Camping La Cité Carcasonne ***

Weer vandaag6°-1°

31 reviews over Camping La Cité Carcasonne in het Nederlands

prachtige gelegen camping

Van Geirt Liliane, 6-11-2017

mooie camping aan de voet van het oude Carcassonne

grote staanplaatsen en proper sanitair

restaurant mag wel iets beter zijn

vriendelijk ontvangst aan de receptie

Perfect om oude stad te bezoeken

Wieland, 15-8-2017

Prima ligging fijn zwembad en prima staanplaatsen. Sanitair voldoende aanwezig. Al met al goede camping op top lokatie.

Redelijk verblijf, fantastische ligging

Marjolein, 1-7-2017

Er zijn weinig tot geen andere opties voor camperen in de omgeving van la cite, de ligging van deze camping was heel fijn op loopafstand van la cite. De camping zelf is groot, personeel niet bijzonder vriendelijk, eetgelegenheid was redelijk en sanitair was niet altijd even fris. Al met al niet een camping die ik zou aanraden als het neerkomt op verblijfcomfort masr kwa ligging fantastisch.

Noodgedwongen

Fam. van Eijkeren, 11-9-2016

Camping heeft een ideale ligging ten opzichte van Carcassonne. Het nadeel hiervan is dat ze dit zelf ook weten. Erg onvriendelijk ontvangen bij de receptie. Parkeerplaats om je te melden is gevaarlijk en is erg klein. Inschrijving was erg langdurig. Een foute factuur kon niet worden gecorrigeerd. Gelukkig ging het maar om enkele euro's. Campingkaart van de Anwb is niet voldoende. Kopie paspoort is verplicht.

Dichtbij en leuke wandeling naar Carcassonne

Marian, 12-8-2016

Wij hadden om 3.15 een insluiper in de tent, hij had de rits open gemaakt en stond binnen, gelukkig werden we wakker , hij rende hard weg. vervelende ervaring dus.

Voorlopig niet meer

Fam Koning, 8-8-2016

Dit was de 3e keer dat we op doorreis een paar nachten op deze camping verbleven om de prachtige oude ommuurde stad te bezoeken. Pluspunten voor ons om voor deze camping te kiezen waren de ligging ten opzichte van la Cité, de vriendelijke mensen van de receptie, altijd wel een plekje (soms wel ver van een stroompunt), het miniwinkeltje met 's ochtends lekker brood, het restaurant en het zwembad.

Minpunt: het ontzettend vieze sanitair dit jaar.

mooie grote camping

cassiers, 9-10-2015

prachtige grote mooie camping en heel dicht gelegen bij de Katharenburcht met een mooi wandelpad ernaar toe

heel vriendelijk personeel en een goed restaurant

heel grote campingplaatsen

kortom een camping die we nog zullen aandoe

Praktische locatie

Karin, 6-9-2015

Prachtig gelegen stadscamping vlakbij de oude stad! Praktisch ingerichte grotere camping met op diverse locaties keurig verzorgd sanitair. Mooie ruime afgebakende plekken met een oud en een nieuw deel. Vanaf de camping loop je over een mooi pad langs een watertje naar de oude stad die meerdere bezoeken waard is.

OK

paulav, 19-8-2015

Wij stonden links achter op de camping. Dus ver van de weg en ver van het voetpad naar de oude stad. Wel een klein perceel voor onze auto en 2 tenten maar wel hoge bomen en dus veel schaduw. Stroom was er ook maar niet op ons perceeltje maar op die van de buren. Ons snoer haalde het maar net....

Zwembad was prima. Geen glijbanen ofzo maar voor ons voldoende. De badmeester hield actief controle en geen "handdoekjes leggen" cultuur.

Wifi is er rondom het receptiegebouw en het is gratis.

Op loopafstand van het oude ommuurde stadsdeel.

1 keer in restaurantje gegeten en dat was prima. Vooral het schepijs erg lekker.

Sanitair gebouw is groot en toen wij er waren ook schoon genoeg.

De percelen aan de weg lijken me echter niet fijn om te staan!

Nooit meer!

Marg, 3-8-2015

Wij stonden met onze tent aan het Pad naar Carcasonne, achter een groot hek waar de hele dag en avond voetgangers voorbij kwamen. We waren net een stel apen. Het stinkt de hele dag naar poep. Het sanitair is slecht. Absoluut geen 4 sterren waard. Wij waren met een tent. Je ziet alleen maar campers en caravans. Voor een bezoek aan Carcasonne raad ik echt iedereen aan om een andere camping in de buurt te zoeken. Deze camping is veelste duur en het verpest je uitje naar Carcasonne wat echt heel mooi is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cité Carcasonne in Carcassonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cité Carcasonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Cité Carcasonne scoort een 6.65 uit 10 op basis van 36 reviews.