Camping La Croix Clémentine

Camping La Croix Clémentine
8,9

23 reviews over Camping La Croix Clémentine in het Nederlands

Heerlijke camping, een aanrader!

Esther en Marc
12-8-2018

Prachtig gelegen camping, rustige omgeving. Vriendelijke mensen die er werken. Het is geen kleine camping en toch kent het personeel je snel. Eigenaar spreekt goed Engels. Het is een echt Franse camping met veel Franse gasten. Toen wij er waren, ook Nederlandse gasten met kinderen, voornamelijk tieners. Animatie is beknopt en in het Frans (bijvoorbeeld geen minidisco). De Nederlandse jongeren (van alle leeftijden) zochten elkaar op. Zwembad is fijn en een echte toevoeging van de camping. Er is een kleine winkel, hier verkopen ze (stok)brood en wat vleeswaren. Op minder dan 5 kilometer verschillende supermarkten om je boodschappen te doen. Ales is niet een mooie, pitoreske stad maar je kunt er wel veel vinden qua winkelaanbod. En als je dingen vergeet, zijn de Action en de Decathlon dichtbij.

In de omgeving genoten van de natuur van de Cevennes, Florac en kanotocht bij Sommieres. Een aanrader voor als je mooi en rustig wil kamperen!!!

Mooie camping

V.
29-9-2016

Mooie camping met genoeg faciliteiten voor alle leeftijden. Toilet gebouwen zijn netjes. Let wel op voor als je niet goed te been bent. De camping heeft veel steile hellingen en trapjes. Goed voor de conditie ;) maar minder prettig als je slecht te been bent.

Leuke camping

Janine
29-7-2016

Mooie ruime camping. Mooie plekken, keuze uit zon of schaduwplek. Behulpzame en vriendelijke eigenaars. Heerlijk en schoon zwembad! Sanitair wordt goed schoongemaakt.

Prachtige camping!

Evert
29-7-2016

Zeer mooie en goed onderhouden camping, mooie ruime plekken, veelal met schaduw! Heerlijk zwembad. Aanbevolen!

Hele fijne camping

Michael
26-8-2015

Wij zijn eind juli tot half augustus op deze camping geweest. Hadden pas laat geboekt maar er was nog plaats genoeg. Vriendelijke eigenaren die hun best doen om de camping tot een succes te maken. Toilet en douche werden 1 x per dag schoongemaakt in de ochtend maar ik vond t s'avonds niet vies geworden. Vrij weinig Nederlanders maar ons kindje heeft zich prima vermaakt met Franse en Belgische kindjes. Restaurant is goed en niet duur. WiFi bij het zwembad is goed. Wij hadden een mooie echt grote plek met de hele dag schaduw wat met het warm weer heerlijk was. Ligt vlakbij alès waar je diverse supermarkten hebt. Minpuntje was dat het zwembad soms te klein is voor de grote van de camping.

heerlijke camping

Coby en Arie van Rijn
30-6-2015

Wij hebben deze camping in mei bezocht en we zijn heel hartelijk ontvangen. De camping heeft een heerlijk zwembad en iedere morgen is er een vers broodje of croissantje. Er zijn huisjes, camper plaatsen en ruime kampeerplekken

Magnifique camping!! Nous reviendrons

Mathy
25-8-2014

Nous avons été comblés! Nous sommes arrivés à 9h30 du matin et avons eu le choix entre 5 emplacements. Les propriétaires (deux frères) sont d'une gentillesse extrême et le personnel est très disponible.

Les emplacements sont très spacieux et pas du tout l'un sur l'autre. Il y a beaucoup de sanitaires sur le camping et ils sont tous très propres.

La piscine est lavée tous les soirs et matins et il y a une piscine séparée pour les enfants. Seul bémol : trop peu de transats.

Le restaurant est très bon et un rapport qualité/prix imbattable! Les pizzas sont aussi excellente!

Quant à l'animation, nous n'avons pas beaucoup participé car nous avons énormément visité la région mais il n'est pas possible de s'ennuyer entre les concours de boules, de beach volley, de tir à l'arc, ping pong et les soirées karaokés etc. Il est aussi possible de juste apprécier la soirée en buvant un verre sur la super terrasse en haut de la rivière.

En bref, nous avons été enchanté de nos vacances!!!

Au top!

Pierrick
11-10-2013

Arrivé à deux moto, tard et à l'improviste les patrons nous ont trouvé une place. Un accueil super! Les sanitaires et l'ensemble du camping sont d'une propreté irréprochable. La restauration sur place est simple mais bonne et à un tarif tout à fait raisonnable... Nous reviendront!!

merci

pichon
18-8-2013

je ne viens pas évaluer le camping qui d'ailleurs est exceptionnel tant le site que les équipements. Je viens remercier toute l'équipe et particulièrement la direction. Arrivés à 4 motos le 12/08 mon ami a été accidenté le 13 (toro-piscine lol). Pierre nous a proposé de mettre à l'abri la (super) moto de mon ami (très important pour lui). Beaucoup de gentillesse, de simplicité et d'entraide très rares aujourd'hui.

I love it!

Tiffany Berkens
17-6-2013

La Croix Clémentine is een fantastische camping waar ik al vaak met mijn familie ben geweest. Het personeel is geweldig en gezellig, ze zijn daar zo aardig tegen je! Ook zijn er ontzettend grappige en leuke activiteiten voor kinderen. De tieners vermaken zich er ook, het is één grote groep die gezellig met elkaar omgaat, iedereen hoort er bij. Het zwembad is top, lekker groot met niet te veel poespas. Het is dé perfecte camping voor vakantiegangers die met een groep gaan en lekker gezellig willen uitrusten. Voor die mensen zeg ik: doen! Voor mensen die op zoek zijn naar een culturele vakantie, is het misschien iets minder. Dit komt door de ligging: Ales en omgeving is niet prachtig ( de camping zelf wel). Je moet dus iets verder rijden om mooie hotspots te vinden.

Verder echt een topcamping, ontzettend leuk en gezellig! Een van de leukste weken van mijn leven, moet ik toegeven..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix Clémentine in Cendras (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix Clémentine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Croix Clémentine scoort een 8.89 uit 10 op basis van 23 reviews.