Camping Domaine St.Martin

Meer campinginfo

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 5Bettine10-08-2019

Leuke camping, jammer van het sanitair

Camping met een mooie ligging voor wandelingen en bezoekjes aan omliggende dorpen. Kampeerplaatsen liggen op mooie terrassen, niet heel ruim, maar veel schaduw. Op zich leuk restaurant bij de camping, maar niet mogelijk om ‘spontaan’ daar te eten; alleen met reservering mogelijk. Steile paden. Weinig tot geen verlichting ‘s avonds. Het sanitair is ronduit vies te noemen. Veel gebruikers voor de 4 oude toiletten, waar het op ieder uur van de dag naar urine ruikt. Weinig schoonmaakactiviteiten kunnen bespeuren in de paar dagen dat wij hier verbleven, max 1x per dag een doekje erdoor. Toiletpapier vaak op. Camping is wat betreft ligging en kampeerplekken misschien een aanrader, maar vanwege de staat van het sanitair zullen wij niet snel terug komen hier.

• 3Staat v/h sanitair

• 2018
    8Alex en Jessica20-01-2018

in mei/juni 2017 zijn wij met onze dochter 2 weken op deze camping geweest. We hadden een stacaravan van het type loft en deze was erg nieuw en schoon! De eigenaren zijn ontzettend aardig en zeer behulpzaam. Ze steken enorm veel energie om de camping schoon en netjes te houden en iedereen op zijn gemak te laten voelen. De ligging van de camping is ideaal. op korte afstand zijn allerlei verschillende leuke activiteiten te doen. Voor ons was het wel jammer dat het restaurant vanaf 19.00 openging omdat wij met een dochter van 11 maanden zaten,maar die keer dat we er hebben gegeten was het heel erg lekker.

• 2017
    7HJ24-08-2017

Mooie plek, sanitair matig

In augustus hier een kleine week gestaan. Het is een gemoedelijke terrassen camping met af en toe erg steile weg. De standplaatsen zijn op zich prima en van verschillende grootte. Niet alle plekken hebben evenveel privacy, iets wat wij wel erg belangrijk vinden. Het sanitair is onvoldoende. Oud en daardoor niet echt goed schoon te houden. Lauw water bij douche en afwas. Zwembad prima en de eigenaren doen hun best alles goed te regelen voor je. Ze spreken nauwelijks Engels, je zal het dus met je beste Frans moeten doen.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Annebel15-08-2017

Top plek in hoogseizoen

Tentensuite safaritent No 62 gehuurd. Heerlijke bedden en lekkere ruime tent ip prachtige plek. Hoog op de berg, even klimmen je voelt je kuiten wel, maar tussen de bomen. Overdag fijne schaduw en zon plek. Snachts heerlijk koel onder een schitterende sterren hemel met tjilpende krekels als enig geluid. Echt een groene oase, leuk zwembad en goed restaurant. Je hebt geen idee dat het hoogseizoen is.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Jessica29-06-2017

Heerlijke camping!

De eigenaren doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen en ze weten veel over de omgeving en de geschiedenis van het gebied. We zaten in een mobile home. Deze was goed schoon en alle faciliteiten zaten er in. Verder was er een zwembad. Deze is niet verwarmd, in het voor seizoen is het dus wel koud! Het eten in het restaurant was lekker. De omgeving is prachtig en je kunt veel doen op korte afstand. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!

• Oude reviews

9Sophie21-07-2016

Fantastische camping, mooie omgeving, aanrader!

Eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Camping ligt op 800m hoogte waardoor het een aangenaam klimaat is. Camping ligt ontzettend mooi. Prima zwembad, leuke mensen. Kinderen hadden het obtzettend naar hun zin. Aanrader!

• 9MH05-09-2015

Heerlijk rustig

Veel groen en schaduw. Heerlijk rustig en toch niet zo klein dat er weinig kinderen zijn om vriendjes te maken. Wij hadden een gehuurde tent op plaats 61 (aanrader!!). Voor voetballiefhebbertjes was er helaas geen veldje, maar onze kinderen hebben zich perfect vermaakt. Het is een terrassencamping, dus wel omhoog en omlaag lopen. Voor kinderfietsjes niet te doen. Eten in het restaurant is goed, maar de organisatie laat te wensen over, zodat je vaak lang moet wachten. 2,5 week verblijf op deze camping en 2,5 week genoten. Direct omgeving van alles te zien en te doen. De Pyreneeën bieden geweldige mogelijkheden voor hele bijzondere natuurwandelingen en belevingen.

• 6Anoniem30-08-2015

Omgeving mooi

De omgeving is prachtig. De camping heeft sinds een paar jaar nieuwe eigenaren. Zij hebben het aantal plaatsen uitgebreid, maar hierbij zijn er te weinig parkeerplaatsen gerealiseerd. Ook is het sanitair niet uitgebreid. De prijzen in het restaurant liggen erg hoog (2 euro per bolletje schepijs, 4 euro per persoon bij het afhalen van een portie friet). Bij het eten in het restaurant zeer lange wachttijden. Het zwembad is mooi maar heeft onderhoud nodig (loszittende tegels bij de rand). Bij het inspecteren van de huurtenten van touroperator werd overdreven kritisch gekeken. Op de dag van vertrek werd de inspectie ruim 1 uur na het afgesproken tijdstip pas uitgevoerd. Vervolgens viel men over een paar broodkruimels die op het tafelkleed lagen. Naar deze omgeving zullen wij zeker nog een keer terugkeren, naar deze camping echter niet.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Henk28-08-2015

Mooie gelegen camping

De camping ligt heel mooi in het groene berglandschap. Het is wel een steile terrassencamping, maar de eigenaar trekt met zijn trekker de aanhanger of caravan omhoog. De plekken zijn meestal niet zo groot. Wij hadden een grote plek gereserveerd, maar het paste allemaal net (auto, vouwwagen en klein tentje). Uitzicht van de plek viel wat tegen. Van een terrassencamping verwacht je meer. Veel Nederlanders, ik denk zo 50%. Verder vooral Fransen. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is prima. Wifi alleen bij receptie. Restaurant prima, maar wel lang wachten in ons geval. Omgeving is heel mooi en leent zich voor mooie wandelingen, langs de flanken van de Canigou. Verder het nabijgelegen vestingplaatsje Villefrance, en in dal van Têt sportieve activiteiten, zoals boomklimmen, raften, tuben, noem maar op. Maar ook leuke Franse plaatsjes. Het kunstenaarsplaatsje Collioure aan de Middellandse Zee is een aanrader, maar wel 1,5 uur rijden.

• 9barbara_1026-08-2015

Heel erg fijn

Relatief kleine camping, ligt tegen de berg aan, prachtige omgeving. We zijn er twee weken geweest en hebben ons geen dag verveeld, er is veel te zien en te doen in de directe omgeving. Er starten een aantal prachtige wandelingen vanaf de camping zoals naar de Abbaye St.Martin du Canigou en de Gorges de Cady. Camping heeft veel hoogteverschillen en dat moet je even weten als je helemaal bovenin staat. Dan is de weg terug vanaf het toiletgebouw even klimmen als je er 's nachts even uit moet... Zwembad prima, restaurant prima. Eigenaren heel servicegericht en vriendelijk. Wij komen vast een keer terug.

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken