Villa Résidence L'Enclos de l'Aqueduc

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag11°3°
Villa Résidence L'Enclos de l'Aqueduc
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence L'Enclos de l'Aqueduc voor je op een rij gezet:

Laatste review

Eigen zwembad voor goede prijs

Kirsten,
10-11-2017

We waren met 6 man, waarvan 1 kind van 7 en kozen bewust voor het huis voor tien personen. Zo hadden we 2 badkamers en toiletten. Op het huis amper iets aan te merken. Eigenlijk alleen het ontbreken van airco boven. Het huis is ruim, zeer ruim en parkeerplaats voor de deur.

Het zwembad is fijn en heerlijk. De tuin is hartstikke dor.. maar wat wil je in deze omgeving. Echt een minpunt hier is dat het niet heel veilig is in de tuin. Overal hobbels, opstakels en kuilen. Verzwikken van je voet is zo gebeurd. Bovendien was het uitzicht in de tuin heel armoedig. We keken tegen een hekwerk aan met kapotte doeken er half overheen. Verwacht geen prachtige tuin, want dat was er (in ieder geval bij ons huis) niet. Verder een heel rustig park. Tot rust komt je hier zeker wel.

Als je bedenkt wat het kost om een villa met privé zwembad te huren, heb je hier voor een redelijke prijs je complete eigen plek onder de zon!

Kenmerken

15 reviews over Villa Résidence L'Enclos de l'Aqueduc in het Nederlands

Eigen zwembad voor goede prijs

Kirsten,
10-11-2017

aangenaam maar vatbaar voor verbetering!

familie De Pauw
17-7-2016

bij aankomst werden we verwelkomd door de directrice van het domein. ze was heel vriendelijk maar ging heel snel over de plaatsbeschrijving. we hebben geen uitleg gekregen over de werking van de airco en andere kleine dingen.

de directrice van het domein is daags erna in een "depressie" gevallen en hebben we niet meer gezien. het overblijvende personeel was wel vriendelijk en behulpzaam (ze zijn om 21u30 het zwembad nog komen herstellen) maar kon het niet allemaal bolwerken.

het domein ligt in een verlaten en dood dorpje, er valt echt niets te beleven! maar is een goeie uitvalsbasis voor uitstappen zoals Montpellier, Aigues-Mortes, Carnon, etc....

het huisje zelf was niet proper, veel spinnenwebben en het zwembad was niet schoongemaakt bij aankomst en de tuin is een ramp, geen gras. de afzuiging in badkamer, toilet en keuken waren vol met schimmel.

we hebben slechts 3 keer een schoonmaak van het zwembad gekregen terwijl dit normaal dagelijks dient uitgevoerd te worden.

niettegenstaande deze opmerkingen hebben we er zelf een goede vakantie van gemaakt maar komen hier wel niet terug.

er is nog veel werk aan de winkel alvorens dit domein echt top kan genoemd worden.

leuk vakantiedomein

Gino
11-7-2016

eigen zwembad is echt wel leuk; ruime huisjes voor 4 personen

netjes en vriendelijke eigenaars

jammer dat er geen airco is op de bovenverdieping

Was zeker de moeite

Fam Clé
9-8-2015

Wij hadden een huisje voor 6 pers dat ruim genoeg was met mooie kamers en airco het terras buiten lag perfect voor s'morgens ontbijt te nemen en s'avonds was de schaduw er .

De tuin kon wel verzorgder maar dat is nu éénmaal Frankrijk.

Als er een defect was werd het direct opgelost door de tuinman die zeer behulpzaam was.

Voor ons was het zeker in orde en het zwembad is wel een aangenaam item daar het er dit jaar uitzonderlijk warm was .

De tuin is de domper

Juffradijs
14-7-2014

We huurden een huisje voor 4 personen (kleinste model) in juli. Tot onze fijne verbazing kregen we echter een grote villa voor 8 personen met groot zwembad voor dezelfde prijs. Het villaatje is erg mooi en ruim, de domper is echter de onverzorgde tuin. Je krijgt een formulier met excuses dat dit door het droge weer komt, maar wij (en onze buren) vonden het echt gewoon niet verzorgd (uitgedroogde coniferen, geen privacy, kapotte houten palletten tegen de draad, onkruid, geen aanplanting, zandboeltje rond het zwembad,..)

En met onze kleine uk van 1 jaar misten we echt een speeltuintje of iets dergelijks. Het is zeker een mooi vakantiepark, maar voor ons was het maar goed voor één keertje..

Aanrader!

s_braampie
1-7-2014

Een mooie rustgevende vakantie met de luxe van een privé-zwembad. De ligging van het ‘park’(27 huizen) is rustig. Een groene omgeving in een historisch dorp. Toeristisch was het zeker niet. Montpellier en de zee zijn binnen 30 minuten per auto te bereiken en ook Sommières is een aanrader. Het onthaal door de medewerkers was enthousiast en gastvriendelijk. Een uitgebreide rondleiding door het huis bij binnenkomst en een uitgebreide check bij het uitchecken. Zo garanderen ze de kwaliteit van de inrichting van het huis en het zwembad. Mocht het budget het toelaten raden we aan een groter huis te boeken zodat je tevens over een groter zwembad beschikt. Dit hebben wij als zeer ideaal ervaren. Kortom een echte aanrader.

Heel leuke tijd gehad in Castries

Arnout&Veerle
19-9-2012

Eerste 2 weken van september 2012 hier met het gezinnetje verbleven in een 4-persoons villa. Het 'vakantiepark' is gesitueerd als een dorpje met ongeveer 30 villa's, elk van verschillende grootte. De indruk van ons huisje was dat het zeer proper en compleet was: een volledig ingerichte keuken, kwalitatieve meubels, een wasmachine (een spijtig defect werd onmiddellijk opgelost), 2de TV in de slaapkamer,... Je kan steeds terecht voor al je vragen aan de receptie of bij de conciërge/tuinman/handige harry/tipgever voor uitstappen/...

Een zeer aangename vakantie doorgebracht, echter voor de 2 kindjes (2jaar) waren er wel geen speelmogelijkheden- kleine tuin en zwembad dat gevaarlijk dicht bij terras ligt. In de buurt was de dichtbijgelegen speeltuin enkel met de wagen te bereiken.

Gaan we terug: zeker, maar dan binnen enkele jaren als de kids wat zelfstandiger zijn.

Arnout&Veerle

Juni 2012

schoefs
2-7-2012

Wij zijn juist terug van het warme castries. Heel mooie huisjes, jammer dat de tuin minder onderhouden is en slechts 2 ligstoelen voor een huisje van 10 personen. Wij hadden juist een huisje aan de ingang van het domein gekregen dit was wel jammer iedereen had inzicht in onze tuin. De eerste avond hadden we de bbq aangestoken ( die we zelf mee hadden genomen), we hebben hem onmiddelijk moeten doven omdat het niet mocht, het nadeel van aan de receptie te liggen want iedereen was aan het bbq! Staat ook nergens aangeduid dat het niet mag.

De liggin is perfect om vele uitstappen te doen naar la grande motte,montpellier, st marie de la mere....

juni 2012

familie uit roeselare
24-6-2012

het was er zéér rustig in juni, zéér goed service ( hadden op zondag een elektrisch probleem,na 10min probleem opgelost), ruim huisje, indien geen garage was er een privéparkeerplaats voorzien, naargelang de ligging weinig of veel zon rekening mee houden bij reservatie, kleine supermarkt in het dorp, in castenau-le-lez (10min) is er een hypermarkt, 5 min een P and ride tram naar Montpellier, 4.40 euro per auto en gratis tramticketten voor 1 dag Montpellier

Een aanrader

Henny
9-8-2011

Zeer nette, schone en verzorgde residentie. Ongelofelijk aardige mensen! Wij hadden het geluk een huisje aan de 'buitenkant' van het complex te hebben. Daardoor geen inkijk en geen achterburen. Prima huis. Grote slaapkamers, voldoende kastruimte. Keuken met alles wat je nodig hebt. Fijn dat er een wasmachine in het huis was. Zelfs een strijkplank met strijkbout (mocht je die al willen gebruiken). Voor vijf personen prima, maar niet voor zes personenen (zoals aangegeven op de website van de touroperator). Wij hebben een speciaal luchtbed moeten kopen voor de zesde persoon. De divan in de woonkamer is echt maar voor 1 persoon. Leuk dorpscentrum op loopafstand. LeClerq supermarkt 5 km verderop. Het strand van Palavas is op ong. 15 a 20 minuten rijden. Prima te doen dus.

Het zwembad was inderdaad niet groot, maar prima om lekker in te plonzen om af te koelen. Wij hadden eigen barbecue mee en hadden alle ruimte in de tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Résidence L'Enclos de l'Aqueduc in Castries , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Résidence L'Enclos de l'Aqueduc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.