Camping Domaine St.Martin

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 8Henk28-08-2015

Mooie gelegen camping

De camping ligt heel mooi in het groene berglandschap. Het is wel een steile terrassencamping, maar de eigenaar trekt met zijn trekker de aanhanger of caravan omhoog. De plekken zijn meestal niet zo groot. Wij hadden een grote plek gereserveerd, maar het paste allemaal net (auto, vouwwagen en klein tentje). Uitzicht van de plek viel wat tegen. Van een terrassencamping verwacht je meer. Veel Nederlanders, ik denk zo 50%. Verder vooral Fransen. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is prima. Wifi alleen bij receptie. Restaurant prima, maar wel lang wachten in ons geval. Omgeving is heel mooi en leent zich voor mooie wandelingen, langs de flanken van de Canigou. Verder het nabijgelegen vestingplaatsje Villefrance, en in dal van Têt sportieve activiteiten, zoals boomklimmen, raften, tuben, noem maar op. Maar ook leuke Franse plaatsjes. Het kunstenaarsplaatsje Collioure aan de Middellandse Zee is een aanrader, maar wel 1,5 uur rijden.

• 6Eetgelegenheden

• 9barbara_1026-08-2015

Heel erg fijn

Relatief kleine camping, ligt tegen de berg aan, prachtige omgeving. We zijn er twee weken geweest en hebben ons geen dag verveeld, er is veel te zien en te doen in de directe omgeving. Er starten een aantal prachtige wandelingen vanaf de camping zoals naar de Abbaye St.Martin du Canigou en de Gorges de Cady. Camping heeft veel hoogteverschillen en dat moet je even weten als je helemaal bovenin staat. Dan is de weg terug vanaf het toiletgebouw even klimmen als je er 's nachts even uit moet... Zwembad prima, restaurant prima. Eigenaren heel servicegericht en vriendelijk. Wij komen vast een keer terug.

• 9Geweldig17-08-2015

rust, ruimte, en veel te zien

Echt terrassencamping, steile weggetjes en mooie plekken in het bos (lager deel) of in de zon (hoger deel). Toiletten zijn net zo schoon als een geciviliseerd mens ze achter laat. Mooi zwembad, mooi gelegen. Restaurant met kleine kaart, maar ontzettend lekker. Maandag live Music (met een vast menu) en woensdag is de keuken gesloten, en is er alleen een tapas menu. Eigenaars zijn heel vriendelijk, de dames gaan op engels les, maar de eigenaar spreekt zelf goed engels. Tips zijn Gorges de Cady, Villefranche de Conflent. Barcelone (ong. 2 uur rijden)

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam. Kluijtmans12-08-2015

Mooie rustige en ru

Wij zijn 2 weken verbleven op deze camping in Juli/Augustus 2015. Het is een rustige en zeer mooi gelegen camping. Ideaal voor de actieve vakantieganger. Er is heel veel te doen in de nabije omgeving. Je kunt lekker afkoelen in het zwembad (met prachtig uitzicht). De camping eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. In het restaurant kan je prima eten. Deze ruimte wordt tevens veel gebruikt om spelletjes te doen etc.. Het sanitair is ouder, maar schoon en de douches zijn lekker warm. Al met al een prima camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Paul en Marca10-07-2015

rust en ruimtr

Heerlijke camping als je van rust, natuur en ruimte houdt. Mooie ruime plekken. Je wordt wakker van het zingen van de vogels. s'Avonds hoor je de uilen. Diverse wandelingen starten vanaf de camping. Ook het zwembad is heerlijk. Het bestelde brood wordt iedere morgen bezorgd. je kunt in het restaurant lekker eten. De eigenaren van de camping doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• 9G de Vries03-11-2014

hele leuke camping in een prachtige omgeving

we zijn met 2 kinderen van 12 en 14 een week op deze camping geweest met onze vouwwagen. We stonden op het nieuwe omgeving op een prachtige plek. het kostte veel moeite om de vouwwagen op die plek te krijgen. de eigenaren boden wel aan te helpen met hun eigen tractor. Parkeerplekken zijn er te weinig bovenaan. door de kiezels hebben veel auto's ook moeite om de steile toegang te nemen. Wel grote plekken! Lekker zwembad en goed restaurant. we zouden graag nog eens terugkomen!

• 10anne dijkstra06-10-2014

geweldige plek

we hebben hier een heerlijke vakantie gehad, superrelaxte camping, erg vriendelijke mensen en een prachtige uitvalsbasis voor dagtochtjes. prachtige natuur, midden in de bergen, uitzichten om van te watertanden.

• 10fam Tijsma29-09-2014

Geweldig kamperen

Hier zijn we 14 dagen verwend met s`morgens de broodbestelling bij de tent. en een kok die persoonlijk kennismaakt. heerlijke natuur geweldig wandelen vanaf de camping stevige bergschoenen is wel aan te raden. en de grot in de buurt is echt geweldig, we dachten dat we al heel wat hadden gezien in frankrijk maar dit was wel top. Kortom een camping om terug te komen

• 8fam.vaneijk28-08-2014

Leuke camping, prachtige omgeving

Op een schitterende plek midden in de natuur hebben we een heerlijke vakantie gehad. Helaas werkte het weer niet altijd mee, maar dat gaf niet. De campingeigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij, koken prima en brengen de broodjes bij de tent. Het sanitair is enigszins verouderd, maar schoon en heerlijk warm!! water. Zwembad was nu te koud, maar dat zal bij heet weer anders zijn. Onze accommodatie (Nuria) was voor 5 personen iets te klein, maar dat heeft ons niet gehinderd. Wij keken vanuit de tent zo de rotsen op, prachtig. De omgeving is schitterend, mooie bergen, goed aangegeven wandelroutes en mooie plaatsen. je bent hier ver van de drukke wereld en toch niet alleen. Echt tot rust komen....!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Henk23-08-2014

Ideale camping

De natuurlijke camping waar wij naar op zoek zijn. Op een helling in een bos. Begin juni was de camping voor maar 10% bezet. Voelde alsof we in de natuur kampeerden. Grote plaats. 's Morgens werd het verse brood tot voor onze tent bezorgd. Sanitair was goed, beneden moderner dan boven. Terug naar tent wel behoorlijk eind klimmen, goed om weer wandelconditie op te doen. In omgeving schitterend gewandeld. Vriendelijke eigenaren die hun best deden voor hun gasten.

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken