Vakantiepark
7,2

• Onderkomen1,7
  • Activiteiten1,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village des Aloès voor je op een rij gezet:

Kenmerken

• Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Jammer genoeg kan ik hier niets, maar dan ook niets goeds schrijven over dit vakantiepark. Mogelijk dat we ons er teveel van hadden voorgesteld, maar het viel heel erg tegen. Dit was belangrijkste redenen om 3 dagen eerder naar huis te gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

2008

Mooie streek en mooi gelegen,maar geen echt kindvriendelijk strand vlakbij.Niet voor mensen die slecht te been zijn.Ook niet altijd even proper opgekuist.Voor nederlandstalige kinderen geen animatie;vooral op franstaligen gericht.Je bent wel dicht bij Banyuls en Spanje,waar er beduidend meer te zien is want 's avonds valt er niks te beleven.

Gereisd familie in juli 2007

Onpraktisch,steil,veel trappen zeker niet geschikt voor oudere mensen.Vele appartementen hebben geen zeezicht zoals beloofd in de folder.Ver weg van winkels en amper mogelijkheid om te wandelen. Te gevaarlijk langs de weg of steile rotspaden.Omgeving is prachtig mooie vergezichten en je bent heel snel in Spanje. De spoorlijn hebben wij in ons appartement niet als hinderlijk ervaren.

Gereisd met partner in mei 2008

• Onderkomen8
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen appartementen richting baai. Vlakbij grens met Spanje. Centraal plein bij het zwembad met cafe, restaurant, tafeltenniszaal, winkeltje.

Goed onderhouden park, koele appartementen.

Nadelen: overwegend Fransen. Weinig animation, zeker niet voor Nederlandse kinderen. Echt strand op 2 km lopen.

Bereikbaarheid : matig. Op gezette tijden op corniche files richting Banyuls en Coullioure. En geen achterland (Pyreneeen).

Wel leuk voor een weekje.

Cerbere is een aardig dorp, eerder Spaans (Catalaans) dan Frans.

Gereisd familie in mei 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Village des Aloès in Cerbere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Village des Aloès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.