geen bal/band en ga zo maar door....) Maar meeste tijd letten de 4/5 badmeesters niet op zijn drukker met niks doen! Stacaravan 6 persoons top! Niet brandschoon maar prima, ruim en ze zijn mooi opgezet. Receptie erg vriendelijk en in alle talen. Animatie team erg actief wel in het Frans maar dan moet je niet naar Frankrijk gaan. Omgeving is prachtig erg veel te doen.Pendelbus naar strand om 11:00 en 13:00 heen 16:00 en 18:00 terug , top geregeld. Horeca is enorm slecht . Alleen iets drinken is prima . Jammer dat ze hier niks mee doen..... gemiste kans! Supermarkt op 2 min is prima te doen met auto. Op camping alleen stokbrood en croissant te krijgen tot 11:00. Top vakantie gehad op en een top camping! Komen zeker terug.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Bert10-08-2018

Geen 4 sterren camping.

Al met al prima vakantie gehad maar wij zullen er niet terugkomen. Ligging qua dagjes weg ideaal. Alles binnen max 45 min. Strand 20 a 25 min. Winkelcentrum 2 min. Montpellier 15 min. Echter wordt je knettergek van alle regeltjes bij het zwembad. Smorgens om 10 uur al geen broodjes meer. Horeca is zachtgezegd slecht geregeld/ongeorganiseerd. Animatie wordt er genoeg gedaan echter alles in het frans. Vonden wij gemiste kans gezien het feit dat er denk ik 40% NL aanwezig waren. Nagenoeg al het personeel bij de horeca, zwembad praten alleen vloeiend frans! Kidsclub inmiddels 1 NL meisje aanwezig. Doen ook niet echt moeite om je te begrijpen of iets uit te leggen. Zwembad ziet er zeker mooi uit echter bij de waterspeelplaats veel attributen defect, te weinig ligbedden en regelmatig onze voeten opengehaald door beschadigingen van (zwembad)vloeren. Stacaravan niet echt schoon te noemen, erg kleine plaatsen. Geen goede prijs-kwaliteit.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8K.09-08-2018

Super vakantie

Na de reactie gelezen te hebben op zoover toch met een dubbel gevoel er heen gegaan. Maar het was in 1 woord een super vakantie! Erg mooie caravan en camping was top leuke activiteiten die ze organiseren UV party, pool party en schuimparty. Zwembad is ook netjes genoeg bedjes en van de mensen van buitenaf helemaal geen last van. Winkel op 2min rijden.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Melvin09-08-2018

Mooi zwembad, slechte horeca

Groot pluspunt van de camping is het zwembad. Groot, veel glijbanen, waterspeeltuin (waarvan de helft overigens wel kapot was) en voldoende ligstoelen. Wel veel (onnozele) regeltjes: bermuda's, eten en drinken, parasols, ballen, slippers niet toegestaan. Voor glijbaan specifiek: verboden voor kinderen onder de 8, alleen zittend glijden en niet met z'n tweeen van de glijbaan. Gelukkig wordt alleen het bermudaverbod gehandhaafd.

Achilleshiel is de horeca, ronduit slecht. Ook is er geen restaurant in de buurt. Geen campingwinkel, wel 's ochtend stokbrood en croissants verkrijgbaar.

Speeltuin is prima. Gratis minigolf en jeu de boules. Ook is er een springkussen.

Wij dachten bij een bepaalde touroperator geboekt te hebben maar dat blijkt Sandaya te zijn. Caravan is iets minder; slechte koelkast, deur sloot niet goed, airco ging kapot, etc.

Wordt erg hard gereden op de camping (ook door het personeel met gsm in de hand). Meer drempels zou goed zijn.

• 3Eetgelegenheden

• 4D.L.05-08-2018

goed voor één keer.

Even moeten wachten alvorens we de chalet mochten betreden (16.00u is 16.00u). Jammer om dan vast te stellen dat het nog vuil is , vooral plakkerig ( vet). Geen standplaats voor de auto bij de chalet. Wat mij het meeste stoorde was het gebrek aan water in de chalet : de afwas kon nog net, maar douchen was echt een probleem. Meermaals gemeld aan de balie, alles netjes genoteerd echter zonder resultaat. We hebben een chalet gehuurd met 3 kamers met airco: deze die aan ons gegeven werd was de " minimum" versie hiervan hetgeen je zou verwachten van een 2 tot 3 sterren camping. Voldoende zwembaden met 2 verschillende glijbanen voldoende ligzetels maar de grootste drukte moest nog komen. Om echt van een aquapark te spreken is nogal twijfelachtig. Sandaya adverteert deze camping als ' tot 5 sterren als je al naar een 4 tot 5 geweest bent dan weet je dat dit is zeker niet het geval het is eerder een 2 tot 3 sterren camping. Maar niet zoveel hiervoor betaald : dus goed voor één keer. Bbq mag maar met (gas)toestel van de camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Jacqueline27-07-2018

Mooie camping

Bij aankomst (14.30) moesten we nog even wachten, ze waren onze stacaravan nog aan het schoonmaken. Prima, je kunt ook pas om 16u in je accommodatie terecht. En intussentijd mochten wegebruik maken van het mooie, grote zwembad. Aangekomen in onze stacaravan was deze op het 1e gezicht schoon, maar de deuren waren vies, onderin de kasten vies, prullenbak. Ook de inventaris klopte niet, zelfs de controle lijst ontbrak. Dus controleer dit goed!. Nu een paar dagen verder, wat een heerlijke vakantie! Geweldige animatie, met gelukkig een Nederlandse dame (Anna). Echt respect voor hun. Je moet je kind aanmelden en ook duidelijk aangeven of ze alleen terug mogen of dat je ze haalt enz. Duidelijke regels. Broodjes service is Prima! Heerlijk warm stokbrood😍 Supermarkt op 1.5 km afstand. Let op; op zondag is alles dicht!!! Kinderen onder 10 jaar mogen niet alleen in het zwembad. Wij hebben een stacaravan met airco, erg prettig! Fijne Camping!🎉7

• 7Staat v/h sanitair

• 5Anoniem23-07-2018

Veel te weinig aandacht voor belangrijke details

Op het oog een mooie caming met gezellige avondanimatie. Grote schaduwrijke plekken met privacy. Echter zeker ook nadelen ondervonden. De waterleiding van de mobilhome moest nog ingegraven worden, daarom was deze afgezet met rood-wit lint dwars over ons perceel heen. Je hoorde continu het water lopen. Vooral ook geen fraai uitzicht!! Dit kenbaar gemaakt bij de receptie maar werd niet opgelost. Mobilhome was niet schoon! Vuilnisbak erg vies aan buitenkant en er lag een nachthemd en BH van vorige vakantiegangers in de kast!! Paadje van mobil homes was niet verlicht. ‘S avonds vielen kleine kinderen over de erg hoge drempels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Lizz22-07-2018

Aanrader!

Met gemengde gevoelens naar deze camping vertrokken want de recensies op deze site zijn niet erg positief... Helaas want wat een mooi, gezellige en frisse camping. Wij hebben 3 weken op een premium staanplaats gestaan met eigen sanitair. Niet spiksplinternieuw maar zeer zeker schoon en fris. Ook de toiletgebouwen zijn fris en schoon. (Even gespiekt) Het zwembad is erg mooi met veel baden. Er wordt veel aandacht besteed aan 'wangedrag'. Niet druk met Franse uit het dorp zoals vaak werd genoemd: bedjes voor iedereen. 😉

Vriendelijk personeel, weinig rommel, geen geluidoverlast, leuke activiteiten... Volop te doen in de omgeving wanneer je er zin in hebt. Supermarkt om de hoek. Jammer dat er zo negatief wordt gesproken over deze camping!

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Lieven VAN ZEVEREN18-09-2017

Zeer tevreden behalve probleempje bij aankomst: er was geen electriciteit en we dienden van plaats te wisselen.

Gereisd in september 2017

• 9Willemijn01-09-2017

Heerlijke vakantie

Wij hadden een safaritent gehuurd via een touroperator; geweldige tent, ruim en met eigen sanitair, keuken met 4-pits gasstel en grote koelkast met groot apart vriesvak. Ook nog aardig wat ruimte om de tent. De camping was leuk, een mooi en uitgebreid waterpark, met toezicht. Er wordt inderdaad aangegeven dat je niet in zwemshort het water in mag, maar daar wordt helemaal niet moeilijk over gedaan, ik heb genoeg mensen - kinderen en volwassenen - wel in short zien zwemmen. Verder was er een bar, met in de ochtend broodservice, restaurant, animatie. Personeel spreekt Frans en Engels, nee geen NL maar daarvoor ga je toch ook niet naar het buitenland? Bij de receptie zijn ze vriendelijk, wel gaat het een beetje op z'n Frans: wij misten wat inventaris en dan zeggen ze dat ze het in orde maken, maar ik moest nog twee keer navraag doen voor er echt actie ondernomen werd. Op loop-/fietsafstand (ca. 1,5 km) is een grote supermarkt e.d. Verder biedt de omgeving veel: Montpellier is een mooie en leuke stad, de kust (La Grande Motte bijv.) is dichtbij. Nimes en de Pont du Gard zijn zeker de moeite waard. En mooie natuur van de Cevennes, de Gorge de l'Herault, spectaculaire grotten.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair