Reviews over Caunes Minervois

Aardige gite met mooie tuin in rustig stadje

Arjan,
    29-8-2011

Dit kleinschalige complex bestaat uit een gite met 2 woongedeeltes en enkele chambres d'hotes. Wij hadden het bovenste woondeel van de gite. Ruimte voldoende. Inrichting enigszins gedateerd. De bovenste gite had een eigen achteruitgang naar de mooie tuin met zwembad. Nadeel was dat je voor de uitgang via de voordeur en voor de ontspanningsruimte onderin via de onderste gite (die door anderen wordt gehuurd) heen moest.

Dit vakantiehuis ligt aan de rand van een rustig stadje. Veel wandelmogelijkheden. Redelijk veel te zien en doen in de omgeving (Carcassonne, Narbonne, Canal du Midi).

Caunes Minervois scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews