We hebben een aantal aanbieders voor Castelnaudary voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnaudary voor je op een rij gezet:

Reviews over Castelnaudary

Wat hebben wij genoten van Las Brugues!!!

Frederik, Lieselotte, Anna en Achiel,
    26-8-2018

Van de gastvrijheid van Leen, Patrick en hun zonen tot de accommodatie waarin we verbleven, van de speelmogelijkheden op het domein voor de kinderen tot de rust die wij hier als ouders vonden!!

Op zoek naar een toffe (gezins)vakantiebestemming? Stop maar met zoeken, hier moet je zijn!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Schot in de roos!

Kris, Carol & Gitte,
    20-8-2018

Voor de tweede maal waren we hier een week op bezoek.

Opnieuw was het een schot in de roos. Leen & Patrick doen alles om het verlof zo aangenaam mogelijk te maken. De Gîte is perfect ingericht en beschikt over alle comfort. Het domein is met zijn zwembad, 'speelhal', dieren, ... een waar paradijs voor de kinderen. Las Brugues is de ideale uitvalbasis voor een heleboel leuke uitstappen: Carcasonne, Mirepoix, Lac de Saint-Ferréol, Canal du midi, ....

Eén woord: Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zalig !

Hanne en Jérémy,
    5-8-2018

Perfecte locatie om met het gezin ge vertoeven. Wij hadden 3 jonge kindjes bij en als we even handen te kort kwamen, schoot Leen ons te hulp.

Het zwembad is de max! De BBQ en maaltijd perfect in orde, ideaal ook om niet elke dag te moeten koken.

Het is echt genieten in Las Brugues !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Renette Walter,
    29-9-2016

Weerom een fijn verblijf gekregen van Patrick en Leen. Verzorgd ontbijt alsook de barbecue op zaterdag en maandag waren voortreffelijk. Zelfs een "specialleken" was hen niet te veel. Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en een vijfde keer zit er zeker in.

Ook mensen ontmoet die daar ook vorig jaar waren alsook mensen van tijdens onze eerste kennismaking. De verbroedering wordt heel sterk in de hand gewerkt door Patrick en Leen en dit geeft een bijzonder goed gevoel. Ik zou zeggen, niet twijfelen en er zekers eens gaan proeven.

Ook de accommodatie is er prima, het zwembad wordt iedere dag goed verzorgd, Afspraken kunnen gemakkelijk gemaakt worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig!

Frans en Riet,
    15-9-2016

Fijne ontvangst, lieve mensen, nette kamers, alle gerief aanwezig,veel keus i.v.m.eten, super zwembad.....Alles aanwezig om van een geweldige vakantie te genieten. Zeker een aanrader.

Bedankt Leen en Patrick voor alles

Gereisd met partner in september 2016
    Patrick en Leen, eigenaar, 18-9-2016
    Frans en Riet. Het was zeer aangenaam jullie te leren kennen. Jullie zijn fantastische gasten. Bedankt voor deze commentaar en hopelijk zien we elkaar nog eens terug.
Castelnaudary scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews