Camping Les Cerisiers

1 review over Camping Les Cerisiers in het Nederlands

uitstekende camping

f.keser
25-7-2012

Mooi en zeer rustig gelegen tussen kersenboomgaarden. Alle vaste plaatsen zijn op het achterste deel van de camping gesitueerd. De camping heeft veel groen dat goed verzorgd wordt, de plaatsen hebben mals gras en de aanplant rond de toiletgebouwen is een foto waard! Deels verouderd maar goed onderhouden sanitair. Vriendelijke, sympathieke beheerder en er is broodservice. Historisch centrum van Ceret met zijn gezellige terassen en restaurantjes is op loopafstand.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers in Céret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.