12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

• Suzan , 31-07-2013

In de nabije omgeving rijdt een 'gele trein' (met open dak) richting Mont Louis, er zijn grotten, een aardige dierentuin en het plaatsje Villefranche de Conflent en Castelnou zijn ook een bezoek waard. De nieuwe eigenaar kan heerlijk koken en zet voor een leuke prijs een heerlijk hoofdgerecht neer. De kinderen genieten voor 6 euro voor een kindergerecht met aansluitend een kinderijsje. Op anderhalf uur rij-afstand kan een bezoek gebracht worden aan Figueres met het museum van Salvador Dali.

• Henk, 26-06-2014

Zeer gstvrije en enthousiaste bediening voor restaurant prima plek om te gaan eten.

• Karin Dooyeweerd, 04-08-2012

In de omgeving is heel veel te zien en te doen. Prachtige wandelmogelijkheden ook direct vanuit de camping. Wij hadden in onze twee weken nog steeds niet alles gezien. Veel catalaanse invloeden en restaurantjes wat ook heerlijk eten geeft.

• evelieve, 27-07-2012

Gorges de la Caranca, mooie wandeling, zeker een aanrader.

• Henk, 23-08-2014

Wandeling tour de st Martin duurt echt ruim 4,5 uur en klein stukje moet je gebruik maken van aan wand bevestigde kabels. Ondanks mijn hoogtevrees toch prachtige wandeling.

• fam.vaneijk, 28-08-2014

Je kunt met gids, die op zondag op de camping komt, de Pic de Canigou beklimmen! Hij heeft verschillende dagen dat hij gasten meeneemt naar boven. Met een schitterend uitzicht boven!!!

• Paul en Marca, 10-07-2015

Gorges de Caranca is erg mooi om te wandelen.

• G de Vries, 03-11-2014

Tips: Canyoning. was geweldig om te doen. wij zijn speciaal nar deze camping gekomen voor de Gorge de la Caranca, een zeer spectaculaire kloof om te wandelen met hangbruggen en in rotsen uitgehouwen paden. de 7 meren tocht hoog door de bergen bij Mont Louis. Prachtige wandeling ook door eeuwige sneeuw. Ook met kleine kinderen goed te doen. Villefranche was erg leuk en de wandeling naar de abdij bij Casteil. En Les Orgues bij Ile-sur-Tet. Prachtige klaksteenrotsen.

• Hessel, 04-08-2014

Tripjes naar Perpignan (59 km), Middellandse Zee, Barcelona (240 km), Figueres (Dali museum`, 108 km) en bijv Andorra (120 km) zijn goed te doen, maar ook in de directe omgeving is veel te zien en ontdekken (Prades, Eus, Villefranche de Conflent). Wandelingen vanaf de camping naar watervallen of de abdij van St. Martin (rondleiding mogelijk) zijn leuk ook voor kinderen. In de directe omgeving (bijv Massif du Canigou) kan je prachtig wandelen.