Hotel Ibis Budget Carcassonne Aeroport

HotelWeer vandaag30°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Carcassonne Aeroport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Carcassonne Aeroport in het Nederlands

Goedkoop en netjes

Wim
9-10-2010

Het hotel ligt een stukje buiten de stad op het terrein van een centre commercial, vlak bij de autoweg Toulouse / Narbonne. Het centrum van de stad vrij snel te bereiken. Ook de middeleeuwse vestingstad is goed te bereiken met de auto. Het hotel is vrij nieuw en zeker goed geschikt om te gebruiken als tussenstop of om de stad te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Carcassonne Aeroport in Carcassonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Carcassonne Aeroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Carcassonne Aeroport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.