Camping Domaine St.Martin

Meer campinginfo

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 8Famlie Lagemaat05-09-2016

Heerlijke vakantie gehad op heel fijne camping!

Fijne kleine camping. Geen animatie wat wij heerlijk vinden. Heel goede keuken: we hebben een aantal keer heerlijk gegeten! Het is een terrassencamping. Niet geschikt voor hele grote caravans. Prachtige omgeving. Aardige eigenaren die van alles voor je willen regelen. We komen zeker nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Maureen Neger-Manders18-08-2016

Waanzinnig mooie camping!

Wat een heerlijke camping! Beetje steil, maar dat is goed voor de beentjes en de hartspieren. :-) We hebben er een supertijd gehad (Augustus 2016). Nette camping, mooi zwembad. Camping is niet al te groot (65 plaatsen verdeeld tussen stacaravans en tenten / campers / caravans. Wij hadden een mobile home gehuurd. De eigenaren zijn supervriendelijk en behulpzaam (Bernard, Joëlle en Virginie). Eten in het restaurant is goed, de gastvrijheid is super! Brood kun je bestellen iedere dag als je wil. Lever voor 5 uur je bestelling voor de dag erna in en ze komen het brood tot aan de plaats brengen, 's morgens tussen half 8 en half 9 (scheelt een hele klim). Als je wat wil weten over de omgeving, dan weten zij precies waar je moet zijn. Er is geen camping winkel, maar je kunt boodschappen doen bij de Intermarché in Vernet-Le-Bains (5 tot 10 minuten rijden), of doorrijden naar de Lidl in Ria (20 minuten rijden) of naar de Super U (25 minuten rijden). De camping is waanzinnig, veel bomen, dus genoeg schaduw bij alle plaatsen.Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg om lekker af te koelen Veel te zien dichtbij (Casteil: Abdij St. Marin du Canigou / Parc Animaliers (kun je lopend naartoe vanaf de camping), VilleFranche de Conflent (oud middeleeuws stadje) - 10 minuten tot een kwartiertje rijden -: Fort Liberia en veel meer. Aanrader als je een rustige vakantie wil, lekker relaxed in een supermooie omgeving midden in de Pyreneëen. Er is geen animatie, wat wij niet erg vonden. Ze hebben wel 1 avond per week live muziek. Temperaturen overdag kunnen vrij warm zijn (maar in de schaduw is het heel goed te doen). 's Avonds koelt het lekker af, dus lekker slapen 's nachts. Na 23.00 uur moet het stil zijn, dus geen overlast van wat dan ook. Voor die tijd hoor je wel wat schreeuwende kinderen die aan het poolen zijn of rond aan het wandelen (groot en klein), maar hoe hoger je op de camping zit, hoe minder je het hoort. Wij gaan zeker terug! Aanrader! :-D

• 9John en Karin03-08-2016

Een pareltje in de bergen, echt super!

Ydillische Prachtige kleine camping (65 plaatsen) met zwembad met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer gemoedelijk en voor veel verschillende mensen geschikt. Er is geen animatie (wat wij heerlijk vonden) waardoor de kinderen (variërend van 4-18 jaar) zichzelf gingen vermaken bij het zwembad, pooltafel, tafelvoetbal. Mooi te zien dat jonge en oudere kinderen heel mooi samen met elkaar omgaan. Ideaal gebied voor actievelingen: wandelen over bergtoppen, rafting, canyoning, jeeptocht, mountainbiken. Wandelen vanaf de camping naar een waterval kan ook. Het restaurant op de camping is ook erg goed. Wij waren met onze 3 kinderen van 13, 15 en 17 jaar, en ze hebben zich allemaal zeer goed vermaakt. We hadden thuis na 1 dag alweer heimwee! Heerlijk klimaat op 800 meter hoogte: 2 weken lang tussen de 28 en 33 graden overdag, 's avonds tot 24:00 uur nog 25 graden en 's nachts 17-20 graden waardoor we heerlijk konden slapen in onze de Waard. Heerlijke vakantie gehad met dank aan het team: Joëlle, Bernard, Virginie.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Sophie21-07-2016

Fantastische camping, mooie omgeving, aanrader!

Eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Camping ligt op 800m hoogte waardoor het een aangenaam klimaat is. Camping ligt ontzettend mooi. Prima zwembad, leuke mensen. Kinderen hadden het obtzettend naar hun zin. Aanrader!

• 9Maria06-07-2016

Super

Heel natuurlijke camping met subliem uitzicht. super aardig en behulpzaam echtpaar met veel kennis over wandelingen in de buurt.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Fam. Schulte03-01-2016

Een camping waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. We zijn op veel campings geweest, dit was de eerste met een goed campingrestaurant. Klein minpuntje als je heel jonge kinderen hebt, er is geen peuterbad. Voor ons niet van toepassing, dus we hebben een fantastische vakantie gehad. Als we de regio weer eens gaan bezoeken zullen we zeker voor deze camping gaan. Door de verschillende hoogten in ligging van de plaatsen ook heel veel privacy op je plek.

• 10Eetgelegenheden

• 9Mia Pynaert24-10-2015

Prachtige camping

Mooie camping, aangelegd in terrassen, veel schaduw, zeer vriendelijke uitbaters. Ideaal om deze streek te verkennen. Er is genoeg te exploreren voor een verblijf van twee weken.

• 8PETER KOENIS30-09-2015

27aug15 tm 08sep15. Man(63) vrouw(61) buscamper (Peugeot Boxer). 10 amp. Inname schoonwater met eigen slang. Lozen vuil water niet mogelijk. Chemisch toilet lozen in onderste sanitair gebouw. Warm water voor vaat. Sanitair gebouw zeer netjes, douche met drukknop. Terrassencamping tegen berghelling op in bosgebied. Steile wegen. Plekken met harde bodem. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Omgeving rustig. Supermarkt in Vernet en Prades. Zeer vriendelijke receptie. Broodservice op de plek.

• 9MH05-09-2015

Heerlijk rustig

Veel groen en schaduw. Heerlijk rustig en toch niet zo klein dat er weinig kinderen zijn om vriendjes te maken. Wij hadden een gehuurde tent op plaats 61 (aanrader!!). Voor voetballiefhebbertjes was er helaas geen veldje, maar onze kinderen hebben zich perfect vermaakt. Het is een terrassencamping, dus wel omhoog en omlaag lopen. Voor kinderfietsjes niet te doen. Eten in het restaurant is goed, maar de organisatie laat te wensen over, zodat je vaak lang moet wachten. 2,5 week verblijf op deze camping en 2,5 week genoten. Direct omgeving van alles te zien en te doen. De Pyreneeën bieden geweldige mogelijkheden voor hele bijzondere natuurwandelingen en belevingen.

• 6Anoniem30-08-2015

Omgeving mooi

De omgeving is prachtig. De camping heeft sinds een paar jaar nieuwe eigenaren. Zij hebben het aantal plaatsen uitgebreid, maar hierbij zijn er te weinig parkeerplaatsen gerealiseerd. Ook is het sanitair niet uitgebreid. De prijzen in het restaurant liggen erg hoog (2 euro per bolletje schepijs, 4 euro per persoon bij het afhalen van een portie friet). Bij het eten in het restaurant zeer lange wachttijden. Het zwembad is mooi maar heeft onderhoud nodig (loszittende tegels bij de rand). Bij het inspecteren van de huurtenten van touroperator werd overdreven kritisch gekeken. Op de dag van vertrek werd de inspectie ruim 1 uur na het afgesproken tijdstip pas uitgevoerd. Vervolgens viel men over een paar broodkruimels die op het tafelkleed lagen. Naar deze omgeving zullen wij zeker nog een keer terugkeren, naar deze camping echter niet.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken