We hebben een aantal aanbieders voor Casteil voor je op een rij gezet:

Reviews over Casteil

Klein en gewoon

Minze
    5-9-2015

In Casteil zelf is niet veel te zien en te doen. Het is wel het beginpunt van een mooie wandeling naar het schitterende klooster. 3 min met de auto verderop is Vernet Les Bains. Een leuk toeristisch dorpje met diverse winkeltjes en restaurantjes. Ook is hier een supermarkt van dorpsformaat ; Dus wel veel te krijgen, maar in vergelijking met grote Franse supermarkt vrij klein.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

mooi bergdorp

Conny
    21-11-2012

Casteil is een mooi bergdorp en wij hebben het voornamelijk bezocht vanwege het er net buiten gelegen Parc Animalier. Hier zie je ondermeer beren, wolven, allerlei lama's, gemzen en andere dieren in een mooie groene omgeving. Rond Catseil kun je verder prachtig wandelen.

Gereisd Met partner in juli 2010
Casteil scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews