Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
7,8

159 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Grote plekken, zwembad wat aan de kleine kant voor het voormaat vd camping, hele leuke ligging..

Maar er is veel lawaai tot diep in de nacht door “jong” volk wat hier al meerdere jaren komt

Dat geeft de schijn dat men als kliek opereerd en elke avond maar feest viert tot diep in de nacht..

Verder dan dat een prima restaurant en nette voorzieningen op een mooie locatie..

Niet voor herhaling

Gezin met kinderen
31-7-2018

Een kleinschalige camping met potentie. Maar er moet wel het een en ander gebeuren;

Positief

- max 170 plaatsen

- ruime plekken (niet allemaal) en veel schaduw

- leuk gelegen aan rivier

- personeel animatie en restaurant zeer goed

- leuke speeltuin

Min punten

- te weinig sanitair voor aantal plaatsen

- als camping 70% vol staat gegarandeerd koud water

- zwembad te klein

Grootste nadeel is dat de vaste gasten de regels bepalen. Zij mogen ballen meenemen in het zwembad (jeugd blijft gooien terwijl het zwembad overvol is), honden lopen niet aangelijnd rond en na 23:00 uur mogen ze gewoon met auto op terrein rijden.

Heel erg drukke Nederlandse kolonie. Geen aanrader

leuke camping met veel nederlanders

vdl
6-3-2018

Leuke camping met grote plekken in zon of met wat meer schaduw. Wij kwamen hier half augustus en vanaf toen werd het iets rustiger, wat wij niet erg vonden. Onze kinderen (9-12-14) vonden alle 3 aansluiting. Leuke mix kleine kinderen en oudere kinderen.

Zwembad is niet groot, misschien te klein als camping vol staat, maar onze kinderen zaten graag in de rivier waar je heerlijk kan zwemmen of kanoën Kleine kinderen kunnen prima spelen in de ondiepe gedeelten.

Mooie grote speeltuin met tafeltennistafels

Restaurant is prima maar soms wel even wachten.

Er wordt iedere dag wel wat georganiseerd maar niet overdadig.

Wel staan er bijna alleen Nederlanders dus daar moet je van houden en zoals meerderen opmerkte veel mensen die er al jaren komen

Sanitair is prima.

Met half uur rijden leuke dingen te doen. Ook de zee is bereikbaar ( dik uur). Wij zelf zijn naar etappe van de tour de France geweest maar ja die is er natuurlijk niet ieder jaar.

Een tegenvaller

Senioren
3-2-2018

Ontvangst receptie prima!

Plaatsen aan het water onduidelijke afscheiding en veel mollenvanger en kuilen die nauwelijksgecontroleerd of dicht werden gemaakt! Gevaarlijk vooral in het donker door matige verlichting!

De vaste kern gedraagt zich als burgemeester en je merkt ook dat zowat meer voorrang krijgen bij restaurant etc.

Het onderhoud met nameaan de bomen lat te wensen over bij wind gevaarlijk door loshangende takken!

Kortom erzijn wel wat verbeterpunten!

Heerlijke vakantie op leuke camping

Laura van de Straat
3-2-2018

Alles is op Beau Rivage goed geregeld. Fijne grote plaatsen.

Mooi gelegen aan rivier met Nederlandse eigenaren.

Sjoerdje Meestra
11-1-2018

Mooie plaatsen vlak bij rivier, leuk restaurant.

Karin
25-11-2017

Een heerlijke relaxte camping, men is vriendelijk en erg behulpzaam.

Veel Nederlanders maar beslist geen kliekvorming. Ook onze kinderen (13 jaar) hebben zich geen moment verveeld.

Wij gaan niet snel een tweede keer naar dezelfde camping maar hier komen we zeker weer terug. Prima restaurant, je moet wel lang wachten voor het eten wordt opgediend maar dit vonden wij geen probleem, misschien een idee om wat kleine voorafjes op de kaart te zetten. Maar de bediening is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk.

Je bent in Nederland

Hubert Declercq
30-9-2017

Mooie camping langs de Gardon (Chevennen) en dicht bij Anduze, uitgebaat door Nederlanders, vriendelijke ontvangst, gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer, veel bomen, dus weinig zon in het najaar, maar toch aangename temperaturen, De Franse taal moet je hier niet machtig zijn.

Er zijn meer honden dan mensen

FenE
14-9-2017

Op zich een mooie camping, maar veel mensen ergeren zich aan de vele honden. Er stond zelfs een stel die 6 honden bij zich hadden en tegen elke boom wordt de poot opgestoken, bah!!!! Sanitair dik in orde, maar klein zwembad voor hoogseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Cardet (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Rivage scoort een 7.79 uit 10 op basis van 159 reviews.