Camping Domaine St.Martin

• 4.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

65 reviews over Camping Domaine St.Martin

• 8Hans02-03-2020

Met vertrouwen het volgende seizoen in

Na de jaarlijkse evaluatie over het seizoen 2019 hebben wij geen reden om onze samenwerking met Bernard van Domaine St Martin te beëindigen. In deze evaluatie natuurlijk ook de slechte beoordeling van het sanitair besproken. Zeker... het sanitair is gedateerd maar wordt in ieder geval in 2020 minimaal 4 keer per dag schoongemaakt. Ook zal het hekwerk en de paden op de camping verbeterd worden. Maar ja... het blijft wel een terrassen camping tegen de berg op. Waarom wij onze tenten op St Martin plaatsen is: de unieke ligging in de bergen met de Middellandse Zee op 3 kwartier rijden van de camping. De schitterende natuur en het meest bijzondere is dat je bij de tent nooit het gevoel hebt dat het hoogseizoen is. Dus al met al een uitstekend vooruitzicht voor het komende seizoen. Wij wensen Bernard en zijn team een mooi, gezellig sfeervol seizoen 2020 toe. Wij laten onze gasten met plezier een bezoek brengen aan deze mooie bestemming .

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 2019
    7De Rapidoos26-09-2019

Midden in de natuur aan de voet van de Canigou.

Wij hebben deze zomer aan het begin van het hoog seizoen met veel plezier gebruik gemaakt van deze prachtig gelegen camping. De beheerder is erg aardig en brengt zelfs s’morgens je baguette keurig naar je plaats. De camping ligt aan de voet van de Pic de Canigou en heeft een eenvoudig zwembad. Het is er erg heuvelachtig dus je moet er soms stevig klauteren om bij je tent te komen. Dat er weinig verlichting is klopt en dat je soms ver moet lopen om het toiletgebouw te bereiken klopt ook. Wij hebben echter geen smerige toiletgebouwen ervaren. Oké, ze zijn niet super modern en het mogen er best wel wat meer zijn, maar van verwaarlozing is volgens ons geen sprake. Dat de wegen soms slecht zijn kunnen wij wel onderschrijven. Bedenk daarbij dat deze camping midden in de natuur ligt op een unieke plaats. We hebben veel kinderen naar hartenlust zien spelen, maar sommige ouders zouden moeite kunnen hebben met het heuvelachtige karakter.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Martijn29-08-2019

Nooit meer!

Een ronduit vieze, slecht/niet onderhouden en deels gevaarlijke camping. Het sanitair is vies, ten dele kapot, verouderd en wordt nagenoeg niet schoongemaakt, de urinelucht is alom aanwezig. De Pooltafel is in de jaren 80 reeds afgeschreven, op de jeu de boules baan wordt onkruid gekweekt, rondom het zwembad losliggende of ontbrekende tegels en zo kan ik nog doorgaan... Een trap sloeg echter alles, enkele houten treden waren weggerot waardoor metalen pennen resteerden en uit de grond staken, haast onzichtbaar, ronduit gevaarlijk! Kuilen, gaten in de weg en losliggend gesteente (karrenspoor) maakte onze plaats onbereikbaar voor de auto, lopend ging net aan maar met een constant gevaar uit te glijden. Een positieve noot, wat wel een echte plus is is de omgeving, prachtig, en al wat daar te doen is aan outdoor activiteiten! Tevens was de door ons gehuurde tent perfect (de camping onwaardig).

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Bettine10-08-2019

Leuke camping, jammer van het sanitair

Camping met een mooie ligging voor wandelingen en bezoekjes aan omliggende dorpen. Kampeerplaatsen liggen op mooie terrassen, niet heel ruim, maar veel schaduw. Op zich leuk restaurant bij de camping, maar niet mogelijk om ‘spontaan’ daar te eten; alleen met reservering mogelijk. Steile paden. Weinig tot geen verlichting ‘s avonds. Het sanitair is ronduit vies te noemen. Veel gebruikers voor de 4 oude toiletten, waar het op ieder uur van de dag naar urine ruikt. Weinig schoonmaakactiviteiten kunnen bespeuren in de paar dagen dat wij hier verbleven, max 1x per dag een doekje erdoor. Toiletpapier vaak op. Camping is wat betreft ligging en kampeerplekken misschien een aanrader, maar vanwege de staat van het sanitair zullen wij niet snel terug komen hier.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Niels06-08-2018

Geweldig!

Een mooie camping midden in de natuur. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De sanitaire voorzieningen zijn goed en er is een ruim zwembad met een ontzettend mooi uitzicht. Op de camping is een leuk restaurantje met goed eten. Wij waren van plan om 1 week te blijven, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. We komen zeker nog een keer terug :)

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Alex en Jessica20-01-2018

in mei/juni 2017 zijn wij met onze dochter 2 weken op deze camping geweest. We hadden een stacaravan van het type loft en deze was erg nieuw en schoon! De eigenaren zijn ontzettend aardig en zeer behulpzaam. Ze steken enorm veel energie om de camping schoon en netjes te houden en iedereen op zijn gemak te laten voelen. De ligging van de camping is ideaal. op korte afstand zijn allerlei verschillende leuke activiteiten te doen. Voor ons was het wel jammer dat het restaurant vanaf 19.00 openging omdat wij met een dochter van 11 maanden zaten,maar die keer dat we er hebben gegeten was het heel erg lekker.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

7HJ24-08-2017

Mooie plek, sanitair matig

In augustus hier een kleine week gestaan. Het is een gemoedelijke terrassen camping met af en toe erg steile weg. De standplaatsen zijn op zich prima en van verschillende grootte. Niet alle plekken hebben evenveel privacy, iets wat wij wel erg belangrijk vinden. Het sanitair is onvoldoende. Oud en daardoor niet echt goed schoon te houden. Lauw water bij douche en afwas. Zwembad prima en de eigenaren doen hun best alles goed te regelen voor je. Ze spreken nauwelijks Engels, je zal het dus met je beste Frans moeten doen.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annebel15-08-2017

Top plek in hoogseizoen

Tentensuite safaritent No 62 gehuurd. Heerlijke bedden en lekkere ruime tent ip prachtige plek. Hoog op de berg, even klimmen je voelt je kuiten wel, maar tussen de bomen. Overdag fijne schaduw en zon plek. Snachts heerlijk koel onder een schitterende sterren hemel met tjilpende krekels als enig geluid. Echt een groene oase, leuk zwembad en goed restaurant. Je hebt geen idee dat het hoogseizoen is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Nathalie12-08-2017

Leuke kindvriendelijke camping

Mooie camping, wij hadden Lodge gehuurd en hebben plaats 62 gekregen. Mooie tent en leuke plek, wel behoorlijke klim hoor!! Wij hadden begin van de week lekker weer maar tweede helft was echt koud in augustus (soms 13 graden overdag). We hadden gewoon pech met het weer en dat maakt het dan allemaal wat minder (echt extra dekens in de nacht moeten pakken) Sanitair lag vaak geen wc papier en de douche was soms lauw en klein straaltje.(1x per dag schoonmaak sanitair) Zeker als het koud is maakt dit het minder aangenaam. Wel leuk zwembad en hele lieve eigenaar, gaf je advies wat er in de streek te doen was. Villefranche aanrader en zeker de abdij in Casteil bezoeken! Ontzettend mooie wandeling... Komen we hier terug? Voor camping zou ik ja zeggen, maar sanitair een 'nee''.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Jessica29-06-2017

Heerlijke camping!

De eigenaren doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen en ze weten veel over de omgeving en de geschiedenis van het gebied. We zaten in een mobile home. Deze was goed schoon en alle faciliteiten zaten er in. Verder was er een zwembad. Deze is niet verwarmd, in het voor seizoen is het dus wel koud! Het eten in het restaurant was lekker. De omgeving is prachtig en je kunt veel doen op korte afstand. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken