Camping Domaine St.Martin

6,1

10 reacties Camping Domaine St.Martin

reserveren

Marjolein, 9-6-2016

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag.

Vriendelijke groet Marjolein

2 reacties

Mooi gelegen tentplaats?

caland, 23-3-2015
Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?
3 reacties

Leeftijdsgenoten

karient, 3-2-2015
Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Pubers

Dick, 1-2-2015

Hallo,

Is dit ook een geschikte camping voor pubers die niet meer elke dag mee gaan wandelen, maar liever op de camping blijven met hun leeftijdsgenoten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Dick

Voetballen

Carla, 29-6-2014
Domaine St. Martin lijkt ons in alle opzichten een leuke camping, alleen is er 1 belangrijk onderdeel dat gemist wordt door mijn 11-jarige zoon: een voetbalveldje. Weet iemand of er wel plekjes zijn om te voetballen???

eigenaars

Alet van Eijk, 13-5-2014

Kan iemand mij vertellen of de camping Nederlandse of Franse eigenaars heeft?

Ik lees her en der dat er nieuwe eigenaars zijn.

Rivier?

Anne-Marie, 27-1-2014

Hoi!

Op maps kijkende ligt de camping tussen twee rivieren in.

Kan iemand mij vertellen wat de afstand van de dichstbijzijnde rivier is vanaf de camping?

Kun je daar in zwemmen en is het lopend te doen?

Bedankt alvast voor de info!

zwembad boxers / shorts?

West, 1-12-2013
Weet iemand of er in het zwembad boxers / shorts toegestaan zijn?

supermarkt

Monique , 4-11-2012

Ik heb een hele praktische vraag, kan iemand mij vertellen hoe lang het rijden is naar een redelijke supermarkt ?

Bedankt

Monique

temperatuur 's avonds

R. van Baal, 18-1-2011

Weet iemand hoe de temperatuur 's avonds is op deze camping? En dan doel ik op de periode midden augustus - begin september. Ís het mogelijk om 's avonds nog lang buiten te zitten of moet je na zonsondergang snel de warmte van de tent opzoeken?

Alvast bedankt voor de info.