Camping Les Sous Bois du Lac

7,8

2 reviews over Camping Les Sous Bois du Lac in het Nederlands

2007

Zeer rustige camping met veel ruimte met erg onvriendelijk

Dokter
21-6-2007

Zeer rustige camping met veel ruimte met erg onvriendelijk personeel. Werkelijk niets te doen, geen enkele animatie. Vlakbij kronkelde een riviertje waarin de kinderen visjes vingen. Vanaf de camping kun je niet bij het meer komen!!! Wij zaten in een chalet, deze was netjes echter wel met grote sprinkhanen binnen. Camping ligt zeer afgelegen. Dichtsbijzijnde supermarkt in Langogne is op 25 minuten afstand. Stad is naargeestig en dichtsbijzijnde winkelstad die de moeite waard is ligt op 50 km. Wij zijn eerder naar huis gegaan.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Chalet was zeer netjes en compleet maar max voor 4/5 voor

R,B,T en M
4-9-2006

Chalet was zeer netjes en compleet maar max voor 4/5 personen (bedoeld voor 7 pers.) Camping zelf is zeeeeer rustig. Erg afgelegen. Langogne op 8 km, maar is geen aanrader. Saai en somber stadje met grote weg er dwars doorheen. 2e week ging restaurant/bar en receptie gewoon dicht. Voor kinderen is er een zeer klein speeltuintje. Zwembad zou verwarmd zijn echter was steenkoud. Meer op 900 meter bleek stuwmeer waar je niet in mocht zwemmen. Kortom houdt je van een zeer rustige vakantie in een net huisje: doen! Zo niet kies dan iets met wat meer vertier.

Gereisd Familie in augustus 2006

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sous Bois du Lac in Chastanier (Lozere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sous Bois du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.