Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 8.7Sfeer in stad
  • 7.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

413 reviews over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 2019
    5Sanne en Roy22-07-2019

Erg groot, leuk opgezet, onderhoud achterstallig.

Wij zijn momenteel hier. Camping is leuk opgezet, wel erg groot. Voor ons persoonlijk te massaal. Wij hebben een 6 persoons stacaravan. Bij aankomst was de caravan erg vies, dit hebben we direct gemeld en is netjes opgelost. Zwembad is prima. Onderhoud is minder. In de waterspeeltuin veel kapot, tegels die kapot zijn, water niet overal zuiver, schimmel op trappen. Jammer dat hier niet meer aan gedaan wordt. Naast het park wordt momenteel gewerkt/verbouwd. Wij hebben veel geluidsoverlast. ‘S morgens lekker stokbrood en croissantjes! Minidisco is in het Frans, maakt onze kinderen niet uit, doen evengoed mee.

Al met al prima, maar persoonlijk zouden wij hier niet meer terug komen. We vinden het ook echt geen 4 sterren camping en dit relateren we dan vooral aan het gehele (slechte) onderhoud overal op het park en het zwembad en de niet schone accommodatie.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 16-10-2019

Het spijt ons dat we u niet volledig tevreden hebben gesteld tijdens uw verblijf bij ons. Wij nemen nota van uw teleurstelling over het onderhoud van de camping. Let op dat we onlangs een nieuwe directeur hebben gekregen en dat er al maatregelen zijn genomen om de camping te herstellen. Wij hopen u te mogen verwelkomen op een van onze campings voor een toekomstige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ina20-07-2019

Zalig!

Een zeer nette, kindvriendelijke, veilige -beveiligd camping. Het eten in het restaurant is een goede prijs-kwaliteit verhouding, één minder puntje is dat niet iedereen van de tafel hun eten op het zelfde moment krijgt en het gebeurt dat je partner soms half weg met zijn/haar eten al zit en jij nog moet beginnen. We hadden 2 puntjes dat we niet zo tof vonden en hun aangesproken daarvoor en onmiddellijk wordt dit doorgegeven aan de personen die daarvoor verantwoordelijk zijn en wordt ook onmiddellijk aangepakt, dit vind ik echt een super plus punt!! Ook een Nederlandstalige begeleidster in de kidsclub die vertaalt voor de kinderen en intussen aanleert hoe ze het moeten zeggen in het Frans, dit vond de kinderen zeer leuk! Heel mooi en zeer proper zwemparadijs! tot nu toe één van de beste campings dat wij al gedaan hebben.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Loix Marguerite19-04-2019

Het was super voor ons en ook voor de twee kids.

Je moet weten dat je echt op een camping logeert. Voor ons was dat geen probleem want het was niet zomaar een camping . Het was er eentje met stijl en een goed reglement.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10ab van de kamp19-04-2019

prettig verblijf en goede service

Prima huisjes . mooie omgeving . 20 km van de zee. hond vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2018

• 4John de Gunst02-03-2019

Nooit meer

Huisje meer dan uit gewoond, vloer kapot en scheef, geen gordijnen, sanitair bruin uitgeslagen, bedden kapot. Personeel zeer onvriendelijk, had extra betaald voor gereserveerd huisje, werd op bouwplaats gestopt waar appartementen gebouwd werden, vlogen om 7 uur s'ochtends beton platen over me huisje met hijskraan, meerdere keren contact gezorgd met organisatie, nu half jaar laten nog geen enkele reactie, schandalig. Ga alstublieft ergens anders heen, bespaart een hoop irritatie !!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 16-10-2019

Beste John We zijn verbaasd en verrast om uw feedback te lezen.... Elk jaar vervangen we onze oudste huisjes door nieuwe en ons team zorgt ervoor dat elke accommodatie in perfecte staat is. Het spijt ons oprecht als dit niet het geval is geweest en we betreuren het ook dat u zich gestoord voelt door het werk eromheen, dat buiten onze macht ligt. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7fam dupont12-01-2019

mooie camping

We zijn juist terug van deze camping. Hebben daar chalet gehuurd. De chalet was proper maar klein, infeite geen probleem want je leeft daar meer buiten of binnen. Mijn kinderen vonden de zwembaden super, proper en wat streng maar dat is wel nodig met zoveel mensen en kinderen in het zwembad. De camping is s'avonds goed beveiligd met securitymensen. We hebben een paar keer in de verschillende restaurants gegeten en het was allemaal lekker en niet duur. Wel veel fransen, toch zo een 80% en de rest wat belgen en nederlanders. De animatie is volledig voorzien voor Fransen, maar dat stoort mij niet echt.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    8Daf11-09-2018

Heerlijke vakantie

Een goeie camping met een super zwembad! Wij hadden een 4-kamerstacaravan die goed was schoongemaakt. Bij de receptie werd je netjes ontvangen en het meisje sprak prima Engels. Elke avond is er een show/animatie (Frans). Het zwembad is echt fantastisch, het klopt inderdaad dat de mannen een strak broekje aan moeten maar dit word ook duidelijk vermeld. En het klopt er zijn regels maar in welk zwembad zijn er geen regels? Ik heb mij er niet aan gestoord. Stranden liggen op ca. 25 min rijden en zijn prachtig.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Rolf06-09-2018

Leuke vakantie gehad

Wij verbleven in een stacaravan zonder airco. Dat was toch wel erg warm. Onze plek was pal in de zon, terwijl veel andere plekken wel in de schaduw lagen. De caravan zelf was goed schoongemaakt. Je kon wel zien dat we een wat ouder exemplaar hadden en er ontbrak wat inventaris. Na melding werd dit weer aangevuld. Er werd goed geprobeerd in het Engels met ons te praten. Een enkeling kon zelfs Nederlands

We stonden pal naast een bouwplaats, dat was het grootste nadeeel. Gelukkig begonnen ze niet vroeg en werkten ook niet de hele dag.

Het zwembad was in het weekend druk met locals, maar geen last van gehad. Voldoende bedden en de kids vonden het heerlijk. De enige speeltuin op de camping is nogal klein.

Een groot pluspunt: blijkbaar hadden vorige bewoners een ei verstopt (via een klein gat). Na melding hiervan kwamen er diverse mensen om het schoon te maken en te vragen of alles goed afgehandeld was. De kids kregen zelfs knuffel kado!

• 5Niek28-08-2018

Een keer nooit weer

• Locatie is goed, dichtbij het strand en Montpellier.
    • Sanitair op het zwembad wordt niet goed schoongemaakt. In het weekend is het zwembad ook toegankelijk voor mensen die niet op de camping staan en hierdoor erg druk.
    • Vergeet niet je speedo mee te nemen anders kom je het water niet in!!
    • geen campingwinkel aanwezig
    • personeel spreekt nagenoeg alleen Frans en is niet klantvriendelijk. Ik voelde mij meerdere keren niet als gast geholpen.
    • Eerder een 3 dan een 4 sterren camping gezien geheel Wij waren met 2 gezinnen en 3 kinderen
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 8anoniem28-08-2018

Vakantie is voorbij gevlogen!

Heerlijk zwembad, voldoende ligbedden. Volop animatie heel de week door (overwegend in het Frans maar dat komt waarschijnlijk omdat je in Frankrijk bent.... ;). Prima caravan en vriendelijk personeel. Veel daguitjes zijn al wel gauw een 45 minuten rijden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair