Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul

29 reviews over Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul

• 2019
    9Stef Potters25-09-2019

Ideale gezinsvakantie

Na twee zomers op een rij kunnen wij alleen maar met volle plezier terugkijken naar een prachtig verblijf in Domaine Las Brugues. Verzorgde gîtes (vorig jaar boven, dit jaar onder), super aangename uitbaters en op één of andere manier zijn de andere gasten ook altijd sympathiek. Onze kinderen praten vandaag nog over hun ervaringen daar. Ook qua streek zijn we - zelfs na twee verblijven van telkens één week - nog steeds niet uitgekeken. Mooie wandelingen in natuur of stedelijk, oud (Carcasonne) of nieuw (Toulouse) en aanvaardbare rijtijd van allerlei activiteiten zoals Adventure, Zee of Bergen. Dit is een echte aanrader! Vooral voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10JOERI20-06-2019

Heerlijk genieten op dit mooie domein.

Wat hebben we genoten van ons verblijf in Las Brugues : mooie en praktische gite met al het nodige beschikbaar, heel kindvriendelijk domein met de speelschuur als grote troef met trampoline, springkasteel,... Prachtige ligging met een wondermooi uitzicht tot aan de Pyreneeën bij mooi weer. Ondanks het wat tijdelijk frissere weer werd alle moeite gedaan om het mooie zwembad lekker warm te houden. Verder heel mooie streek om uitstapjes te maken ! Tip : maak zeker eens gebruik van de mogelijkheid voor BBQ en ontbijt want er komen heel wat heerlijke huisbereide gerechten op tafel, echt een aanrader !!

Patrick en Leen, eigenaar, 24-06-2019

Beste Joeri, Valerie en Leander,

Bedankt voor jullie reactie. We vinden het zeer fijn om te lezen dat jullie het hier naar jullie zin hadden. Jullie zijn een zeer leuk gezin. Bedankt voor jullie verblijf en hopelijk zien we elkaar nog eens terug. Groetjes, Leen en Patrick

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Frederik, Lieselotte, Anna en Achiel26-08-2018

Wat hebben wij genoten van Las Brugues!!!

Van de gastvrijheid van Leen, Patrick en hun zonen tot de accommodatie waarin we verbleven, van de speelmogelijkheden op het domein voor de kinderen tot de rust die wij hier als ouders vonden!!

Op zoek naar een toffe (gezins)vakantiebestemming? Stop maar met zoeken, hier moet je zijn!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Kris, Carol & Gitte20-08-2018

Schot in de roos!

Voor de tweede maal waren we hier een week op bezoek. Opnieuw was het een schot in de roos. Leen & Patrick doen alles om het verlof zo aangenaam mogelijk te maken. De Gîte is perfect ingericht en beschikt over alle comfort. Het domein is met zijn zwembad, 'speelhal', dieren, ... een waar paradijs voor de kinderen. Las Brugues is de ideale uitvalbasis voor een heleboel leuke uitstappen: Carcasonne, Mirepoix, Lac de Saint-Ferréol, Canal du midi, .... Eén woord: Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Hanne en Jérémy05-08-2018

Zalig !

Perfecte locatie om met het gezin ge vertoeven. Wij hadden 3 jonge kindjes bij en als we even handen te kort kwamen, schoot Leen ons te hulp. Het zwembad is de max! De BBQ en maaltijd perfect in orde, ideaal ook om niet elke dag te moeten koken. Het is echt genieten in Las Brugues !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Renette Walter29-09-2016

Weerom een fijn verblijf gekregen van Patrick en Leen. Verzorgd ontbijt alsook de barbecue op zaterdag en maandag waren voortreffelijk. Zelfs een "specialleken" was hen niet te veel. Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en een vijfde keer zit er zeker in. Ook mensen ontmoet die daar ook vorig jaar waren alsook mensen van tijdens onze eerste kennismaking. De verbroedering wordt heel sterk in de hand gewerkt door Patrick en Leen en dit geeft een bijzonder goed gevoel. Ik zou zeggen, niet twijfelen en er zekers eens gaan proeven. Ook de accommodatie is er prima, het zwembad wordt iedere dag goed verzorgd, Afspraken kunnen gemakkelijk gemaakt worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Frans en Riet15-09-2016

geweldig!

Fijne ontvangst, lieve mensen, nette kamers, alle gerief aanwezig,veel keus i.v.m.eten, super zwembad.....Alles aanwezig om van een geweldige vakantie te genieten. Zeker een aanrader. Bedankt Leen en Patrick voor alles

Patrick en Leen, eigenaar, 18-09-2016

Frans en Riet. Het was zeer aangenaam jullie te leren kennen. Jullie zijn fantastische gasten. Bedankt voor deze commentaar en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ann24-08-2016

Prima rustig domein, voor een relaxe vakantie

Fijn ontvangst door Leen en Patrick, we hadden het appartement op de 1e verdieping. Het was netjes alles aanwezig voor aangenaam verblijf! Heel lekker verwarmd zwembad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tom en Valerie15-09-2015

Zalig relaxen!

We waren met onze 2 kinderen (8 en 5 jaar) te gast bij Patrick en Leen in de laatste week van augustus.De ontvangst was hartelijk en gastvrij.

We logeerden in het appartement op het gelijkvloers. Alles was netjes, bed-en wasgoed waren aanwezig, de keuken was goed voorzien van alles wat we nodig hebben. Ons terras keek uit op de grote speelschuur waar onze kinderen naar hartelust konden spelen: springkasteel, basketring, ping pong, fietsjes, trampoline

Vanuit het zwembad heb je een uniek prachtig zicht op de uitgestrekte omgeving, heel rustgevend.

Twee maal namen we deel aan de Table d'Hote, we genoten telkens van een lekkere maaltijd in fijn gezelschap!

Vanuit Las Brugues zijn er heel wat mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt. La cité in Carcassonne is zeker een aanrader, maar ook kleine dorpjes (bv. Rennes-les-chateaux) zijn zeker de moeite waard om rond te kuieren en lekker te eten.

Kortom: een zalige vakantie! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Ann en Walter (Tuur)17-08-2015

Een fantastisch verblijf voor de derde keer op rij

Bij Leen, Patrick, Stijn en Robin is het steeds weer een fijn vakantiegevoel. Het is een prachtige chambres d'hotes, ruim, proper, en met de nodige accommodatie. Iedere morgen wordt er een fijn ontbijt geserveerd waarbij absoluut rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten. Zo vroeg ik een geroosterd brood omdat mijn maag geen gewoon brood verdraagt, zonder dralen was er iedere morgen geroosterd brood. Iedere dag een "specialleken" en indien gewenst nog wat extra. Ook de tables d'hotes waren zeer voortreffelijk bijzonder verzorgd en lekker Heel gastvrij zonder opdringerigheid met een gezellige babbel, spelletje jeu de boule, of een fietstochtje indien mogelijk voor Patrick. Een prachtig domein waar veel mogelijkheden zijn voor jong en oud en met een prachtig uitzicht op enkele Pyreneeëntoppen Heel rustig gelegen en in de buurt is een Belgische krant beschikbaar. Kortom het staat vast het wordt volgend jaar voor de vierde keer Saint-Papoul. Leen en Patrick doe zo verder.

Patrick en Leen, eigenaar, 18-08-2015

beste Walter en An, Het is telkens weer leuk om jullie terug te zien. Bedankt voor jullie reactie en waarschijnlijk tot volgend jaar!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

2 tips over Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul

• Mirjam, 17-08-2013

1) Het riddertoernooi in la cite van Carcassonne. In de zomervakantie zijn er twee tijden van een uur: 3 uur en kwart voor 5. 2) Wijnhuisje in Limoux waar "champagne" wordt verkocht. Patrick kan vertellen welke het is.....lekker!!!

• Steven Geysels, 30-07-2014

Zeker doen is de barbeque die mogelijk is op de dag van aankomst!

0 vragen over Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul

Bed and Breakfast info