Aparthotel CERISE Carcassonne Sud

Aparthotel
Aparthotel CERISE Carcassonne Sud
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor CERISE Carcassonne Sud voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel CERISE Carcassonne Sud in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Onprettige kamer

Edith Grietjes
8-11-2015

Prototype voorbeeld van op internet mooie foto's laten zien van de accommodatie en kamers, maar in werkelijkheid tegenvalt.

We waren met meerderen en hun kamer was klein, maar netjes en schoon. Prima als je op doorreis bent.

Onze kamer leek wel een balzaal, maar grauw en grijs, en onsmaakvol ingericht. Tevens stikte het van de mieren, tot in de badkamer aan toe.

Prima

Danny
20-12-2010

Prima appartement om Carcassonne te verkennen, neem wel een taxi vanaf het treinstation, want dat is met koffers en al een wandelingvan 30 - 45 minuten naar het aparthotel! Het laatste stuk lopen er naar toe is het voetpad uitermate belabberd.

Over het verblijf: zie reactie hieronder. Klein binnenzwembad, maar wel ff lekker om af te koelen in de zomer.

goeie prijs/kwaliteitverhouding

verhulst martine
4-8-2010

Fantastische ligging op 7 minuten wandelen van het oude stadsgedeelte van Carcassonne. Kamers zijn ruim, reiniging is naar Zuiderse normen aanvaardbaar maar voor verbetering vatbaar. Auto staat veilig op afgesloten parking direkt bij het gebouw. Bij aankomst wel moeten aandringen op kamer met balkon want dit was niet voorzien. Zwembad is eerder klein en indien je alle voorschriften zou volgen (geen ballen, niet springen, ...) is er voor kinderen nog weinig aan, gelukkig werd hierop niet streng toegezien. Zou leuk zijn indien er nog wat ligstoelen bijkwamen en er een strook werd voorzien voor zonnebaden.

Niet echt kindvriendelijk, er zijn buiten het zwembad geen faciliteiten voor kinderen. Gelukkig is er in de buurt op zo'n3 km een aangename zwemvijver. Straatkant is vrij luidruchtig omwille van druk verkeer, met venster dichtslapen is noodzakelijk. Bakkerij aan overkant van straat.

Aangenaam verblijf gehad. Prijs/kwaliteit zit heel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel CERISE Carcassonne Sud in Carcassonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel CERISE Carcassonne Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel CERISE Carcassonne Sud scoort een 7.17 uit 10 op basis van 3 reviews.