Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
7,9

155 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

leuke camping met veel nederlanders

vdl
6-3-2018

Leuke camping met grote plekken in zon of met wat meer schaduw. Wij kwamen hier half augustus en vanaf toen werd het iets rustiger, wat wij niet erg vonden. Onze kinderen (9-12-14) vonden alle 3 aansluiting. Leuke mix kleine kinderen en oudere kinderen.

Zwembad is niet groot, misschien te klein als camping vol staat, maar onze kinderen zaten graag in de rivier waar je heerlijk kan zwemmen of kanoën Kleine kinderen kunnen prima spelen in de ondiepe gedeelten.

Mooie grote speeltuin met tafeltennistafels

Restaurant is prima maar soms wel even wachten.

Er wordt iedere dag wel wat georganiseerd maar niet overdadig.

Wel staan er bijna alleen Nederlanders dus daar moet je van houden en zoals meerderen opmerkte veel mensen die er al jaren komen

Sanitair is prima.

Met half uur rijden leuke dingen te doen. Ook de zee is bereikbaar ( dik uur). Wij zelf zijn naar etappe van de tour de France geweest maar ja die is er natuurlijk niet ieder jaar.

Een tegenvaller

Senioren
3-2-2018

Ontvangst receptie prima!

Plaatsen aan het water onduidelijke afscheiding en veel mollenvanger en kuilen die nauwelijksgecontroleerd of dicht werden gemaakt! Gevaarlijk vooral in het donker door matige verlichting!

De vaste kern gedraagt zich als burgemeester en je merkt ook dat zowat meer voorrang krijgen bij restaurant etc.

Het onderhoud met nameaan de bomen lat te wensen over bij wind gevaarlijk door loshangende takken!

Kortom erzijn wel wat verbeterpunten!

Heerlijke vakantie op leuke camping

Laura van de Straat
3-2-2018

Alles is op Beau Rivage goed geregeld. Fijne grote plaatsen.

Mooi gelegen aan rivier met Nederlandse eigenaren.

Sjoerdje Meestra
11-1-2018

Mooie plaatsen vlak bij rivier, leuk restaurant.

Karin
25-11-2017

Een heerlijke relaxte camping, men is vriendelijk en erg behulpzaam.

Veel Nederlanders maar beslist geen kliekvorming. Ook onze kinderen (13 jaar) hebben zich geen moment verveeld.

Wij gaan niet snel een tweede keer naar dezelfde camping maar hier komen we zeker weer terug. Prima restaurant, je moet wel lang wachten voor het eten wordt opgediend maar dit vonden wij geen probleem, misschien een idee om wat kleine voorafjes op de kaart te zetten. Maar de bediening is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk.

Je bent in Nederland

Hubert Declercq
30-9-2017

Mooie camping langs de Gardon (Chevennen) en dicht bij Anduze, uitgebaat door Nederlanders, vriendelijke ontvangst, gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer, veel bomen, dus weinig zon in het najaar, maar toch aangename temperaturen, De Franse taal moet je hier niet machtig zijn.

Er zijn meer honden dan mensen

FenE
14-9-2017

Op zich een mooie camping, maar veel mensen ergeren zich aan de vele honden. Er stond zelfs een stel die 6 honden bij zich hadden en tegen elke boom wordt de poot opgestoken, bah!!!! Sanitair dik in orde, maar klein zwembad voor hoogseizoen.

Fijne camping

fam. Espa
26-8-2017

Mooie camping. Goede voorzieningen & zeer behulpzaam personeel.

Voor uitstapjes moet je wat verder weg met de auto.

Met het gezin veel gefietst in de omgeving, veel mooie rustige kleine weggetjes in de omgeving.

Super camping!

Mischa & Nienke
24-8-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, grote plaatsen, goede kwaliteit horeca.

Groot pluspunt is ook de blonde Leffe van de tap. Sanitair voldoende schoon.

Wij kwamen voor het eerst in het hoogseizoen. Aansluiting vinden voor de kinderen was geen enkel probleem. Idd veel vaste gasten. Menig gezellige avond mee gehad!

Wij komen zeker terug. Niet op de lastste plaats voor de lieve campinghond Paco.

Gemengde gevoelens.

Marcel Kolkman
22-8-2017

De camping heeft alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie:

- Goede streek qua weer

- Leuke plaatsen in de omgeving met gezellige markten en terrassen.

- Prima zwembad ( wellicht een slagje groter voor het aantal gasten ?! )

- Rivier direct aan de camping voor kano, vissen en zwemmen voor alle leeftijden

- Ruime plaatsen met afwisselend zon en schaduw

- Sanitair in orde

- Bar + restaurant met lekker eten ( zitten en afhaal )

- Animatie voor de jongsten en soms ook voor boven 12 jaar

De camping is over het algemeen eigenlijk gewoon dik in orde.

Wij vonden een nadeel dat het zwembad 's middags overbevolkt was met veel tieners die op hún manier plezier maken waardoor jongere kinderen vaak genoodzaakt waren in het ondiepe te spelen en zwemmen.

De veel terugkerende gasten nemen met al hun gezelligheid ook de bijbehorende luidruchtigheid mee. Tot laat in de avond was er veel geluid op de camping.

Mogelijk dat een plekje iets verder van de speelplek en sanitair uitkomst biedt?!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Cardet (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Rivage scoort een 7.89 uit 10 op basis van 156 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: