Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°
8,9

4 reviews over Camping Domaine St.Martin in het Nederlands

Prima camping, prachtige plek!

smit-kooten.a
26-7-2013

Fijne camping. Nieuwe eigenaren doen heel erg hun best om het de gasten naar de zin te maken en dat lukt ze goed! Het zwembad is niet groot, maar wel lekker fris, 's morgens is er vers brood. En op Franse campings niet eerder meegemaakt: de douches zijn altijd warm! Alle plaatsen zijn verschillend, opletten als je een grote plek nodig hebt, die kun je maar beter reserveren. Er is ontzettend veel te doen in de omgeving, onze 2,5 week waren zo om!

Gereisd Familie in juli 2013
2008

Prettige camping met geweldige keuken.

Familie
6-8-2008

Dineren in het restaurant is werkelijk erg goed. NB wel van te voren reserveren want het zit erg snel vol, mede omdat het zo goed is. Jammer dat er wel een Hollandse aanpak is, bv tijdens de lunchtijd worden er geen bestellingen (ijs en drankjes) aangenomen terwijl je dan wel bij het zwembad zit. Verder kleine, rustige camping, mooie plaatsen (een aantal met schaduw). De gehuurde mobilhome was goed, uitgebreide inventaris en goed contact per email. Jammer wat ons betreft is dat er zeer veel Nederlanders zijn, wat je soms doet vergeten dat je in Frankrijk bent - wat ons toch ook altijd erg prettig bevalt.

Gereisd Familie in Wed Aug 06 2008 00:19:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen maar wel wat schraperig

Looge
29-7-2008

Schitterende ligging, mooie ruime plaatsen met volop schaduw, goed sanitair (maar niet erg schoon) en vriendelijke eigenaar. Minpunten vonden wij het ontbreken van een zwembadje voor kleine kinderen, de zeer beperkte 'speeltuin' en het feit dat je voor alles extra en fors moet betalen (2 euro voor half uurtje internetten, 5 euro voor het draaien van een was, 50 cent om je koel-elementen in te vriezen en zelfs voor een goedkope Lidl-lolly moet je als gast betalen).

Gereisd Familie in juli 2008

Prima camping, prachtige natuur, goede en gemoedelijke met

bessem
4-6-2008

Prima camping, prachtige natuur, goede en gemoedelijke sfeer. Mooie grote plaatsen met volop schaduw. Volop wandelroutes in de buurt en veel bezienswaardigheden. Zonder auto is omgeving lastiger te ontdekken, alhoewel de eigenaren zeer bereid zijn voor transport te zorgen. Prima eten als je dat wilt en een uitstekend biertje van de tap.

Gereisd Familie in Wed Jun 04 2008 19:54:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine St.Martin in Casteil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine St.Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.