3 vragen over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• Jolanda , 12-01-2020 Rapporteren

Busverbinding

Is er een bushalte bij de camping met bussen naar montpellier of een supermarkt in de buurt? Wij willen waarschijnlijk met het vliegtuig gaan en vraag me dan af hoe handig het is als we ergens heen willen.

• Petra, 07-02-2014 Rapporteren

plek zonder eigen sanitair

Hallo,

Ik lees toch wel wat negatieve reacties met name over de plekken zonder eigen sanitair. Helaas zijn deze plekken al bezet en moet ik dus uitwijken naar een plek zonder eigen sanitair. Heb als optie C25 of de plekken onder A vooraan de camping.

Kan iemand mij advies geven. De camping op zich lijkt me wel oke en de ligging tov het strand ook goed.

Komen hier nog meer Nederlanders dit jaar?

gr Petra

De Vries, 13-07-2014

Hallo Petra,

Dat vroeg ik mij ook af of er meer Nederlanders komen dit jaar, las dat het voornamelijk veel Fransen zijn op de camping. Zou wel leuk zijn voor onze kleine meid. Wij gaan begin september naar deze camping, hebben een caravan gehuurd ben erg benieuwd!

Groetjes

Jennifer, 04-02-2019

Wij gaan er ook heen en hebben een plekje met sanitair kunnen reserveren.

Tiny, 09-02-2014

Hallo Petra,

Wij overwegen ook om naar deze camping te gaan, alleen wij huren een mobilhome. Ik denk dat er wel meer Nederlanders komen, omdat je deze camping ook via Roompot en Vrijuit kunt boeken.

Gr.

Tiny

• ellen smits, 13-01-2012 Rapporteren

centrum

zou iemand mij kunnen vertellen hoe de sfeer in het centrum is. bijv is er een marktje,gezellige winkels, leuke restaurants. Camping ziet er prima uit maar vind de omgeving ook belangrijk hoor het graag

postvoorjeroen, 08-08-2012

Beste Ellen,

het centrum van Clapiers is 3x niks. voor leuke dorpjes en bezienswaardigheden moet je echt een stukkie rijden (15-30 min). Sommieres is erg leuk bijvoorbeeld en op een half uurtje rijden ben je bij diverse leuke strandplekken. Montpelier ligt op 15 (auto) minuten, al moet je hier even goed zoeken voor parkeer plaats.

Ciska windhorst, 08-08-2012

De camping is voor mensen die een stacaravan huren misschien goed, maar die hebben niet te maken met het sanitair,en als ik met een kind in een rolstoel te kom bij het gehandicaptesanitair om te plassen, en je ziet dat dan de urine onder de wcpot vandaan komt, wordt ik daar niet vrolijk van .En dat voor een vier sterrencamping mag ik toch wel schoon sanitair verwachten ,en iedere dag water om je te wassen of te kunnen douchen en zeker geen koud water.wij hebben div keren geklaagd bij de receptie maar ze deden er niks aan .Kortom deze camping verdient zeker geen vier sterren en ik hoop dat deze camping zo min mogelijk kampeerders krijgt want de manager en het personeel intreseerd het hun niet wat je verteld of klaagt .