Camping Domaine St.Martin

Meer campinginfo

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 7De Rapidoos26-09-2019

Midden in de natuur aan de voet van de Canigou.

Wij hebben deze zomer aan het begin van het hoog seizoen met veel plezier gebruik gemaakt van deze prachtig gelegen camping. De beheerder is erg aardig en brengt zelfs s’morgens je baguette keurig naar je plaats. De camping ligt aan de voet van de Pic de Canigou en heeft een eenvoudig zwembad. Het is er erg heuvelachtig dus je moet er soms stevig klauteren om bij je tent te komen. Dat er weinig verlichting is klopt en dat je soms ver moet lopen om het toiletgebouw te bereiken klopt ook. Wij hebben echter geen smerige toiletgebouwen ervaren. Oké, ze zijn niet super modern en het mogen er best wel wat meer zijn, maar van verwaarlozing is volgens ons geen sprake. Dat de wegen soms slecht zijn kunnen wij wel onderschrijven. Bedenk daarbij dat deze camping midden in de natuur ligt op een unieke plaats. We hebben veel kinderen naar hartenlust zien spelen, maar sommige ouders zouden moeite kunnen hebben met het heuvelachtige karakter.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    10Niels06-08-2018

Geweldig!

Een mooie camping midden in de natuur. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De sanitaire voorzieningen zijn goed en er is een ruim zwembad met een ontzettend mooi uitzicht. Op de camping is een leuk restaurantje met goed eten. Wij waren van plan om 1 week te blijven, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. We komen zeker nog een keer terug :)

• 2017
    10Jolanda Kramer30-01-2017

fantastisch

geweldige camping onwijs leuke en behulpzame camping eigenaren camping ziet er verzorgd uit zeker een aanrader wij gaan dit jaar weer heen

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Maria06-07-2016

Super

Heel natuurlijke camping met subliem uitzicht. super aardig en behulpzaam echtpaar met veel kennis over wandelingen in de buurt.

• 9Mia Pynaert24-10-2015

Prachtige camping

Mooie camping, aangelegd in terrassen, veel schaduw, zeer vriendelijke uitbaters. Ideaal om deze streek te verkennen. Er is genoeg te exploreren voor een verblijf van twee weken.

• 8PETER KOENIS30-09-2015

27aug15 tm 08sep15. Man(63) vrouw(61) buscamper (Peugeot Boxer). 10 amp. Inname schoonwater met eigen slang. Lozen vuil water niet mogelijk. Chemisch toilet lozen in onderste sanitair gebouw. Warm water voor vaat. Sanitair gebouw zeer netjes, douche met drukknop. Terrassencamping tegen berghelling op in bosgebied. Steile wegen. Plekken met harde bodem. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Omgeving rustig. Supermarkt in Vernet en Prades. Zeer vriendelijke receptie. Broodservice op de plek.

• 10Paul en Marca10-07-2015

rust en ruimtr

Heerlijke camping als je van rust, natuur en ruimte houdt. Mooie ruime plekken. Je wordt wakker van het zingen van de vogels. s'Avonds hoor je de uilen. Diverse wandelingen starten vanaf de camping. Ook het zwembad is heerlijk. Het bestelde brood wordt iedere morgen bezorgd. je kunt in het restaurant lekker eten. De eigenaren van de camping doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• 9Henk23-08-2014

Ideale camping

De natuurlijke camping waar wij naar op zoek zijn. Op een helling in een bos. Begin juni was de camping voor maar 10% bezet. Voelde alsof we in de natuur kampeerden. Grote plaats. 's Morgens werd het verse brood tot voor onze tent bezorgd. Sanitair was goed, beneden moderner dan boven. Terug naar tent wel behoorlijk eind klimmen, goed om weer wandelconditie op te doen. In omgeving schitterend gewandeld. Vriendelijke eigenaren die hun best deden voor hun gasten.

• 9Hessel04-08-2014

Top camping en supervriendelijk

Een week op "Camping Domaine Saint Martin* in Casteil, Pyreneeën" is veel tekort gebleken. Prachtige terrassencamping met ruim voldoende schaduw en privacy op de plaatsen. Buitengewoon vriendelijke mensen die altijd bereid zijn tot geven van informatie over bezienswaardigheden, markten, activiteiten etc. Broodjesservice tot op je plek! Prachtig zwembad met ligstoelen en uitzicht op de bergen. Restaurant met terras aan het zwembad; er worden alleen verse producten uit de regio gebruikt voor de heerlijke maaltijden. Elke dag een verrassing wat er op het menu staat; uitstekende prijs/kwaliteit (er eten regelmatig Fransen). Er zijn 2 sanitairblokken, goed schoongehouden en met prima douches, de ene wel moderner dan de andere. Grote supermarkt op nog geen 3 km in Vernet les Bains. Wij komen absoluut terug in een periode voor 14 juli of na 15 augustus. Een dikke 9!

• 9Henk26-06-2014

Mooi gelegen camping

Met een regionale wandeling kwamen we langs dezze camping. Prachtig gelegen terras camping met veel privacy bij de staplaatsen. Nieuwe eigenaars sinds een jaar twee broers en hun vrouwen runnen de camping. Erg vriendelijk gastvrij ontvangst. We hebben hier tijdens de wandeling koffie gedronken buiten op terras naast restaurant en zwmbad een heerlijk plek om te zitten. Twee dagen later heerlij gegeten in het restaurant een verrassende keuken met prima prijs kwaliteit verhouding. Steak gegeten 2 personen inclusief wijn, bier 1 liter plat wateren dessert catalane en 2 kofie nadien voor totaal prijs van 45 euro. vriendelijke en gastvrije service succes met jullie camping en restaurant. Twee

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken