Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 8.7Sfeer in stad
  • 7.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

413 reviews over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 2019
    9Fam Huisman01-09-2019

Top vakantie

Premium plaats met privé sanitair was echt top. Prachtig zwembad zonder handdoekenmaffia. Sfeer heel relaxed. Op eventuele onvolkomendheden zoals stroomuitval en verstopping afvoer werd supersnel gereageerd door het vriendlijke personeel van de camping. Voldoende activiteiten/animatie voor de kinderen. Stranden is de buurt, bij Carnon, zijn heerlijk. Montpellier is zeer de moeite waard. Heerlijke vakantie, volgend jaar weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Kim18-08-2019

Prima camping, maar voor ons eenmalig

De camping ligt op een ideale plek voor diverse uitstapjes. Strand van Carnon-plage op een kleine 20 minuten rijden, heerlijk! Het zwembad is qua ruimte prima. Groot genoeg en bedjes genoeg. Wel erg veel achterstallig onderhoud. Waterspeelplein voor de kleintjes is zeker 50% kapot/niet werkend. Zonde! De kleine tegeltjes van de bodem van 1 van de zwembaden lieten massaal los. Wij hadden samen met familie dezelfde soort accommodatie geboekt, maar wat een verschil! De een was overcompleet qua inventaris, bij de ander ontbrak van alles. En bij navraag kregen we terug van de receptie ‘hoort niet bij de inventaris’ (bijvoorbeeld een waterkoker). Ook de staat van de caravan verschilde enorm. De animatie gaf ‘s avonds veel geluidsoverlast (wij stonden vlakbij het zwembad). 2 avonden konden we elkaar zelfs nauwelijks verstaan. Al met al prima vakantie gehad, maar wij gaan hier niet weer heen.

• 5Eetgelegenheden

• 7Sven14-08-2019

Prima camping

Wij verbleven in een Safari tent. Bij aankomst was de tent netjes en schoon. Goede bedden. Ligstoelen ontbraken maar nadat we dit gemeld hadden kregen we direct nieuwe ligstoelen. Tent is overdag wel warm en ‘s avonds koelde het in de tent maar langzaam af. Wij hadden een ventilator meegenomen en hebben deze een aantal keer op de kamer van de kinderen gezet bij het inslapen. Tent was nl. wel warm. ‘S nachts was het 18-20 graden waardoor je verder heerlijk slaapt in de tent. Bij ons waren er veel Fransen op de camping, geen Nederlandse enclave dus, maar dat vonden wij wel prettig. Caravans en tenten staan zo gesitueerd dat je weinig contact hebt met de mensen naast je, waardoor het voor de kinderen moeilijker is om contact te maken. Onze kinderen zijn echter niet naar de miniclub geweest. Verder een leuke camping. Restaurant niet top. Goed zwembad met hier en daar wat klein achterstallig onderhoud. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lieseke13-08-2019

Een topvakantie voor heel het gezin

10 dagen doorgebracht in een stacaravan voor 6 personen met onze 3 dochters. Zij vonden het zwembad fantastisch (en wij ook wel :)) Meestal zijn we niet geneigd om naar de animatie te gaan, maar dit team was super! Ook 1 Nederlandstalige aanwezig waardoor onze meisjes ook mee waren. Vooral de minidisco mochten we niet meer overslaan. Dat het om 23u stil moest zijn, vonden we wel aangenaam. Zo kreeg iedereen zijn nachtrust. Een rustige gemoedelijke camping en goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes: Montpellier, Aiges-Mortes, Le Guilhem de desert, grotten, de zee,...

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Richard07-08-2019

Super vakantie

Zijn 2 weken geweest met onze zoons (11&15). Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Vriendelijke personeel, goed restaurant, mooi zwembad en genoeg bedjes bij het zwembad. Onze caravan was schoon en netjes ingericht. Kans is groot dat wij volgend jaar weer gaan. Extra dank naar Paul ( Nederlandse directeur )en Anna voor de hulp.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Saskia01-08-2019

Fantastische tijd gehad!

Geweldige camping! Mooie ligging. Veel schaduw en genoeg ruimte bij je stacaravan voor de auto. Super enthousiast animatieteam ( ook NL talig!). Ontzettend aardig personeel bij de receptie, de bar en het restaurant. Hele kleine winkel, maar alles wat je nodig hebt is er. Een heel groot pluspunt; altijd vrije bedjes. Er zijn veel zwembaden met super veel bedjes. Heerlijk een zwembad zonder handdoekjes leggen♡.

We komen graag terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 6Sjoerd Heldens31-07-2019

Goede omgeving/locatie maar niet hier

Zijn hier geweest met kleine kinderen (3 & 5). Leuke camping en gemoedelijk opgezet. Hadden hier een stacaravan met airco en twee badkamers. Best een luxe. Het zwembad was, zoals hier al vaker gemeld niet voldoende onderhouden. De waterspeeltuin had nodig onderhoud nodig. Stukken vloer lagen los of waren weg en verschillende speeltoestellen werkten niet. Onze kinderen hebben er desondanks goed kunnen spelen. Rondom het gewone zwembad zijn op diverse plaatsen scheuren en naden vlak naast het zwembad. De trap naar de glijbaan is in twee weken niet afgespoten en bleef er onsmakelijk uit zien.

Op dag 3 ging een douchekop stuk. 2x gemeld en aangegeven dat ook de temperatuur niet constant bleef, verder onze tweede badkamer gebruikt. Twee dagen voor het einde ging ook deze douchekop door de waterdruk stuk. Weer gemeld, niemand gezien voor reparatie.

Omgeving is prachtig en voldoende te zien. Maar deze camping zien wij niet meer.

• 7Eetgelegenheden

• 8Anouk31-07-2019

Echt een heerlijke vakantie gehad!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Op de foto oogt het zwembad heel groot, maar als je daar bent is het heel overzichtelijk. Ook zijn er genoeg badmeesters die alles goed in de gaten houden. Wij hadden een 6persoons chalet wat echt prima was voor die prijs. Inc. Airco en 2 badkamers. Het winkeltje op de camping is klein, maar voor kleine boodschappen prima. Vlakbij zit de intermasche een hele grote supermarkt. De mini disco gaat in het Frans, bij de receptie zijn ze meertalig waaronder Nederlands.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Miranda27-07-2019

Het is oké

Wij zullen hier niet zo snel meer naar toe gaan. Camping zelf is netjes, stacaravan super schoon. We stonden ook op een mega goeie plek. Maar het zwembad laat heel wat te wensen over. Vooral het peuter/kleutergedeelte. Schimmel op de vloer, kapot. Kinder gedeelte is bijna alles stuk wat echt heel jammer is, zag dat veel kinderen er wilde spelen. Gemiste kans. Over de winkeltjes en bar kan ik niks zeggen daar zijn we niet of nauwelijks geweest.

• 8Jan25-07-2019

Prima verblijf voor goede prijs

Hier een week verbleven met kids van 11 en 14 jaar . Voldoende landgenoten om mee op te trekken. Hele mooie en relaxte camping. Ontvangst was heel goed en we mochten gelijk naar onze caravan die naar ons idee zo uit de showroom gereden was. Heerlijk nieuw en schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een vaatwasser. Op nog geen 2 kilometer zit een hele grote supermarkt met daarin een heerlijke bakker waar we elke morgen ons brood en heerlijke koekjes vandaan haalde . Montpellier ligt op een kwartier en is zeker een bezoek waard . We zijn nog een dag in sommierres geweest en het klimpark ROC de massereau bezocht. Daar kan je dus een hele dag vertoeven voor zo'n twintig euro pp zonder dat je 1 keer hetzelfde parcours te nemen. Top. Voor ons absoluut een topvakantie.

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes info

• SchaduwplaatsenAanwezig