We hebben een aantal aanbieders voor Carcassonne voor je op een rij gezet:

Reviews over Carcassonne

Verrassend veel te bieden

Doordoeve
    26-3-2014

Een zeer gevarieerde omgeving. Veel natuurschoon, bergachtig, groen, ruig en ook liefelijk, met veel wijnvelden en kleine Franse dorpjes. De vesting van Carcassonne blijft leuk om te bezoeken, zowel 's avonds als overdag. Veel leuke winkeltjes, straatjes met oude klinkertjes en pleinen met terrassen onder de platanen. Dichtbij gelegen is een groot recreatie meer in een mooi natuurgebied. Het strand van Narbonne ligt op hooguit 40 min rijden.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Fantastische plek

rtvd
    24-5-2013

Voor de derde keer in Carcassonne. Het blijft overweldigend. Een aanrader! Je kunt er ook prima eten. Ook de kastelen-ruines van de Katharen rondom Carcassonne zijn een bezoek waard. Het is vaak wel even klimmen, maar dan heb je ook wat. We gaan er vast nog een keer heen.

Gereisd Met partner in Mon May 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een stad in 2 delen

Conny
    22-11-2012

De stad Carcassonne bestaat uit 2 delen: de oude ommuurde stad met het kasteel en de basiliek en de nieuwe stad. De oude stad is hoog gelegen boven de rivier en de grote trekpleister van de stad. Daar is het dan ook erg druk. De nieuwe stad is laag gelegen en een stuk rustiger maar ook de moeite van een bezoek waard. Hier vind je bijvoorbeeld het Musee des Beaux-Arts met bijzondere moderne kunst. Ook kun je lekker rond slenteren door de straatjes en zijn er fijne terrasjes en een winkelstraat. Dus neem ook een kijkje in de nieuwe stad als je er bent.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooiste vesting die er bestaat !

ingrid eding-konings
    15-8-2012

de oude vesting is groots, ik denk de grootste doe er bestaat in Europa, en schitterend mooi. Wel toeristisch aan de binnenkant, dus druk 's middags en veel winkeltjes en barretjes, maar wel gezellig en knus. De benedenstad heeft veel aardige winkeltjes en de ligging over het algemeen is heel mooi met zijn 2 bruggen ertussen. Bereikbaarheid is goed, omdat de stad aan de snelweg ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Middeleeuwse stad

anita.beukers
    4-8-2012

Carcassonne is een prachtige middeleeuwsestad die perfect bewaard is gebleven. Op ansichtkaarten zie je plaatjes van de stad met verlichting erop, zo is t dus echt als je t van een afstandje ziet. In de stad waan je je in die tijd, jammer van de souvenirzooi. Maar dat is nu eenmaal altijd bij dit soort plekken. In een rustig straatje of bij de rand van de stad, geniet jenog t meest. En bij zondondergang, magnifiek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Carcassonne scoort een 9,7 uit 10, op basis van 50 reviews