Vakantiehuis Villa Imperiale

1 review over Vakantiehuis Villa Imperiale in het Nederlands

In een woord ...geweldig

Astrid Reneman
31-3-2010

Prachtige villa midden in de natuur, heel comfortabel,beslist een aanrader, wij hebben enorm genoten!

Gereisd Met partner in maart 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Imperiale in Cébazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Imperiale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.