Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul

Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul
9,2

27 reviews over Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat hebben wij genoten van Las Brugues!!!

Frederik, Lieselotte, Anna en Achiel
26-8-2018

Van de gastvrijheid van Leen, Patrick en hun zonen tot de accommodatie waarin we verbleven, van de speelmogelijkheden op het domein voor de kinderen tot de rust die wij hier als ouders vonden!!

Op zoek naar een toffe (gezins)vakantiebestemming? Stop maar met zoeken, hier moet je zijn!!

Schot in de roos!

Kris, Carol & Gitte
20-8-2018

Voor de tweede maal waren we hier een week op bezoek.

Opnieuw was het een schot in de roos. Leen & Patrick doen alles om het verlof zo aangenaam mogelijk te maken. De Gîte is perfect ingericht en beschikt over alle comfort. Het domein is met zijn zwembad, 'speelhal', dieren, ... een waar paradijs voor de kinderen. Las Brugues is de ideale uitvalbasis voor een heleboel leuke uitstappen: Carcasonne, Mirepoix, Lac de Saint-Ferréol, Canal du midi, ....

Eén woord: Aanrader!

Zalig !

Hanne en Jérémy
5-8-2018

Perfecte locatie om met het gezin ge vertoeven. Wij hadden 3 jonge kindjes bij en als we even handen te kort kwamen, schoot Leen ons te hulp.

Het zwembad is de max! De BBQ en maaltijd perfect in orde, ideaal ook om niet elke dag te moeten koken.

Het is echt genieten in Las Brugues !

Renette Walter
29-9-2016

Weerom een fijn verblijf gekregen van Patrick en Leen. Verzorgd ontbijt alsook de barbecue op zaterdag en maandag waren voortreffelijk. Zelfs een "specialleken" was hen niet te veel. Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en een vijfde keer zit er zeker in.

Ook mensen ontmoet die daar ook vorig jaar waren alsook mensen van tijdens onze eerste kennismaking. De verbroedering wordt heel sterk in de hand gewerkt door Patrick en Leen en dit geeft een bijzonder goed gevoel. Ik zou zeggen, niet twijfelen en er zekers eens gaan proeven.

Ook de accommodatie is er prima, het zwembad wordt iedere dag goed verzorgd, Afspraken kunnen gemakkelijk gemaakt worden.

geweldig!

Frans en Riet
15-9-2016

Fijne ontvangst, lieve mensen, nette kamers, alle gerief aanwezig,veel keus i.v.m.eten, super zwembad.....Alles aanwezig om van een geweldige vakantie te genieten. Zeker een aanrader.

Bedankt Leen en Patrick voor alles

Patrick en Leen, eigenaar, 18-9-2016
Frans en Riet. Het was zeer aangenaam jullie te leren kennen. Jullie zijn fantastische gasten. Bedankt voor deze commentaar en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.

Fijn ontvangst door Leen en Patrick, we hadden het appartement op de 1e verdieping. Het was netjes alles aanwezig voor aangenaam verblijf! Heel lekker verwarmd zwembad!

Zalig relaxen!

Tom en Valerie
15-9-2015

We waren met onze 2 kinderen (8 en 5 jaar) te gast bij Patrick en Leen in de laatste week van augustus.De ontvangst was hartelijk en gastvrij.

We logeerden in het appartement op het gelijkvloers. Alles was netjes, bed-en wasgoed waren aanwezig, de keuken was goed voorzien van alles wat we nodig hebben.

Ons terras keek uit op de grote speelschuur waar onze kinderen naar hartelust konden spelen: springkasteel, basketring, ping pong, fietsjes, trampoline

Vanuit het zwembad heb je een uniek prachtig zicht op de uitgestrekte omgeving, heel rustgevend.

Twee maal namen we deel aan de Table d'Hote, we genoten telkens van een lekkere maaltijd in fijn gezelschap!

Vanuit Las Brugues zijn er heel wat mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt. La cité in Carcassonne is zeker een aanrader, maar ook kleine dorpjes (bv. Rennes-les-chateaux) zijn zeker de moeite waard om rond te kuieren en lekker te eten.

Kortom: een zalige vakantie! Een aanrader!

Een fantastisch verblijf voor de derde keer op rij

Ann en Walter (Tuur)
17-8-2015

Bij Leen, Patrick, Stijn en Robin is het steeds weer een fijn vakantiegevoel. Het is een prachtige chambres d'hotes, ruim, proper, en met de nodige accommodatie.

Iedere morgen wordt er een fijn ontbijt geserveerd waarbij absoluut rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten. Zo vroeg ik een geroosterd brood omdat mijn maag geen gewoon brood verdraagt, zonder dralen was er iedere morgen geroosterd brood.

Iedere dag een "specialleken" en indien gewenst nog wat extra.

Ook de tables d'hotes waren zeer voortreffelijk bijzonder verzorgd en lekker

Heel gastvrij zonder opdringerigheid met een gezellige babbel, spelletje jeu de boule, of een fietstochtje indien mogelijk voor Patrick.

Een prachtig domein waar veel mogelijkheden zijn voor jong en oud en met een prachtig uitzicht op enkele Pyreneeëntoppen

Heel rustig gelegen en in de buurt is een Belgische krant beschikbaar.

Kortom het staat vast het wordt volgend jaar voor de vierde keer Saint-Papoul.

Leen en Patrick doe zo verder.

Patrick en Leen, eigenaar, 18-8-2015

beste Walter en An,

Het is telkens weer leuk om jullie terug te zien.

Bedankt voor jullie reactie en waarschijnlijk tot volgend jaar!!!

Heerlijk voor families met kinderen

Sluis/Hove
12-8-2015

Zojuist terug van een heerlijk verblijf bij Patrick, Leen, Stijn en Robin. Prachtig huisje met oude details, terras met uitzicht op het zwembad en de mooie omgeving. Heel veel speelmogelijkheden voor de kinderen, van een mooi zwembad tot een springkasteel en een enorme hoeveelheid kindervoertuigen. Warme familie die je zeer welkom laten voelen zonder opdringerig te zijn. 4x per week de mogelijkheid om mee te eten. Zeker de moeite waard. Al met al zeer aan te raden!

patrick en leen, eigenaar, 18-8-2015

Beste Paul en Shinny,

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd leuk om te weten dat onze gasten het hier naar hun zin hadden en jullie hebben 2 schatten van kinderen.

bedankt en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.

fijne vakantie gehad

Sven en Pascale
5-8-2015

We verbleven hier van 25/07 tot 01/08 en hebben het hier zeer goed gehad. Ons kleintje van 14 maand heeft hier een toptijd beleefd. Erg kindvriendelijk en een paar leuke diertjes. Wij hadden de studio die trouwens erg net was en voor ons 3 ruim genoeg. Het ontbijt was lekker vers en Patrick zorgde bijna elke dag voor iets extra bv.verloren brood of eitjes. Ook Leen heeft steeds lekker gekookt. We hebben ons hier goed thuis gevoeld. Vanuit het domein heb je wel je auto nodig om dingen te bezichtigen. Maar dat is niet erg. Bedankt Patrick en Leen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul in Castelnaudary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Las Brugues Saint Papoul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.