Vakantiehuis Mas la Fayette

9Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Cardet (Gard)

Op vakantie geweest naar Mas la Fayette?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Mas la Fayette

• 9Marc06-04-2013

Tweede thuis

Fien & Dirk hebben hier te Cardet voorwaar echt iets unieks gecreëerd: een kindvriendelijke authentieke locatie met enkele compleet uitgeruste gîtes met voldoende privacy. Onze kids 10 & 12 willen nog steeds terugkeren: plezier, verkleedpartijen, zwemmen, etc. Dit is een echt paradijs voor gezinnen met jonge kinderen! Ook een goede uitvalbasis voor vb. Cirque de Navacelles, Ste.Marie de la Mer, Uzes, ...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Nadine03-07-2012

Leuke onthaastplek

Wij waren hier enkele jaren geleden te gast, en vonden het super. Een fantastische plek, waar je je onmiddellijk thuisvoelt. Een paradijs voor de kinderen, en een zeer goede comfortabele accomodatie. Prijs/kwaliteit zeer correct. Zouden graag nog es teruggaan, helaas vaak lang vooraf bezet (zeker hoogseizoen) Een aanrader, vooral voor mensen die niet van de 'massa' houden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Jan Pauwels07-07-2008

Het is nu de tweede maal dat wij bij Fien, Dirk en de kinderen zijn langsgeweest. Opnieuw hebben we kunnen genieten, rusten en vooral ons zelf kunnen zijn. De sfeer die deze mensen en de Mas uitstralen is niet te beschrijven. Gewoon topklasse.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Veerle Vangroenweghe16-07-2007

We voelden ons heel erg thuis bij Fien Dirk en hun schatten van kinderen.. De ontvangst was er zo hartelijk, spontaan en warm en het huis is heel smaakvol en creatief ingericht..

Kortom, een grote aanrader voor wie net iets anders wil en toch gewoon zichzelf mag blijven

Gereisd in juli 2007

• 9Ellie27-10-2006

Mas la Fayette is een huiselijke gite. Ligt in een rustig dorpje. Het heeft een prachtige rustieke tuin met een mooi, gezellig zwembad. Het is er zeer kindvriendelijk. In het weekend kan men 'savonds meeeten met Fien en Dirk en de kinderen. Kinderen eten gezellig samen aan tafel. Thuis voelen staat hoog in het vaandel bij de familie.

Gereisd in oktober 2006

Vakantiehuis Mas la Fayette info