Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
7,4

Omschrijving
Camping Beau Rivage (Cardet) heeft een fijne ligging aan de rivier de Anduze. Het zwembad van de camping is wat klein, maar dat is door de rivier dus geen probleem. De animatie is voldoende, maar niet te veel. Hier komen veel Nederlanders, wat voor een gezellige sfeer zorgt. De stoomtrein van Anduze naar Saint-Jean du Gard is een leuk uitje.
Laatste review

Ruime plekken, zowel schaduw als zon. Lekker wandelen met de hond. Pizza’s, salades en het eten op de camping: heerlijk.

Franse personeel:top!

Animatieteam: ook vriendelijk en gemotiveerd. Veel te doen voor kinderen. Nederlandse personeel onvriendelijk, zelfs bij het arrogante af.

Camping is wel een beetje passé. Foto’s op hun website zijn van heel lang geleden. Kinderen op de foto’s zijn ondertussen eigenaren. Sanitair zwaar gedateerd en douches geven lauw water en moet je elke 3 of 4 seconden indrukken, toiletten niet altijd even schoon, wc papier regelmatig op, onderhoud is matig.

Bij de rivier onkruid tot aan je middel. Waar is het strandje van de website? Kortom, passé, tijd voor een make-over!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

161 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Beetje passé, maar wel ruime plekken.

Miso,
25-10-2018

Franse personeel:top!

Zeer gezellige camping in een prachtig gebied met veel activiteiten die je kunt ondernemen. Erg leuk voor kinderen.

Na jaren geleden hier terug gekeerd naar deze camping met mijn jonge gezin.

We zijn 3 weken hier verbleven en dit beviel zeer goed. Volgend jaar keren we weer terug en plakken we er nog een 4e week aan vast.

De camping heeft een zeer leuk animatie team, een prima speeltuin, een overzichtelijk zwembad en een prachtige rivier. Perfect om de kinderen de hele dag zoet te houden op de camping.

Buiten de camping is er veel te beleven zoals mooie wandelingen, het strand, klimpark, kanoën, leuke marktjes enz.

Het restaurant maakt de lekkerste steen oven pizza’s. De Taco pizza is zeker een aanrader.

Het sanitair is schoon en ruim genoeg. Ook is er een familie douche en baby badje. Helaas was er tijdelijk koud water in één van de sanitairgebouwen door een kapotte boiler. Gelukkig was de andere wel warm.

koude douche

elandenburg,
29-8-2018

De algemeneindruk was leuk omdat het er gezellig en mooi uitzag met grote schaduwrijke plaatsen. Een vriendelijke camping eigenaresse wijst je de plek. Je kunt leuke wandelingtjes maken met de hond. Er is genoeg te doen voor de kinderen maar die jammer genoeg geen aansluiting konden vinden met de gasten die hier blijbaar al Jaren terugkomen. Het sanitair is echt bar slecht, heb 1x een beetje warm water gehad en voor de rest is het koud douchen. Er is een prima restaurant op de camping met heerlijke pizza's. Wat ik dan jammer vindt is dat de vuilnis inzameling zich pal tegenover het restaurant bevindt. Het is uit het zicht maar toch komt het niet hygiensich over. Te klein zwembad voor het aantalk gasten. Jammer genoeg zat er weinig water in de rivier waardoor deze niet stroomde en er veel alg in zat.

+ redelijk goed (pizza)restaurant

+ niet duur

+ aardig personeel

+/- (te) veel NL

- vies, oud, slecht sanitair, - geen toezicht,- zwembad

Grote plekken, zwembad wat aan de kleine kant voor het voormaat vd camping, hele leuke ligging..

Maar er is veel lawaai tot diep in de nacht door “jong” volk wat hier al meerdere jaren komt

Dat geeft de schijn dat men als kliek opereerd en elke avond maar feest viert tot diep in de nacht..

Verder dan dat een prima restaurant en nette voorzieningen op een mooie locatie..

Niet voor herhaling

Gezin met kinderen,
31-7-2018

Een kleinschalige camping met potentie. Maar er moet wel het een en ander gebeuren;

Positief

- max 170 plaatsen

- ruime plekken (niet allemaal) en veel schaduw

- leuk gelegen aan rivier

- personeel animatie en restaurant zeer goed

- leuke speeltuin

Min punten

- te weinig sanitair voor aantal plaatsen

- als camping 70% vol staat gegarandeerd koud water

- zwembad te klein

Grootste nadeel is dat de vaste gasten de regels bepalen. Zij mogen ballen meenemen in het zwembad (jeugd blijft gooien terwijl het zwembad overvol is), honden lopen niet aangelijnd rond en na 23:00 uur mogen ze gewoon met auto op terrein rijden.

Geen aanrader Nederlandse kolonie Erg luidruchtig

Kevin,
12-7-2018

Heel erg drukke Nederlandse kolonie. Geen aanrader

leuke camping met veel nederlanders

vdl,
6-3-2018

Leuke camping met grote plekken in zon of met wat meer schaduw. Wij kwamen hier half augustus en vanaf toen werd het iets rustiger, wat wij niet erg vonden. Onze kinderen (9-12-14) vonden alle 3 aansluiting. Leuke mix kleine kinderen en oudere kinderen.

Zwembad is niet groot, misschien te klein als camping vol staat, maar onze kinderen zaten graag in de rivier waar je heerlijk kan zwemmen of kanoën Kleine kinderen kunnen prima spelen in de ondiepe gedeelten.

Mooie grote speeltuin met tafeltennistafels

Restaurant is prima maar soms wel even wachten.

Er wordt iedere dag wel wat georganiseerd maar niet overdadig.

Wel staan er bijna alleen Nederlanders dus daar moet je van houden en zoals meerderen opmerkte veel mensen die er al jaren komen

Sanitair is prima.

Met half uur rijden leuke dingen te doen. Ook de zee is bereikbaar ( dik uur). Wij zelf zijn naar etappe van de tour de France geweest maar ja die is er natuurlijk niet ieder jaar.

Een tegenvaller

Senioren,
3-2-2018

Ontvangst receptie prima!

Plaatsen aan het water onduidelijke afscheiding en veel mollenvanger en kuilen die nauwelijksgecontroleerd of dicht werden gemaakt! Gevaarlijk vooral in het donker door matige verlichting!

De vaste kern gedraagt zich als burgemeester en je merkt ook dat zowat meer voorrang krijgen bij restaurant etc.

Het onderhoud met nameaan de bomen lat te wensen over bij wind gevaarlijk door loshangende takken!

Kortom erzijn wel wat verbeterpunten!

Heerlijke vakantie op leuke camping

Laura van de Straat,
3-2-2018

Alles is op Beau Rivage goed geregeld. Fijne grote plaatsen.

Mooi gelegen aan rivier met Nederlandse eigenaren.

Sjoerdje Meestra,
11-1-2018

Mooie plaatsen vlak bij rivier, leuk restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Cardet (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.