Hotel Soleil Vacances Le Terminus

Hotel Soleil Vacances Le Terminus

6.3Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Carcassonne

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Le Terminus voor je op een rij gezet:

• Sauna

7 reviews over Hotel Soleil Vacances Le Terminus

• 4carcassonne19-08-2015

niet aan te raden, geen vier sterren waardig

kamer met airco, appart wc, slechts één lift, eten ronduit beneden alle peil.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4Edith05-09-2011

Goed voor één nacht!

Hotel Du Soleil Le Terminus , ideaal gelegen om stad te ontdekken. Max voor één dag! Kamers en badkamer heel oudbollig! één pluspunt airco op kamer!

Toiletten en inkomhal niet echt hygienisch. Eten niet wauw! Het is zijn prijs kwaliteit niet waard. Pluspunt kids tot en met 14 jaar gratis.

Gratis verhuur van slecht onderhouden fietsen, een gevaar op de weg. Je kan het best je auto parkeren in openbare garage tegen over hotel, goedkoper en beter.

voor ons nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 4gert_scheer29-08-2011

fawlty tower bestaat echt ; vergane glorie

waarschijnlijk knap hotel in de jaren 60 van de vorige eeuw, doch sindsdien volledig in verval aan het komen ; allesbehalve hygiënische kamer , de handdoeken roken onfris, klein zwembad, 1 fitnesstoestel ; bediening in restaurant om te huilen ; zeer duidelijk personeelsgebrek en voor ontbijt veel te kleine ruimte voor te veel gasten met als gevolg chaos, vuile tafeltjes, ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8julien03-10-2010

Charmant hotel

Verbleven hier voor twee nachten. Ontbijt en avondmaal in buffetvorm ruime keuze. De kamers in de stijl van vroeger, met hoge plafonds. Badkamer eenvoudig, maar ok. Vriendelijke receptie, we kregen een stadsplan met de korste weg naar de cité. De inkomhal is prachtig, met roze marmeren trap, en smeedijzeren balustrade, jammer dat het eetgedeelte en de bar in moderne stijl zijn. We huurden ook een plaats in de garage, want het is zeer druk in de stad. We vonden het hotel goed voor een kort verblijf, en we willen zeker nog eens terugkeren.

Gereisd met partner in september 2010

• 7De Beys15-09-2009

mooi hotel, service kan beter

Hotel is zeer centraal gelegen, zo centraal dat je geen oog dicht doet als een een 4 daags Spaans feest in Carcasonne plaats vindt. Het hotel straalt grandeur uit, zeer mooie en ruime kamers maar de service is m'en foutist. Als je bvb vraagt waarom je maar 2 handdoeken ontvangen hebt in een 4 persoonskamer krijg je als antwoord : omdat de handdoeken op zijn. Het ontbijt is redelijk, avondmaal is ronduit slecht. We hadden half pension betaald en zijn iedere avond elders gaan eten. De eetzaal is trouwens te klein waardoor je in de snikhete entreehal moet eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Jacqueline Kok22-07-2008

lekker dicht bij het centrum

Hotel waar de grandeur van vroeger nog wel vanaf straalt, maar het is wel wat sleets geworden. De kamers zijn netjes, maar de badkamer is erg klein en er waren wat kleine mankementjes. Het ontbijt was voldoende en het diner was goed, maar prijzig! Wel ligt het hotel lekker dicht bij het centrum en ook de oude stad is op loopafstand. Het zwembad is niet groot, maar schoon en het waslekker om het stof na een warme dag an je af te kunnen spoelen. Al met al een net hotel voor een redelijke prijs. Één echt minpuntje echter: het is in zo'n grote en toeristische plaats toch wel erg fijn als de receptioniste meer spreekt als alleen Frans!

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Soleil Vacances Le Terminus info