Reviews over Caudeval

Fantastische plek !

Dick en Astrid Hak,
    23-6-2015

Deze woning particulier via internet geboekt,alles wat op de website stond vermeld klopte ,ruimte rust en toch alles goed bereikbaar.We werden zeer hartelijk ontvangen met koffie en geen vraag of verzoek was teveel. We hebben twee weken van deze woning mogen genieten en vooral s,avonds was het heerlijk vertoeven op het overdekte terras.In de regio zijn vele goede restaurants maar thuis eten koken was geen probleem ,werkelijk alles was aanwezig in de keuken.Wilde je het bed een keer verschonen dan was er extra beddengoed in de kasten. De eigenaren Bertie en Andre weten je veel goede tips te geven over bezienswaardigheden. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Caudeval scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews