Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
7,8

13 tips over Camping Beau Rivage

Esther, 13-8-2016

Pizza bestellen bij de pizzeria in het dorpje.mof een broodje kip"erg goed!

Venezrobes is een leuke plek, wandeling de berg op. En de wandel/hardlooproutes vanaf de camping zijn leuk!

Hans, 16-4-2015
Ga naar Anduze ,het bamboebos en ook Anduze zeer mooi
rob en marieke, 13-10-2014
Neem een fiets mee de camping heeft mooie routes in het dorpje kan je heerlijk brood kopen op de camping kan dat ook maar bekertje net iets lekkerder

esther, 24-8-2014
Lekkere pizaa's af te halen in het dorp (wel vooraf bestellen, net als op de camping) als afwisseling op het (ook goede) restaurant op de camping. Lidl in St Cristol sur Aléz is dichterbij dan Anduze en fijnere route(S) erheen. Vezenobres is een leuk stadje o te bezoeken. Vraag de receptie, zij kunnen veel goede tips geven!
Martijn, 29-7-2014

Stoomtrein Anduze-St Jean du Gard (leuke combi met brocante op maandag); heerlijk ijs bij 'Le Petit Jardin' in Anduze, in juli wijproeverij in het stadspark in Anduze, Avignon is een heerlijke slenterstad en veel te zien! In juli straattheater - aanrader. Vézénobres (village caractère), verschillende wandelingen vanaf de camping (duidelijk aangegeven), volop caves in de buurt, Alès.

Rustiger plaatsen op de camping: 1 tot en met 7 en 11 tot en met 16.

VanOmmeren, 30-12-2013
Mocht je naar Beau Rivage gaan: de plekken langs de rivier zijn ' afwatering' veilig. Net als hoger nabij zwembar / sanitair maar daar zit je wel midden in het lawaai.

bram_hoppenbrouwer, 30-9-2013
Wij vonden de markt bij Sommiere erg leuk dit is op 40 minuten van de camping. de stoomtrein reis is erg leuk. wij zijn ook bij de wijnproef geweest en ik moet zeggen ,het is heerlijk en hebben heel wat liters gekocht .De wasjes die je wilt doen doe die zoveel als mogelijk met de hand want de was is niet erg schoon na het gebruik van de wasmachine,dat kan ook niet in 30 minuten enm het kost toch €4.50.
th_tilborghs, 10-9-2013

De diverse markten in de omgeving. maar ook de bezien's waardig heden.

Voorbeeld de vele kastelen en de monumentale bezien's waardig deden.

In B.V. Nimes

thelostboyscout, 23-8-2013
Arena van Nimes, theater van Orange, chateau beaux des provences (bij alledrie is er een soort speurtocht voor de kinderen uitgezet. vraag hierom), Haribo museum,
Dirk, 18-8-2013
La cascade de la Vis. Op een ongeveer 45 minuten rijden licht een natuurlijk zwemparadijs, met watervallen, stroomversnellingen een rotsen om vanaf te duiken.