Camping Domaine St.Martin

Meer campinginfo

Contact

64 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 7De Rapidoos26-09-2019

Midden in de natuur aan de voet van de Canigou.

Wij hebben deze zomer aan het begin van het hoog seizoen met veel plezier gebruik gemaakt van deze prachtig gelegen camping. De beheerder is erg aardig en brengt zelfs s’morgens je baguette keurig naar je plaats. De camping ligt aan de voet van de Pic de Canigou en heeft een eenvoudig zwembad. Het is er erg heuvelachtig dus je moet er soms stevig klauteren om bij je tent te komen. Dat er weinig verlichting is klopt en dat je soms ver moet lopen om het toiletgebouw te bereiken klopt ook. Wij hebben echter geen smerige toiletgebouwen ervaren. Oké, ze zijn niet super modern en het mogen er best wel wat meer zijn, maar van verwaarlozing is volgens ons geen sprake. Dat de wegen soms slecht zijn kunnen wij wel onderschrijven. Bedenk daarbij dat deze camping midden in de natuur ligt op een unieke plaats. We hebben veel kinderen naar hartenlust zien spelen, maar sommige ouders zouden moeite kunnen hebben met het heuvelachtige karakter.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 3Martijn29-08-2019

Nooit meer!

Een ronduit vieze, slecht/niet onderhouden en deels gevaarlijke camping. Het sanitair is vies, ten dele kapot, verouderd en wordt nagenoeg niet schoongemaakt, de urinelucht is alom aanwezig. De Pooltafel is in de jaren 80 reeds afgeschreven, op de jeu de boules baan wordt onkruid gekweekt, rondom het zwembad losliggende of ontbrekende tegels en zo kan ik nog doorgaan... Een trap sloeg echter alles, enkele houten treden waren weggerot waardoor metalen pennen resteerden en uit de grond staken, haast onzichtbaar, ronduit gevaarlijk! Kuilen, gaten in de weg en losliggend gesteente (karrenspoor) maakte onze plaats onbereikbaar voor de auto, lopend ging net aan maar met een constant gevaar uit te glijden. Een positieve noot, wat wel een echte plus is is de omgeving, prachtig, en al wat daar te doen is aan outdoor activiteiten! Tevens was de door ons gehuurde tent perfect (de camping onwaardig).

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 5Bettine10-08-2019

Leuke camping, jammer van het sanitair

Camping met een mooie ligging voor wandelingen en bezoekjes aan omliggende dorpen. Kampeerplaatsen liggen op mooie terrassen, niet heel ruim, maar veel schaduw. Op zich leuk restaurant bij de camping, maar niet mogelijk om ‘spontaan’ daar te eten; alleen met reservering mogelijk. Steile paden. Weinig tot geen verlichting ‘s avonds. Het sanitair is ronduit vies te noemen. Veel gebruikers voor de 4 oude toiletten, waar het op ieder uur van de dag naar urine ruikt. Weinig schoonmaakactiviteiten kunnen bespeuren in de paar dagen dat wij hier verbleven, max 1x per dag een doekje erdoor. Toiletpapier vaak op. Camping is wat betreft ligging en kampeerplekken misschien een aanrader, maar vanwege de staat van het sanitair zullen wij niet snel terug komen hier.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    10Niels06-08-2018

Geweldig!

Een mooie camping midden in de natuur. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De sanitaire voorzieningen zijn goed en er is een ruim zwembad met een ontzettend mooi uitzicht. Op de camping is een leuk restaurantje met goed eten. Wij waren van plan om 1 week te blijven, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. We komen zeker nog een keer terug :)

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Alex en Jessica20-01-2018

in mei/juni 2017 zijn wij met onze dochter 2 weken op deze camping geweest. We hadden een stacaravan van het type loft en deze was erg nieuw en schoon! De eigenaren zijn ontzettend aardig en zeer behulpzaam. Ze steken enorm veel energie om de camping schoon en netjes te houden en iedereen op zijn gemak te laten voelen. De ligging van de camping is ideaal. op korte afstand zijn allerlei verschillende leuke activiteiten te doen. Voor ons was het wel jammer dat het restaurant vanaf 19.00 openging omdat wij met een dochter van 11 maanden zaten,maar die keer dat we er hebben gegeten was het heel erg lekker.

• 8Staat v/h sanitair

• 2017
    7HJ24-08-2017

Mooie plek, sanitair matig

In augustus hier een kleine week gestaan. Het is een gemoedelijke terrassen camping met af en toe erg steile weg. De standplaatsen zijn op zich prima en van verschillende grootte. Niet alle plekken hebben evenveel privacy, iets wat wij wel erg belangrijk vinden. Het sanitair is onvoldoende. Oud en daardoor niet echt goed schoon te houden. Lauw water bij douche en afwas. Zwembad prima en de eigenaren doen hun best alles goed te regelen voor je. Ze spreken nauwelijks Engels, je zal het dus met je beste Frans moeten doen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Annebel15-08-2017

Top plek in hoogseizoen

Tentensuite safaritent No 62 gehuurd. Heerlijke bedden en lekkere ruime tent ip prachtige plek. Hoog op de berg, even klimmen je voelt je kuiten wel, maar tussen de bomen. Overdag fijne schaduw en zon plek. Snachts heerlijk koel onder een schitterende sterren hemel met tjilpende krekels als enig geluid. Echt een groene oase, leuk zwembad en goed restaurant. Je hebt geen idee dat het hoogseizoen is.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Nathalie12-08-2017

Leuke kindvriendelijke camping

Mooie camping, wij hadden Lodge gehuurd en hebben plaats 62 gekregen. Mooie tent en leuke plek, wel behoorlijke klim hoor!! Wij hadden begin van de week lekker weer maar tweede helft was echt koud in augustus (soms 13 graden overdag). We hadden gewoon pech met het weer en dat maakt het dan allemaal wat minder (echt extra dekens in de nacht moeten pakken) Sanitair lag vaak geen wc papier en de douche was soms lauw en klein straaltje.(1x per dag schoonmaak sanitair) Zeker als het koud is maakt dit het minder aangenaam. Wel leuk zwembad en hele lieve eigenaar, gaf je advies wat er in de streek te doen was. Villefranche aanrader en zeker de abdij in Casteil bezoeken! Ontzettend mooie wandeling... Komen we hier terug? Voor camping zou ik ja zeggen, maar sanitair een 'nee''.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Jessica29-06-2017

Heerlijke camping!

De eigenaren doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen en ze weten veel over de omgeving en de geschiedenis van het gebied. We zaten in een mobile home. Deze was goed schoon en alle faciliteiten zaten er in. Verder was er een zwembad. Deze is niet verwarmd, in het voor seizoen is het dus wel koud! Het eten in het restaurant was lekker. De omgeving is prachtig en je kunt veel doen op korte afstand. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Jolanda Kramer30-01-2017

fantastisch

geweldige camping onwijs leuke en behulpzame camping eigenaren camping ziet er verzorgd uit zeker een aanrader wij gaan dit jaar weer heen

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

12 tips over Camping Domaine St.Martin

• Roel, 24-12-2011

Op tijd reserveren voor restaurant, eten daar is ongekend populair!(en lekker!)

• eric overweel, 14-07-2013

Je recommande le salade XXL. .

• Wil, 11-09-2013

Strand op een uur, leuke markt in Prades, beklimmen van de Canigou, Perpignan bezoeken, dus van alles wat.

10 vragen over Camping Domaine St.Martin

• Marjolein, 09-06-2016

reserveren

Is het bij deze camping in het hoogseizoen nodig om van te voren te reserveren? Wij hebben plek 16 toegewezen gekregen in een voorlopige reservering, maar ik weet helemaal niet of dat een fijne, ruime en rustige plek is. Een plattegrond van de camping is er geloof ik niet. Mocht iemand die toch hebben of weten waar die staat, dan hoor ik dat graag. Vriendelijke groet Marjolein

Marjan, 02-07-2016

Hallo Marjolein,

Wij hebben een safaritent gereserveerd via tentensuite, op hun site staat een plattegrond. Wij hebben nummer 18 toegewezen gekregen en dit zou de mooiste plek zijn op de camping wat betreft de safaritenten dan.

Marjolein, 03-07-2016

Hoi Marjan, wij hebben inmiddels gereserveerd en ik heb de plattegrond gevonden. 16 en 18 liggen naast elkaar, dus dat is denk ik een goed teken! Bedankt voor je antwoord en fijne vakantie alvast!

• caland, 23-03-2015

Mooi gelegen tentplaats?

Is het mogelijk de tentplaats van te voren te reserveren? Zo ja, welke plaats ligt in de zon, en biedt veel ruimte / privacy? Op het kaartje lijken er ook plaatsen aan de rivier te liggen. Klop dat?

Marianne, 04-02-2018

Hoi, wij zijn ook geïnteresseerd in deze camping. Kun je wel gewoon in de rivier zwemmen en is deze makkelijk bereikbaar? Wij zoeken ook een mooie zonnige/half schaduwrijke plaats met privacy. Heb je misschien tips? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Marjolein, 09-06-2016

Hallo Caland, vraagje, jij hebt het over een kaartje. Is dat een kaartje van de camping? Ik ben namelijk op zoek naar een kaart/plattegrond van de camping, maar die kan ik niet vinden. Al opgevraagd bij de camping, maar die sturen me iedere keer mails zonder plattegrond. Hoor graag van je. mvg Marjolein

Chantal, 20-04-2015

De rivier/beek valt net buiten de camping. Je kan zeker van te voren reserveren. Je dient dan rekening te houden dat je dan ook gelijk een bepaald percentage van het totaalbedrag moet betalen. De meeste plekken zijn erg ruim. Wij hebben vorig jaar plaats 59 gehad. half schaduw, half zon, prachtig uitzicht!!! Het is wel een hele klim om vanuit de toiletgebouw te lopen, maar de moeite waard! Veel plezier voor jullie!

• karient, 03-02-2015

Leeftijdsgenoten

Ik kan nergens terugvinden of de camping leuk is voor jeugd van 14-16 jaar en of daar ook iets voor wordt georganiseerd 's avonds ?

Chantal, 23-02-2015

Hallo, wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze camping geweest. Voor ons een supercamping!!! Het is er vrij rustig. Verleden jaar werd er 1 keer in de week een kinderdisco georganiseerd en een karaoke-avond. Geen act. waar jongeren gelijk blij van worden (vermoed ik). Ik denk dat de camping zich meer richt op gezinnen met jonge kinderen, tot een jaar of 12. Als je een camping zoekt waar een groep jongeren bij elkaar gaan lummelen, dan denk ik niet dat dit de plek is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken