Camping Le Fondespierre

Meer camping info

14 reviews over Camping Le Fondespierre

• 6Roel-Jaco23-03-2014

Voor 1 nacht

Om de Camping te vinden moet je goed zoeken naar de campingbordjes. Vriendelijke ontvangst. Camping maakt een zeer gedateerde indruk. Plaatsen zijn niet vlak. Ben je met een caravan ga dan eerst kijken of je zonder schade bij je plaats kan komen, er zitten een paar steile en smalle bochten in. Het in de campinggids “Verwarmd sanitairgebouw” blijkt een kleine ruimte te zijn achter een deur in het sanitairgebouw.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2013

• 5Rob Centen08-11-2013

Geen geweldige camping

Deze camping aangedaan in september als overnachting op doortrek van uit noorden naar het zuiden. Wij hebben de camping met zeer veel moeite kunnen vinden . Spijt dat we niet een camping hebben genomen die wat eenvoudiger langs ,aan de route ligt. Erg weinig plaatsen voor caravan-Camper. Merendeel seizoen plaatsen, en dat straalt de camping ook uit. Wij vragen ons af wat je er in de drukke omgeving moet zoeken . Ver van de kust en tussen drukke wegen . Maar goed we zijn er ook maar een nacht gebleven dus omgeving niet verkend.

Gereisd met partner in september 2013

• 8karenenevert07-09-2011

leuke vakantie gehad daar

Leuke, kleine camping. Onze kampeerplaats was aan de kleine kant (de vouwwagen kon er maar net op) en daardoor weinig privacy. De kampeerplaatsen aan de buitenzijde/voorzijde van de camping zijn iets minder omwille van het lawaai uit de omgeving (vuilnis wordt om 6 uur opgehaald en het buurtcentrum vlakbij organiseert in het weekend oa trouw-en andere feesten). De kampeerplaatsen verder op de camping hebben hier ongetwijfeld minder of geen last van. De zwembaden zijn ideaal voor de kinderen. De avondactiviteiten zijn er, maar als je er niet aan deelneemt zijn ze niet storend. Af en toe kan je eten kopen op de camping (1 maal per week kip aan het spit, paella en 2 maal groenten-en fruitkraam) Vooral de kip kan warm aanbevolen worden (met frietjes) Sanitair wordt heel goed onderhouden (wordt meermaals per dag gepoetst), alleen mocht het water iets warmer zijn. Een tip : ga zo laat mogelijk douchen dan zijn er weinig mensen en dus warmer water

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Gerrie04-04-2011

Fijne camping dichtbij autoroute

Op de terugweg van onze Portugalreis hebben wij een rustdag genomen op deze camping, en ondekt dat de omgeving best de moeite waard is. De camping is wat onpersoonlijk en rommelig, maar voor een paar nachten goed te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Fever14-02-2010

Typisch rustige camping weg van het massatoerisme

De camping is gelegen op een rustige plaats die zeer goed bereikbaar is via autostrades en gewone wegen. Castries is een plaats die een soort microklimaat heeft weg van de mistral en van de hevige winden aan de Spaande kant. De nieuwe eigenaars zijn zeer vriendelijk en zijn volop bezig de camping te verbeteren en te moderniseren. Ook voor de kinderen en jongeren De camping ligt in een interessante streek die bezaaid is met leuke dorpjes, met historische bezienswaardigheden, enz.... Voor de lekkerbekken is volop wijn en zijn gastronomische buitenkansen aanwezig. De vlakke zandstranden zijn dichtbij en vlot te bereiken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2010

• 8van de Bunt26-09-2009

een goed bewaard geheim

een hele verademing vergelijking met ht gros van de campings in deze streek, die vooral op het massatoerisme zijn gericht. Dit is een wat kleinere, rustige en erg mooi gelegen camping op een steenworp afstand van Montpellier en de stranden van de gard en herault. Een geweldige uitvalsbasis voor tropjes naar de Cevennes, Nimes Pont du Gard Uzes, Sommieres etc.etc. Ik denk echter wel dat het hier voor tieners saai kan zijn.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8miegertje10-08-2008

Goed te doen !

Gezellige,rustig gelegen camping. Dichtbij zee én de bergen. Plaatsen niet echt vlak, voor caravan goed te doen. wij waren met de tent, beetje rollen 's nachts. Maar dat went. Leuke zwembadjes om in te dompelen met dat prachtige weer. Het personeel was erg behulpzaam als je een trip wou maken. Elke dag verse broodjes en klein winkeltje met de eerste levensbehoeften. Geen restaurantje, maar zelf koken beviel prima. Als je niet teveel luxe verwacht, kun je je hier prima vermaken. Anders moet je voor een andere camping kiezen. "Bovenaan" was het spiksplinternieuwe sanitair ! Ik zou er zó weer naar toe gaan..................

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007