Camping Domaine St.Martin

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 9Hessel04-08-2014

Top camping en supervriendelijk

Een week op "Camping Domaine Saint Martin* in Casteil, Pyreneeën" is veel tekort gebleken. Prachtige terrassencamping met ruim voldoende schaduw en privacy op de plaatsen. Buitengewoon vriendelijke mensen die altijd bereid zijn tot geven van informatie over bezienswaardigheden, markten, activiteiten etc. Broodjesservice tot op je plek! Prachtig zwembad met ligstoelen en uitzicht op de bergen. Restaurant met terras aan het zwembad; er worden alleen verse producten uit de regio gebruikt voor de heerlijke maaltijden. Elke dag een verrassing wat er op het menu staat; uitstekende prijs/kwaliteit (er eten regelmatig Fransen). Er zijn 2 sanitairblokken, goed schoongehouden en met prima douches, de ene wel moderner dan de andere. Grote supermarkt op nog geen 3 km in Vernet les Bains. Wij komen absoluut terug in een periode voor 14 juli of na 15 augustus. Een dikke 9!

• 10Eetgelegenheden

• 9Henk26-06-2014

Mooi gelegen camping

Met een regionale wandeling kwamen we langs dezze camping. Prachtig gelegen terras camping met veel privacy bij de staplaatsen. Nieuwe eigenaars sinds een jaar twee broers en hun vrouwen runnen de camping. Erg vriendelijk gastvrij ontvangst. We hebben hier tijdens de wandeling koffie gedronken buiten op terras naast restaurant en zwmbad een heerlijk plek om te zitten. Twee dagen later heerlij gegeten in het restaurant een verrassende keuken met prima prijs kwaliteit verhouding. Steak gegeten 2 personen inclusief wijn, bier 1 liter plat wateren dessert catalane en 2 kofie nadien voor totaal prijs van 45 euro. vriendelijke en gastvrije service succes met jullie camping en restaurant. Twee

• 9willywallyw11-09-2013

Top camping in de Pyreneeën

Wij hebben een top tijd gehad op Domaine St. Martin. Deze camping in de Pyreneeën ligt ideaal voor een combinatie van wandelen in de bergen en het bezoeken van de omgeving en de Middellandse Zee. Het stadje Collioure is bijvoorbeeld echt een aanrader. Een bezoek aan de abdij in Casteil is ook zeker de moeite waard. Er zijn wandeltochten direct vanaf de camping. Verder bestaat de mogelijkheid om de Pic du Canigou te beklimmen (2700 m).

De camping heeft goede faciliteiten, een erg mooi gelegen zwembad en een erg goed restaurant met een dagelijks wisselend menu. Echt een aanrader! De Franse eigenaren zijn erg aardig en uiterst behulpzaam. De broodservice is ook perfect.

In tegenstelling tot een eerdere reactie hebben wij twee weken lang een prima tijd gehad op campingplaats nr. 4 onderaan de camping. Een rustige plaats tussen de bomen, vogels en eekhoorntjes. Naar onze mening zeker niet te vergelijken met een parkeerplaats.

Met vrienden

• 9fam met jonge kinderen19-08-2013

Camping midden in de natuur

mooie camping midden in de natuur. Nieuwe eigenaars zijn vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Waarschijnlijk zijn ze meteen hard aan het werk gegaan om hoog seizoen te starten, Konden zelf nog weinig over de omgeving vertellen uit eigen ervaring. Wij huurden een stacaravan Lock. Prachtige plek. Bedden waren er smal en leefruimte was wel erg klein. Maar door mooie weer veel buiten en terras aan de caravan was ruim.

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Ingrid08-08-2013

Heerlijke vakantie

We hebben genoten van onze vakantie op deze camping. Eigenlijk konden we maar één nadeel bedenken; onze kinderen (9 en 11) hadden zoveel vriendinnetjes om mee te spelen dat ze bijna nergens mee naartoe wilden :-) Er is geen animatie voor de kinderen op de camping maar juist daardoor gaan ze heerlijk zelf spelen en is de pooltafel het centrale verzamelpunt. De nieuwe eigenaren zijn hartelijke, gastvrije mensen die hun enorme best doen om het de gasten naar de zin te maken. We hebben een paar keer heerlijk gegeten in het restaurant en de stacaravan was van alle gemakken voorzien. Genoeg te doen en te bekijken in de omgeving en het strand was binnen een uur rijden te bereiken. Het weer zat wat tegen (iedere middag onweer) maar we begrepen dat dit zeer ongebruikelijk is voor de tijd van het jaar. Kortom; als je een gemoedelijke kleine camping zoekt in een prachtige omgeving dan is dit een absolute aanrader.

• 10Eetgelegenheden

• 9Lara07-08-2013

Geweldige camping

Dit is een fantastische camping! We stonden gedurende drie weken op plekje één en dat is ons heel goed bevallen. De omgeving is prachtig. Ook de nieuwe Franse eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij. Na een heftige hagelbui hebben ze iedereen heel goed geholpen, dus wij zijn zeer tevreden over de hele camping en we komen zeker nog eens terug!

• 5klaas06-08-2013

bekijk voordat je betaald eerst je plek!!

wij hadden deze camping geboekt voor 3 weken, helaas werden wij op plek 4 geplaatst, deze ligt buiten de camping. Het lijkt erg op een parkeerplaats, voor de slagboom bij de vuilcontainers naar beneden. Eigenaren boden na lang aandringen een alternatief waarop onze vouwwagen niet eens paste (tentplek) Verder spraken de eigenaren geen engels, alle communicatie ging via een meisje van de animatie (die overigens erg aardig was)

Deze camping wil graag dat je bij aankomst direct betaald, gelukkig hadden wij dit niet gedaan en konden wij dus vertrekken, (kreeg geen aanbetaling terug) nog wel mensen gesproken die ook op plek 1 t/m 4 stonden die alles al betaald hadden en dus geen budget meer hadden om naar een andere camping te gaan voor 3 weken.

• 9Suzan 31-07-2013

Een heerlijke camping met betrokken eigenaren!

Wij hebben 2.5 week een mooie beschutte plaats gehad en we hebben genoten: allereerst van de gastvrijheid van de nieuwe eigenaren! De camping bood ons een fijne manier om bij te komen van het drukke leven thuis met regelmatig een prachtige wandeling in de directe omgeving van de camping of een relaxdagje aan het strand van het prachtige badplaatsje Collioure (5 kwartier rijden). Onze jongens van 6 en 8 konden zich ook prima vermaken rondom de tent met het zoeken naar hagedissen en andere beestjes. De pooltafel was overigens ook erg in trek. Vanaf de camping zijn een paar prachtige wandelingen te maken van een aantal uur (bergschoenen aan en rugzak met proviand mee). In de ochtend lekker vroeg op pad en 's middags bijkomen aan het zwembad. Je kunt dagelijks vers brood bestellen voor de dag erna. De dichtstbijzijnde supermarkt van redelijk formaat ligt op 5 minuten rijafstand. Af en toe hadden we een regen/onweersbui in de middag. Jammer, maar dat kan in de bergen. Houd er rekening mee.

Met jonge kinderen

• 9Hans Rossenaar26-07-2013

Prachtig plekje

Een prachtig plekje voor mensen die van wandelen houden. En denk daarbij aan stevige wandelingen met veel klimwerk. In de buurt zijn mooie uitstapjes te maken waarbij klimmen ook het belangrijkste woord is. Eigenaren erg gastvrij. Na een hevig noodweer met veel schade zijn zij tot diep in de nacht in touw geweest om iedereen te helpen. Prima eten n het restaurant. Geen camping voor kinderen die veel vertier zoeken in de avond.

• 9smit-kooten.a26-07-2013

Prima camping, prachtige plek!

Fijne camping. Nieuwe eigenaren doen heel erg hun best om het de gasten naar de zin te maken en dat lukt ze goed! Het zwembad is niet groot, maar wel lekker fris, 's morgens is er vers brood. En op Franse campings niet eerder meegemaakt: de douches zijn altijd warm! Alle plaatsen zijn verschillend, opletten als je een grote plek nodig hebt, die kun je maar beter reserveren. Er is ontzettend veel te doen in de omgeving, onze 2,5 week waren zo om!

Familie

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken