Overig Domaine Las Brugues - Saint Papoul

29 reviews over Overig Domaine Las Brugues - Saint Papoul

• 2019
    9Stef Potters25-09-2019

Ideale gezinsvakantie

Na twee zomers op een rij kunnen wij alleen maar met volle plezier terugkijken naar een prachtig verblijf in Domaine Las Brugues. Verzorgde gîtes (vorig jaar boven, dit jaar onder), super aangename uitbaters en op één of andere manier zijn de andere gasten ook altijd sympathiek. Onze kinderen praten vandaag nog over hun ervaringen daar. Ook qua streek zijn we - zelfs na twee verblijven van telkens één week - nog steeds niet uitgekeken. Mooie wandelingen in natuur of stedelijk, oud (Carcasonne) of nieuw (Toulouse) en aanvaardbare rijtijd van allerlei activiteiten zoals Adventure, Zee of Bergen. Dit is een echte aanrader! Vooral voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Frederik, Lieselotte, Anna en Achiel26-08-2018

Wat hebben wij genoten van Las Brugues!!!

Van de gastvrijheid van Leen, Patrick en hun zonen tot de accommodatie waarin we verbleven, van de speelmogelijkheden op het domein voor de kinderen tot de rust die wij hier als ouders vonden!!

Op zoek naar een toffe (gezins)vakantiebestemming? Stop maar met zoeken, hier moet je zijn!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Kris, Carol & Gitte20-08-2018

Schot in de roos!

Voor de tweede maal waren we hier een week op bezoek. Opnieuw was het een schot in de roos. Leen & Patrick doen alles om het verlof zo aangenaam mogelijk te maken. De Gîte is perfect ingericht en beschikt over alle comfort. Het domein is met zijn zwembad, 'speelhal', dieren, ... een waar paradijs voor de kinderen. Las Brugues is de ideale uitvalbasis voor een heleboel leuke uitstappen: Carcasonne, Mirepoix, Lac de Saint-Ferréol, Canal du midi, .... Eén woord: Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Renette Walter29-09-2016

Weerom een fijn verblijf gekregen van Patrick en Leen. Verzorgd ontbijt alsook de barbecue op zaterdag en maandag waren voortreffelijk. Zelfs een "specialleken" was hen niet te veel. Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en een vijfde keer zit er zeker in. Ook mensen ontmoet die daar ook vorig jaar waren alsook mensen van tijdens onze eerste kennismaking. De verbroedering wordt heel sterk in de hand gewerkt door Patrick en Leen en dit geeft een bijzonder goed gevoel. Ik zou zeggen, niet twijfelen en er zekers eens gaan proeven. Ook de accommodatie is er prima, het zwembad wordt iedere dag goed verzorgd, Afspraken kunnen gemakkelijk gemaakt worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Frans en Riet15-09-2016

geweldig!

Fijne ontvangst, lieve mensen, nette kamers, alle gerief aanwezig,veel keus i.v.m.eten, super zwembad.....Alles aanwezig om van een geweldige vakantie te genieten. Zeker een aanrader. Bedankt Leen en Patrick voor alles

Patrick en Leen, eigenaar, 18-09-2016

Frans en Riet. Het was zeer aangenaam jullie te leren kennen. Jullie zijn fantastische gasten. Bedankt voor deze commentaar en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ann24-08-2016

Prima rustig domein, voor een relaxe vakantie

Fijn ontvangst door Leen en Patrick, we hadden het appartement op de 1e verdieping. Het was netjes alles aanwezig voor aangenaam verblijf! Heel lekker verwarmd zwembad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tom en Valerie15-09-2015

Zalig relaxen!

We waren met onze 2 kinderen (8 en 5 jaar) te gast bij Patrick en Leen in de laatste week van augustus.De ontvangst was hartelijk en gastvrij.

We logeerden in het appartement op het gelijkvloers. Alles was netjes, bed-en wasgoed waren aanwezig, de keuken was goed voorzien van alles wat we nodig hebben. Ons terras keek uit op de grote speelschuur waar onze kinderen naar hartelust konden spelen: springkasteel, basketring, ping pong, fietsjes, trampoline

Vanuit het zwembad heb je een uniek prachtig zicht op de uitgestrekte omgeving, heel rustgevend.

Twee maal namen we deel aan de Table d'Hote, we genoten telkens van een lekkere maaltijd in fijn gezelschap!

Vanuit Las Brugues zijn er heel wat mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt. La cité in Carcassonne is zeker een aanrader, maar ook kleine dorpjes (bv. Rennes-les-chateaux) zijn zeker de moeite waard om rond te kuieren en lekker te eten.

Kortom: een zalige vakantie! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Ann en Walter (Tuur)17-08-2015

Een fantastisch verblijf voor de derde keer op rij

Bij Leen, Patrick, Stijn en Robin is het steeds weer een fijn vakantiegevoel. Het is een prachtige chambres d'hotes, ruim, proper, en met de nodige accommodatie. Iedere morgen wordt er een fijn ontbijt geserveerd waarbij absoluut rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten. Zo vroeg ik een geroosterd brood omdat mijn maag geen gewoon brood verdraagt, zonder dralen was er iedere morgen geroosterd brood. Iedere dag een "specialleken" en indien gewenst nog wat extra. Ook de tables d'hotes waren zeer voortreffelijk bijzonder verzorgd en lekker Heel gastvrij zonder opdringerigheid met een gezellige babbel, spelletje jeu de boule, of een fietstochtje indien mogelijk voor Patrick. Een prachtig domein waar veel mogelijkheden zijn voor jong en oud en met een prachtig uitzicht op enkele Pyreneeëntoppen Heel rustig gelegen en in de buurt is een Belgische krant beschikbaar. Kortom het staat vast het wordt volgend jaar voor de vierde keer Saint-Papoul. Leen en Patrick doe zo verder.

Patrick en Leen, eigenaar, 18-08-2015

beste Walter en An, Het is telkens weer leuk om jullie terug te zien. Bedankt voor jullie reactie en waarschijnlijk tot volgend jaar!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Sluis/Hove12-08-2015

Heerlijk voor families met kinderen

Zojuist terug van een heerlijk verblijf bij Patrick, Leen, Stijn en Robin. Prachtig huisje met oude details, terras met uitzicht op het zwembad en de mooie omgeving. Heel veel speelmogelijkheden voor de kinderen, van een mooi zwembad tot een springkasteel en een enorme hoeveelheid kindervoertuigen. Warme familie die je zeer welkom laten voelen zonder opdringerig te zijn. 4x per week de mogelijkheid om mee te eten. Zeker de moeite waard. Al met al zeer aan te raden!

patrick en leen, eigenaar, 18-08-2015

Beste Paul en Shinny, Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd leuk om te weten dat onze gasten het hier naar hun zin hadden en jullie hebben 2 schatten van kinderen. bedankt en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Sven en Pascale05-08-2015

fijne vakantie gehad

We verbleven hier van 25/07 tot 01/08 en hebben het hier zeer goed gehad. Ons kleintje van 14 maand heeft hier een toptijd beleefd. Erg kindvriendelijk en een paar leuke diertjes. Wij hadden de studio die trouwens erg net was en voor ons 3 ruim genoeg. Het ontbijt was lekker vers en Patrick zorgde bijna elke dag voor iets extra bv.verloren brood of eitjes. Ook Leen heeft steeds lekker gekookt. We hebben ons hier goed thuis gevoeld. Vanuit het domein heb je wel je auto nodig om dingen te bezichtigen. Maar dat is niet erg. Bedankt Patrick en Leen!

Gereisd met partner in juli 2015

Overig Domaine Las Brugues - Saint Papoul info