Camping La Croix Clémentine

Camping La Croix Clémentine
8,7

14 reviews over Camping La Croix Clémentine in het Nederlands

Heerlijke camping, een aanrader!

Esther en Marc
12-8-2018

Prachtig gelegen camping, rustige omgeving. Vriendelijke mensen die er werken. Het is geen kleine camping en toch kent het personeel je snel. Eigenaar spreekt goed Engels. Het is een echt Franse camping met veel Franse gasten. Toen wij er waren, ook Nederlandse gasten met kinderen, voornamelijk tieners. Animatie is beknopt en in het Frans (bijvoorbeeld geen minidisco). De Nederlandse jongeren (van alle leeftijden) zochten elkaar op. Zwembad is fijn en een echte toevoeging van de camping. Er is een kleine winkel, hier verkopen ze (stok)brood en wat vleeswaren. Op minder dan 5 kilometer verschillende supermarkten om je boodschappen te doen. Ales is niet een mooie, pitoreske stad maar je kunt er wel veel vinden qua winkelaanbod. En als je dingen vergeet, zijn de Action en de Decathlon dichtbij.

In de omgeving genoten van de natuur van de Cevennes, Florac en kanotocht bij Sommieres. Een aanrader voor als je mooi en rustig wil kamperen!!!

Mooie camping

V.
29-9-2016

Mooie camping met genoeg faciliteiten voor alle leeftijden. Toilet gebouwen zijn netjes. Let wel op voor als je niet goed te been bent. De camping heeft veel steile hellingen en trapjes. Goed voor de conditie ;) maar minder prettig als je slecht te been bent.

Leuke camping

Janine
29-7-2016

Mooie ruime camping. Mooie plekken, keuze uit zon of schaduwplek. Behulpzame en vriendelijke eigenaars. Heerlijk en schoon zwembad! Sanitair wordt goed schoongemaakt.

Prachtige camping!

Evert
29-7-2016

Zeer mooie en goed onderhouden camping, mooie ruime plekken, veelal met schaduw! Heerlijk zwembad. Aanbevolen!

Hele fijne camping

Michael
26-8-2015

Wij zijn eind juli tot half augustus op deze camping geweest. Hadden pas laat geboekt maar er was nog plaats genoeg. Vriendelijke eigenaren die hun best doen om de camping tot een succes te maken. Toilet en douche werden 1 x per dag schoongemaakt in de ochtend maar ik vond t s'avonds niet vies geworden. Vrij weinig Nederlanders maar ons kindje heeft zich prima vermaakt met Franse en Belgische kindjes. Restaurant is goed en niet duur. WiFi bij het zwembad is goed. Wij hadden een mooie echt grote plek met de hele dag schaduw wat met het warm weer heerlijk was. Ligt vlakbij alès waar je diverse supermarkten hebt. Minpuntje was dat het zwembad soms te klein is voor de grote van de camping.

heerlijke camping

Coby en Arie van Rijn
30-6-2015

Wij hebben deze camping in mei bezocht en we zijn heel hartelijk ontvangen. De camping heeft een heerlijk zwembad en iedere morgen is er een vers broodje of croissantje. Er zijn huisjes, camper plaatsen en ruime kampeerplekken

I love it!

Tiffany Berkens
17-6-2013

La Croix Clémentine is een fantastische camping waar ik al vaak met mijn familie ben geweest. Het personeel is geweldig en gezellig, ze zijn daar zo aardig tegen je! Ook zijn er ontzettend grappige en leuke activiteiten voor kinderen. De tieners vermaken zich er ook, het is één grote groep die gezellig met elkaar omgaat, iedereen hoort er bij. Het zwembad is top, lekker groot met niet te veel poespas. Het is dé perfecte camping voor vakantiegangers die met een groep gaan en lekker gezellig willen uitrusten. Voor die mensen zeg ik: doen! Voor mensen die op zoek zijn naar een culturele vakantie, is het misschien iets minder. Dit komt door de ligging: Ales en omgeving is niet prachtig ( de camping zelf wel). Je moet dus iets verder rijden om mooie hotspots te vinden.

Verder echt een topcamping, ontzettend leuk en gezellig! Een van de leukste weken van mijn leven, moet ik toegeven..

zeker nog een keer

Bibi01
2-1-2013

Deze camping was een tip van vrienden.

Wij hadden een mooie beschutte plek gekregen welke wat meer achter op het terrein ligt.

We werden zeer vriendelijk door het personeel en de eigenaar ontvangen.

Het eerste wat de kinderen deden was een duik nemen in het grote zwembad welke naast de gezellige bar ligt.

Het restaurant is eenvoudig maar goed en 's avonds kan je hier verschillende maaltijden afhalen.

Wij waren hier in het hoogseizoen en 's middags werd het flink druk in het zwembad. Het is gelukkig geen volledig Nederlandse camping en onze kinderen hadden deze 2 weken genoeg vriendjes en gingen vaak dammetjes bouwen in het riviertje

Het sanitair is vrij nieuw en wordt elke ochtend schoongehouden.

De camping ligt aan de weg vanaf Ales en loopt een prachtig ruig berglandschap in.

al met al is deze camping zeker zijn 4 sterren waard en wij gaan zeker nog een keer

gemoedelijke camping met zeer vriendelijk onthaal

londerzeel
18-7-2011

leuke camping met groot zwembad. Je kan er gemakkelijk de ganse dag door baantjes trekken. sommigen komen hier al zeer vele jaren. Veel jeugd. Veel Belgen en Fransen.

Zeer vriendelijk onthaal en personeel .

grote campingplaatsen.

Prachtige camping met veel bomen.

janneke
11-8-2010

Erg druk beneden aan de camping. Daar stonden we eerst en de hele dag reden er auto's, golfkarretjes( van de camping), containerwagens, busjes en de tractor die de caravans op de plekken zette, langs onze tent. Al praat ik nog niet over de snelheid van de golfkarretjes en wat voor consequenties dat had voor onze kleine kinderen.....Als dat na tienen 's avonds zo goed als klaar was begonnen de jonge lui aan de wandeltocht naar de disco vooraan de camping. Alles kwam weer langs onze tent! En midden in de nacht weer terug. Na een week verhuisd, ongeveer 150 meter verderop en het leek wel een andere camping!! Wat een rust.... Hier kwamen we tot rust, geen last van alle voertuigen, de kinderen konden op de weg spelen!! En de bonkende muziek van de disco leek als sneeuw voor de zon verdwenen. We hebben een geweldige tijd gehad. Fantastisch zwembad, nooit echt druk en alle ruimte voor je handdoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix Clémentine in Cendras (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix Clémentine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.