Camping Domaine St.Martin

Met jonge kinderen

Geweldig!

Niels
6-8-2018

Een mooie camping midden in de natuur. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De sanitaire voorzieningen zijn goed en er is een ruim zwembad met een ontzettend mooi uitzicht. Op de camping is een leuk restaurantje met goed eten. Wij waren van plan om 1 week te blijven, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. We komen zeker nog een keer terug :)

Alex en Jessica
20-1-2018

in mei/juni 2017 zijn wij met onze dochter 2 weken op deze camping geweest. We hadden een stacaravan van het type loft en deze was erg nieuw en schoon! De eigenaren zijn ontzettend aardig en zeer behulpzaam. Ze steken enorm veel energie om de camping schoon en netjes te houden en iedereen op zijn gemak te laten voelen.

De ligging van de camping is ideaal. op korte afstand zijn allerlei verschillende leuke activiteiten te doen.

Voor ons was het wel jammer dat het restaurant vanaf 19.00 openging omdat wij met een dochter van 11 maanden zaten,maar die keer dat we er hebben gegeten was het heel erg lekker.

Mooie plek, sanitair matig

HJ
24-8-2017

In augustus hier een kleine week gestaan. Het is een gemoedelijke terrassen camping met af en toe erg steile weg. De standplaatsen zijn op zich prima en van verschillende grootte. Niet alle plekken hebben evenveel privacy, iets wat wij wel erg belangrijk vinden.

Het sanitair is onvoldoende. Oud en daardoor niet echt goed schoon te houden. Lauw water bij douche en afwas. Zwembad prima en de eigenaren doen hun best alles goed te regelen voor je. Ze spreken nauwelijks Engels, je zal het dus met je beste Frans moeten doen.

Top plek in hoogseizoen

Annebel
15-8-2017

Tentensuite safaritent No 62 gehuurd. Heerlijke bedden en lekkere ruime tent ip prachtige plek. Hoog op de berg, even klimmen je voelt je kuiten wel, maar tussen de bomen. Overdag fijne schaduw en zon plek. Snachts heerlijk koel onder een schitterende sterren hemel met tjilpende krekels als enig geluid. Echt een groene oase, leuk zwembad en goed restaurant. Je hebt geen idee dat het hoogseizoen is.

Leuke kindvriendelijke camping

Nathalie
12-8-2017

Mooie camping, wij hadden Lodge gehuurd en hebben plaats 62 gekregen.

Mooie tent en leuke plek, wel behoorlijke klim hoor!!

Wij hadden begin van de week lekker weer maar tweede helft was echt koud in augustus (soms 13 graden overdag).

We hadden gewoon pech met het weer en dat maakt het dan allemaal wat minder (echt extra dekens in de nacht moeten pakken)

Sanitair lag vaak geen wc papier en de douche was soms lauw en klein straaltje.(1x per dag schoonmaak sanitair)

Zeker als het koud is maakt dit het minder aangenaam.

Wel leuk zwembad en hele lieve eigenaar, gaf je advies wat er in de streek te doen was.

Villefranche aanrader en zeker de abdij in Casteil bezoeken!

Ontzettend mooie wandeling...

Komen we hier terug? Voor camping zou ik ja zeggen, maar sanitair een 'nee''.

Heerlijke camping!

Jessica
29-6-2017

De eigenaren doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen en ze weten veel over de omgeving en de geschiedenis van het gebied. We zaten in een mobile home. Deze was goed schoon en alle faciliteiten zaten er in. Verder was er een zwembad. Deze is niet verwarmd, in het voor seizoen is het dus wel koud! Het eten in het restaurant was lekker.

De omgeving is prachtig en je kunt veel doen op korte afstand.

Kortom wij hebben een top vakantie gehad!

fantastisch

Jolanda Kramer
30-1-2017

geweldige camping onwijs leuke en behulpzame camping eigenaren camping ziet er verzorgd uit zeker een aanrader wij gaan dit jaar weer heen

Heerlijke vakantie gehad op heel fijne camping!

Famlie Lagemaat
5-9-2016

Fijne kleine camping. Geen animatie wat wij heerlijk vinden. Heel goede keuken: we hebben een aantal keer heerlijk gegeten!

Het is een terrassencamping. Niet geschikt voor hele grote caravans.

Prachtige omgeving.

Aardige eigenaren die van alles voor je willen regelen.

We komen zeker nog eens terug!

Waanzinnig mooie camping!

Maureen Neger-Manders
18-8-2016

Wat een heerlijke camping! Beetje steil, maar dat is goed voor de beentjes en de hartspieren. :-) We hebben er een supertijd gehad (Augustus 2016). Nette camping, mooi zwembad. Camping is niet al te groot (65 plaatsen verdeeld tussen stacaravans en tenten / campers / caravans. Wij hadden een mobile home gehuurd. De eigenaren zijn supervriendelijk en behulpzaam (Bernard, Joëlle en Virginie). Eten in het restaurant is goed, de gastvrijheid is super! Brood kun je bestellen iedere dag als je wil. Lever voor 5 uur je bestelling voor de dag erna in en ze komen het brood tot aan de plaats brengen, 's morgens tussen half 8 en half 9 (scheelt een hele klim). Als je wat wil weten over de omgeving, dan weten zij precies waar je moet zijn. Er is geen camping winkel, maar je kunt boodschappen doen bij de Intermarché in Vernet-Le-Bains (5 tot 10 minuten rijden), of doorrijden naar de Lidl in Ria (20 minuten rijden) of naar de Super U (25 minuten rijden). De camping is waanzinnig, veel bomen, dus genoeg schaduw bij alle plaatsen.Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg om lekker af te koelen Veel te zien dichtbij (Casteil: Abdij St. Marin du Canigou / Parc Animaliers (kun je lopend naartoe vanaf de camping), VilleFranche de Conflent (oud middeleeuws stadje) - 10 minuten tot een kwartiertje rijden -: Fort Liberia en veel meer. Aanrader als je een rustige vakantie wil, lekker relaxed in een supermooie omgeving midden in de Pyreneëen. Er is geen animatie, wat wij niet erg vonden. Ze hebben wel 1 avond per week live muziek. Temperaturen overdag kunnen vrij warm zijn (maar in de schaduw is het heel goed te doen). 's Avonds koelt het lekker af, dus lekker slapen 's nachts. Na 23.00 uur moet het stil zijn, dus geen overlast van wat dan ook. Voor die tijd hoor je wel wat schreeuwende kinderen die aan het poolen zijn of rond aan het wandelen (groot en klein), maar hoe hoger je op de camping zit, hoe minder je het hoort. Wij gaan zeker terug! Aanrader! :-D

Een pareltje in de bergen, echt super!

John en Karin
3-8-2016

Ydillische Prachtige kleine camping (65 plaatsen) met zwembad met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer gemoedelijk en voor veel verschillende mensen geschikt. Er is geen animatie (wat wij heerlijk vonden) waardoor de kinderen (variërend van 4-18 jaar) zichzelf gingen vermaken bij het zwembad, pooltafel, tafelvoetbal. Mooi te zien dat jonge en oudere kinderen heel mooi samen met elkaar omgaan.

Ideaal gebied voor actievelingen: wandelen over bergtoppen, rafting, canyoning, jeeptocht, mountainbiken. Wandelen vanaf de camping naar een waterval kan ook. Het restaurant op de camping is ook erg goed. Wij waren met onze 3 kinderen van 13, 15 en 17 jaar, en ze hebben zich allemaal zeer goed vermaakt. We hadden thuis na 1 dag alweer heimwee!

Heerlijk klimaat op 800 meter hoogte: 2 weken lang tussen de 28 en 33 graden overdag, 's avonds tot 24:00 uur nog 25 graden en 's nachts 17-20 graden waardoor we heerlijk konden slapen in onze de Waard.

Heerlijke vakantie gehad met dank aan het team: Joëlle, Bernard, Virginie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine St.Martin in Casteil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine St.Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.